21 Temmuz 2015 Salı

BB'nin Minik Yıldızı İle Röportaj: Salman Amca Ne Zaman Ağlasa Ben de Ağladım


BB çekerken yaramazlık yaptın mı?
Hayır bundan hoşlanmam.

Salman Khandan korkuyor musun?
Hayır

Salman'la ilk karşılaştığında noldu?
Utanmıştım.

Gerçek hayatında enerjik misin? Spor yapar mısın?
Evet enerjiğim
Çalışmaktan mı hoşlanırsın yoksa oyun oynamaktan mı?

Oyun oynamayı seviyorum fakat matematik çalışmaktan da hoşlanırım.

Annen bir süperstar olmak istediğini söyledi,peki senin idolün kim
Salman Khan Kareena Kapoor ve Katrina Kaif gibi olmak istiyorum.

Salman a onun gibi olmak istediğini söyledin mi? Tepkisi ne oldu?
O olur dedi (gülüyor)

Ailenle beraber filmi seyrettin. Onlar film hakkında neler söylediler?
Hepsi filmi beğendiler.


Salman Khan'ın hangi filmlerini en çok beğeniyorsun?
Bajrangi ve Kick

Bir sürü pakda pakdi (ebelemece tarzı bir oyun) oynuyosun... Çekimler yaparken Salmanla beraber Bajrangi için oyun oynadın mı?
Salman amcanın telefonundan oyunlar oynadım. Kabir amcanın kucağına oturup barbi oyunları oynadım. Erkekler barbi oyunlarını sevmez ve Salman amca bundan dolayı Salman amca benimle oynamadı. Kareena teyze çekimlerle meşguldü yani onunla oyun oynamaya vaktim olmadı.

Filmde kriket oynamaktan hoşlanan bir kızsın. Gerçek hayatında sporu sever misin.
Kriketi sevmem. Tv de çizgi film seyrederim. Doremon'u seyretmeyi seviyorum.

Favori yemeğin nedir?
Tavuğu severim. ''Chikhen''(tavuk) şarkısını ekerken bir sürü tavuk vardı. Ben sahnede oynamak için yaklaşık dört tanesini aldım.

Şarkı söylemekten mi yoksa dans etmekten mi hoşlanırsın?
Dans etmekten hoşlanırım, şarkı söylemekten de ve rol yapmaktan da.

Filmde dilsiz bir kızı oynuyorsun. Bu senin için zor muydu?
Ben diyologları sevmiyorum. Yani iyi oldu.

Filmde zorlandığın özel bir sahne var mıydı?
Hayır. Aksiyon sahnelerini izlerken korktum.

Yani Salman aksiyon filmlerini çekerken neler hissettin?
Ben aksiyon sahnelerinde ağladım, çığlık attım. Onlar salman amcanın aksiyon sahnelerinden önce benimkileri yaptılar.

Çekim boyunca Salman'la bisiklet mi sürdünüz?
Hayır Salman amca benimle Karjat'ta masa tenisi oynardı

Tekrar salman la çalışmak ister misin?
Evet

Salmanın duygusal sahnelerinde neler hissettin?
Ne zaman Salman amca ağlasa ben de ağladım.. Kötü hissettim.

Sana çekimlerde neler hediye ettiler?
Bir oyuncak ayı aldım ve o çok güzel.. Bir de çikolatalar..

Salman meşhur biryanisinden ısmarladımış?
Evet o hepimize Biryani verdi. Annem bana yedirdi.

Şarkı söylemeyi seviyorsun, peki filmdeki favori şarkın hangisi?
Selfie Le Le Re, Aaj ki Party, Bhar Do Jholi, Tu Chahiye, Chikhen Song

Filmde bir kuzuyla oynuyorsun. Hayvanları sever misin?
Köpekleri ve tavşanları severim. Önceleri bir tavşanım vardı. Şimdi bir evcil hayvanım yok.

Salman sana bir madalyon(salmanın film simgesi madalyon) verdi mi?
Evet verdi. Filmi beraber seyrettikten sonra vermişti.

Hanginiz daha iyi aktörsünüz? Sen mi Salman mı?
O çok iyi bi aktör(utanıyor)

Kabir'le çekim yapmak nasıldı?
Çok güzel... O benimle oyunlar oynadı.

KAYNAK: PİNKVİLLA


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top