29 Temmuz 2015 Çarşamba

Kabir Khan : ''Phantom'' Filmini Göz Ardı Etmiyorum.''

Kabir Khan 'Bajrangi Bhaijaan' filminin tanıtımlarıyla meşgul.Geçtiğimiz ay boyunca herkes Kabir Khan'ın bilerek başrollerini Saif Ali Khan ve Katrina Kaif'in paylaştığı 'Phantom' filmini göz ardı ettiğini ve Bajrangi Bhaijaan'a odaklandığını söyledi.Ancak Bollywood Life'ye konuşan Kabir Khan söylenenlerin gerçek olmadığını söyledi.

Kabir Khan : ''İnsanlar neden benim Phantom'u göz ardı ettiğimi söylüyor bilmiyorum.İnsanlar bana twitterdan da bunu soruyorlar ve bazen onlara 'BU BENİM FİLMİM,NASIL GÖRMEZDEN GELİRİM?' diye cevap veriyorum. Phantom benim için çok çok özel bir film ve kesinlikle onu göz ardı etmiyorum.Biz ilk başta Phantom'u Nisan'ın üçünde yayınlamayacaktık ama UTV Film onlar şubat ayında başka bir film yayınlayacaklarını ve ikinci bir film araya sıkıştırmak istemediklerini söylediler ve 28 Ağustos'u bize verdiler.Yani onlar bize 3 Nisan'da değil 28 Ağustos'ta yayınlayacaklarını söylediler ve bu tarihin film için daha iyi olacağını daha iyi bir başarı getireceğini söylediler.Film hazır ve yayınlanmasına 6 haftadan az bir zaman kaldı. Bajrangi Bhaijaan'ın yayınlanmasını bekledim ve şimdi bütün ilgim ve odağım Phantom'da. 28 Ağustos'u dört gözle bekliyorum'' dedi.


Ayşe Akbalık 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top