5 Temmuz 2015 Pazar

Kareena Kapoor Khan : ''Hangi Bayan Oyuncu Salman Khan İle Film Yapmak İstemiyorum Diyorsa Yalan Söylüyordur.''

Biliyorsunuz ben Salman'ı 9 yaşımdan beri tanıyorum.O zamanlar Lolo(Karishma) ile film yapıyordu.O zamanda şimdi olduğu kadar sıcak kanlıydı.Benim bir oyuncu olarak yolculuğum Kyon Ki'den Bajrangi Bhaijaan'dır.Ben onun starlığının en yüksek seviyeye geldiğini gördüm. Salman günümüzün en büyük starı.
İyi şey şu ki Bajrangi Bhaijaan'ın ikimizin etrafında dönen romantic bir şarkı var ve bu insan dramının derinliğini ve bağlantısını gösteriyor.Bajrangi sınır ötesinde kaybolmuş küçük bir kıza yardım eden birinin hikayesi.
''Salman Khan Films'in İlk Bayan Oyuncusu Olduğum İçin Çok Mutluyum''
Düşünsenize Salman Khan Films (SKF)'in ilk filmi ve ben baş rollerden biriyim. Salman'ın ailesiyle özel bir bağım var.Kız kardeşi Alvira Agnihotri ilk filmi olan Bodyguard'ı benimle yaptı. Ve şimdi de SKF'nin ilk bayan oyuncusuyum. Söylemeliyim ki Salman günümüzün en büyük yıldızı ve hangi bayan oyuncu Salman ile film yapmak istemiyorum diyorsa vücüdunun bütün hücreleriyle yalan söylüyordur. Hadi ama yaar bu nasıl mümkün olabilir ki ? Salman Khan'dan bahsediyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top