23 Temmuz 2015 Perşembe

Ranbir Kapoor : ''Para İçin Film Yapmıyorum.Yeterince Param Var.''

DNA'ya konuşan Ranbir Kapoor gelecek filmleri ile ilgili konuştu.

DNA : Bombay Velvet'ten sonra tekrar Anushka ile Ae Dil Hai Mushkil filmi için bir araya geliyorsun.
Ranbir Kapoor : Anushka beni rol arkadaşı olarak kendimi çok iyi hissetiren bir insan.Bu harika bir iş arkadaşlığı için çok önemli.Onunla çalışırken harika tecrübeler yaşadım.Buna bağlı olarak Ae Dil Hai Mushkil filmini dört gözle bekliyorum.

DNA : Tamasha ?
Ranbir Kapoor : Tamasha ile ilgili yapacak bir şeyim kalmadı.Çekimler tamamlandı.Yayınlanmasını bekliyorum ve Tamasha ile ilgili çok heyecanlıyım.

DNA : Jagga Jasoos ?

Ranbir Kapoor : Jagga Jasoos ile yapılacak işler var. Çekimler bitmedi. Filmde müzikal bir ruh var ve bir dedektif filmi. Indiana Jones serisi gibi maceraları olan bir film.Filmin bir sürü değişik yanı var.Yapması zor bir film.

DNA : Jagga Jasoos zamanında tamamlanmaya çalışılıyor.
Ranbir Kapoor : Bakın Anurag Basu deli bir adam.O senaryoya çalışmaz.Tüm hikaye,sahne,set,yer belirleme onun işi.Yani onun çalışma şekli için şöyle diyebilirim büyüleyici ve öz. Zamanında tamamlanır o film.

DNA : Jagga Jasoos için yapımcı oluyorsun.
Ranbir Kapoor : Kendi başına ben yapımcılığını yapmıyorum.Bak günümüz aktörleri çoğu kar payı alabilmek için filmlerinin yapımcılığını yapmak istiyor.Yani ben de yüzde elli bir kar sahibiyim yapımcı olarak.Ben film yapımcılığını yüzde 50 ,yüzde 50 bir başkasıyla ortak olarak yapımcılık yaparım çünkü bir aktör olarak film yapmadan insanları teşvik edemem.

DNA : Para önemli mi yani ?
Ranbir Kapoor : Para için film yapmıyorum. Yeterince param var.Sadece Anurag ve ben bir film yapalım beraber dedik.Altyapısını hazırlamaya başladık ve kesinlikle Anurag yapımcılığı en iyi yapan insan.Ben sadece bu filmde bir oyuncuyum ve şanslıyım ki filmin yapımcılığını Anurag ile birlikte yapıyorum.

DNA : Eğlendirici Olmak ?
Ranbir Kapoor : Bence Hintli bir eğlendirici olmak çok zor.PK,Dabangg ve Rawdy Rathore gibi filmlerin her biri sağlıklı bir şekilde olması gerektiği gibi eğlendirdi.İnsanlar böyle filmlerin yapımının kolay olduğunu düşünüyor. Ama hiç kolay değil.

DNA : Çiçekler ve taşlamalar (eleştiriler) ?
Ranbir Kapoor : Gerçekten içtenlikle inanıyorum ki medyanın yanı sıra seyirci benimle çok daha iyi.Onların iyi bir şeyler yaparsam herkesten daha güçlü bir şekilde arkamda durduğunu biliyorum ve yanlış bir şey yaparsam herkesten daha dürüst bir şekilde beni azarladıklarını biliyorum.Buna üzülmekten ve sinirlenmekten se kabul etmeyi öğrendim.Bulunduğum yerde olduğum için çok şanslıyım. Medyayı görmezden gelmeyi öğrendim.İşimi seviyorum.

Ayşe Akbalık

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top