31 Temmuz 2015 Cuma

Rani Mukherjee Vogue Dergisi röportajı - Ağustos 2015




Gelecekte film yapımcısı ya da yönetmenliği yapacak mısınız?
Beni durduran hiçbir şey yok. Adi (Aditya Chopra) buna asla hayır demez.. Ama eşimin çok çalıştığını görüyorum.Onun stüdyosundaki en çalışkan kişi o ve ben çocukça bir şey yaparak kendi ya da şirketinizin adını riske atmak istemem.Şimdilik ben hiçbir şey yapmıyorum ve evli olmanın keyfini çıkarıyorum.

Oyuncuya bundan 5 yıl sonrası için ne yapmak istediği sorulunca 

" Tekmeyi koyacak'' filmler yapmak ve sete bebeklerim ile birlikte gitmek." diyor.

Onun oyunculuğa adım atarken yeteneğini tespit eden kişiler sorulduğuna Rani**"Aditya Chopra yaptı dolayısıyla Shahrukh yaptı ve Aamir Ghulam için beni Mukesh Bhatt and Vikram Bhatt' a tavsiye etti.. Bu üç adam benim kariyerimin ayrılmaz bir parçası olmuştur.

Karan Kuch Kuch Hota Hai için senden kilo vermeni istemişti.
Karan çok süper. Bugün o sahneyi görürseniz söyleyin kilo nerede? Aslında ben mutlu oldum ve kendime benden başka herkes gibi beğenerek bakmadım.

#tugba


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top