29 Temmuz 2015 Çarşamba

Saif Ali Khan Ranbir Kapoor'un Katrina Gibi Bir Kız Arkadaşı Olduğu İçin Çok Şanslı Olduğunu Düşünüyor''

Geçtiğimiz  'Phantom' filminin tanıtım konferansında konuşan
Saif Ali Khan : ''Katrina Kaif benim şu güne kadar çalıştım en sevimli insan. Kim Katrina gibi bir kız arkadaşa, nişanlıya ya da gelecekte daha fazlası olacak birine sahipse o kişi çok şanslıdır.''
Galiba Saif Ranbir'e bir mesaj yolladı sizce de öyle değil mi ?
Saif Ali Khan : ''Bollywood'un en güzel en büyük oyuncularından biri.Katrina'yı uzun bir süredir tanıyorum.Onu bu işe başladığından beri izledim. Race bana göre Katrina'yı olduğu yerden daha yükseğe çıkardı ve Bollywood'un en iyi oyuncularından biri oldu.O gerçekten çok çalışkan ve çalışkanlığı onu ekran önünde daha iyi bir kişi haline getiriyor.Onunla zaman geçirmek her zaman çok güzel.O çok rahatlatıcı bir insan ve sohbet ederken, çalışırken her zaman keyif aldığım biri'' dedi.
Film ile ilgili olarak ise '' Phantom tarzı filmleri seviyorum.Kabir ve Sajid ile çalışmak hayallerimi gerçeğe çevirdi'' dedi.


Ayşe Akbalık

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top