8 Temmuz 2015 Çarşamba

Salman Khan'ın Kick Filminde Şarkı Söylemesinden Sonra John Abraham'da Welcome Back Filmi İçin Şarkı Söylecek !

Film yapımcıları dün ilk fragmanı yayınladılar ve herkes bu süper eğlenceli film için deliye döndü.Çok uzun zamandır yapılan ilm sonunda hazır ve 4 Eylül'de yayınlanacak.Filmin müzik yönetmeni Anu Malik 'Welcome Back'in tanıtım konferansında filmin müzikleri ile ilgili bilgiler verdi.
Anu Malik : ''Gerçekten çok iyi şarkılar yaptım ve bu şarkıları gerçekten iyi koruyorum. Ayrıca John'a şarkı söylettim ve size söz veriyorum bu gerçekten mükemmel olacak'' dedi.
Eminiz ki bu çok eğlenceli olacak. John'un yaptığı süper aksiyon filmlerine, kusursuz komedi filmlerine tanık olmuştuk ve şimdi de onun inanılmaz şarkıcılığına tanık olacağız.
Son zamanlarda çoğu oyuncu filmlerinde şarkı söylüyor. Farhan Akhtar,Ranbir Kapoor,Dhanush, Alia Bhatt, Shraddha Kapoor, Akshay Kumar,Salman Khan ve şimdi de John Abraham. Bakalım sıradaki kim olacak ?


Ayşe Akbalık

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top