24 Temmuz 2015 Cuma

Shah Rukh Khan : ''Eğer Yazılanlardan Dolayı Aamir, Salman Ya Da Benim Rahatsız Olduğumuzu Düşünüyorsanız Aptalsınız.''

Romantizm Kralı Khan 3 Khan'ın numaralanarak doğmadığını ve bir numaralanmaya hazır olmadıklarını söyledi.
SRK film endistürisindeki rekabetin kendisine öz güven sorunları yaşatmadığını söyledi.O hissetiği şekilde yaşamaya çok meşgul olduğunu belirtti.
Shah Rukh Khan : ''Ne zaman öz güven sorunları yaşadım ? Bir düşünelim. Hiç bir zaman yaşamadım.Ne çekim yaparken, ne ayna karşısındaki görüntüme bakarken,ne bir marka yüzü olmaya imza atarken, ne davetlere giderken,ne de tv şovumu yaparken. Neredeyse günde 17-18 saat çalışıyorum.Kendimi öz güvensiz hissetmeye zaman nerede ?( Gülüyor)''

Hatta box office figürü olarak görünmek ve bir sıralamaya girmek bile Shah Rukh Khan'ı rahatsız etmiyor.
Shah Rukh Khan : ''Eğer kim yazılanlardan dolayı ve ya bizi numaralandırmalarından dolayı Aamir, Salman ya da benim rahatsız olduğumu düşünüyorsa onlar kesinlikle aptallardır.Biz numaralarla doğmadık.İnsanlar size 1 milyar 210milyon 193 bin 422 kişilik bir ülkede senin bir numaran olduğunu söylemiyor.Herkesin kendine ait özellikleri ve kişilikleri var.Bunu bütün sektör adına söyleyebilirim ki hiç birimiz numaralandırılmaya hazır değiliz.''

Filmlerini nasıl seçtiği,birden fazla kişiyle film yapması, neden tek oyuncu odaklı filmler yapmaması  hakkında ise
Shah Rukh Khan : ''İnsanlar uzun yıllardır bunun hakkında bir şey uyduruyorlar.Dürüstçe söyleyebilirim ki en çok Happy New Year filmini çekerken eğlendim.Dans ettik, çekim yaptık,birlikte yemek yemeye gittik ve birbirimizle zaman geçirmenin tadını çıkarttık.Birden fazla kişi ile bir topluluk filmi çekmenin ne gibi bir zararı var. Neden bu bu kadar büyük bir mesele haline geliyor.Bunun güvenli olup olmaması ile ilgisi yok.Tek başıma ''hero'' odaklı bir film yapmanın ya da toplulukla birden fazla kişi ile film yapmanın bir farkı yok.Eğer senaryoyu beğenirsem, o filmi yaparım. Kiminle olduğu fark etmez.''

Ama hiç baskı altında hissetmedin mi ?

Shah Rukh Khan : ''(Gülüsüyor ve ) Hayır, hiç baskı altında hissetmedim. Belki bu söylediğim kulağa kibirli ve kendini beğenmiş gibi gelebilir ama bu bahsettiğiniz baskı beni ilerlemeye itiyor.Eğer bu kadar çok çalışmasam, ve günün sonunda yorgun hissetmezsem yeterince çalışmadığımı düşünürüm.Baskı hissetmek yerine kendimi geliştirmeyi seçiyorum ve bu da beni baskı altında olma hissinden çıkartıyor.Geçen üç filmimi kabul etmemin nedeni senaryoları beğenmem ve o filmleri yaparken o işten zevk alacağım düşüncesi.HNY'yi yaparken gerçekten çok eğlendim ve o film bana bu baskıyı almaya değer gibi hissetirdi ve yaptım bu kadar.''
Ayşe Akbalık

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top