9 Ağustos 2015 Pazar

Deepika Padukone : '' Moda İle İlgili Başkalarını Stilize Etmeye Yetecek Kadar Çok Şey Bildiğimi Sanmıyorum''

Deepika'ya stil ikonlu olması ile ilgili soru sorduğumuzda

Deepika Padukone : ''Benim için sadece ortaya çıkan yapılması gereken bir zorunluluk.Benimle çalışan inanılmaz yetenekli insanlar var ve beraber beni olduğum gibi gösteriyoruz.Bunun için kendime bir pay alabileceğimi sanmıyorum.Çoğunlukla her şey çalıştığım insanların yardımıyla ortaya çıkıyor.''

Deepika annesini kendi için bir stil ikonu olarak görüyor.Hatta Deepika geçtiğimiz günlerde katıldığı gözlük tanıtım konferansında da annesini stil ikonu olarak gördüğünü söylemişti.

Deepika Padukone : ''O bunu bence çok iyi bilmiyor ama onun hayatımdaki etkisi çok büyük.Onun giyim tarzı çok minimalist (sadeliğin öne çıktığı bir giyim tarzıdır.Annem, beyaz, mavi ve pastel tonlarından asla vazgeçmez.Aksesuar seçiminde bile çok sadedir.İşte bu yüzden benim stil ikonum annem''

Kariyerine bir model olarak başlayan ve bir modele yakışır tarzıyla sektörden ve hayranlardan her zaman takdiri topladı.Ama güzel sanatçı halen yetersiz olduğunu düşünüyor.

Deepika Padukone : '' Moda ile ilgili başkalarını stilize etmeye yetecek kadar çok şey bildiğimi sanmıyorum.Ama dışarıda beni stilize edecek kadar iyi olan insanların olduğunu biliyorum. Ben moda konusunda sadece kendi kendime yetmeye çalışıyorum. Modellik yaparken öğrendiğim ufak tefek şeyler oldu ama halen yetersiz olduğumu düşünüyorum'' dedi.


Ayşe Akbalık


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top