18 Ağustos 2015 Salı

Parineeti Chopra Kimdir Kisisel Yasamı Hakkında Her Sey


Sevimli, yetenekli, azimli güzel... Parineeti Chopra hakkında her şeyi sizler için derledik.


HAKKINDA

Takma adı: Tisha,Pari
Boyu: 1.68
Kilo: 55
Doğum Yeri: Ambala, Haryana, Hindistan
Doğum tarihi:22 Ekim 1988
Burcu: Terazi
Babası: Pawan Chopra (işadamı, Hint Ordusu tedarikçisi)
Annesi: Reena Chopra
Erkek kardeşleri: Sahaj Chopra, Shivang Chopra
Hobileri: Dans etmek çeşitli mutfakları tatma, müzik dinlemek.
Eğitim: Manchester Business School, İngiltere. Finans, işletme ve ekonomi alanında uzman eğitimi var. Aynı zamanda Hint Klasik müzikleri üzerine eğitim almıştır.






FAVORİLER
Favori parfümü:Calvin Klein
Favori Aktörü: Saif Ali Khan,Ranbir Kapoor
Favori Aktiristi: Rani Mukerji
Favori filmi: Pakeezah, Kuch Kuch Hota Hai
Favori Rengi: Beyaz
En sevdiği yemek: Tereyağı Tavuk
Favori Şarkısı: The Power of The Love
Favori Spor: Yüzme, Kriket
Favori Markaları: Mango, Zara
Favori Aksesuarı: Sony Ericsson cep telefonu
Favori Kitapları: John Grisham kitapları




İLGİNÇ GERÇEKLER

-Okul günlerinde çok çalışkan bir öğrenciydi ve Pratibha Patil (o zaman Hindistan'ın başkanı).
tarafından bir ödül verildi
-Hiçbir zaman bir aktirist olmak istemedi o bankacı olmak istiyordu.
-2009 yılında, o Pazarlama ve Halkla İlişkiler danışmanı olarak Yash Raj Films ile çalışmaya başladı.
-O eğitimli bir şarkıcı ve üniversitede müzik bölümünü bitirdi.-Hint Klasik Müzikleri üzerine eğitim almıştır.
-Tam bir çay bağımlısı
-Hep yüz temizleme jeli parfüm, dudak kremi ve cep telefonu şarj cihazı taşır.
-Dudak parlatıcılar ve dudak balmı vazgeçilmezi
-Okul yıllarında şişman bir kız iken 36 beden pantolonlara sığmaya çalışıyordu.
-İlk gençlik aşkı Saif Ali Khan
-Pahalı giysiler giymek sevmez kıyafetlerin markalı ya da markasız olmasını umursamaz sadece iyi elbiseler giymeyi sever.




BOLLYWOOD-PARİNEETİ İLİŞKİSİ

Ladies vs. Ricky Bahl filmi ile yaptığı başlangıçtan beri  Parineeti Chopra, YRF’in favori oyuncusu haline geldi. Ladies vs. Ricky Bahl filmi ile en iyi çıkış yapan oyuncu ödülünü aldı.

Ertesi yıl Ishaqzaade filmindeki rolüyle eleştirel ve ticari başarısını kanıtladı.
Filmindeki performansıyla beğeni topladı kritik ve tekrar en iyi çıkış yapan kadın oyuncu ve En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu dalında Filmfare Ödülü kazandı.

Band Baaja Baaraat’ın  promosyonları üzerinde çalışırken, Chopra o bir aktris olmak istediğine karar verdi  ve Yash Raj Films’in  yönetici pozisyonundan istifa etmeye karar verdi.

Sinema yönetmeni Maneesh Sharma Aditya Chopra’ya Parineeti Chopraayı önerdi . Onun pazarlama ekibinden bir kişinin oyuncu olarak işe alınması fikri Aditya Chopra'nın hoşuna gitmedi ve bunu reddetti.

Parineeti Chopra oyunculuk için eğitim alacağına dair Manesh Sharma’yı ikna etti ve Sharma Parineeti ile bir video denemesi yaptı. Bandı izleyenler Chopranın oyunculuğundan çok etkilendi.

Anushka Sharma da Pari’nin deneme çekimini izledi ve  ''Ben Parineetinin deneme çekiminde olağanüstü olduğunu düşünüyorum. . hiçbir şüphe yok ki ben ben filmde onu istedim.'' ( ladies vs ricky bahl) diye açıklamalarda bulundu.

Aktris Priyanka Chopra kuzeni Parineeti Chopra’nın çıkış filmini Yash Raj Films ile birlikte yapmış olmasından çok mutlu oldu ''Parineeti  benim kardeşim. Bugün sadece o YRF bir film imzaladı. Ben YRF ile bir film imzaladığı için çok mutluyum.. '' dedi.

(Filmfare dahil) En İyi Kadın Oyuncu kategorisinde onu birkaç kez  aday olmuştur.

2012 yılında Ishaaqzade ile Ulusal Film Ödülü'nü kazandı, rolüyle övgü toplamıştır.

Ishaqzaade Filmi ile yerli gişe üzerinde ₹ 46 crore (US $ 7,0 milyon) hasılat yaptı.

Son filmleri Daawat-e-Ishq ve Kill Dil  ise gişede flop oluştur.




HAKKINDA AÇIKLAMALARI

Kesinlikle Londra’yı seviyorum. Bütün arkadaşlarım orada, orada okudum, ayrıca Londra her şeye sahiptir. Bir saat uzaklıkta bir plaj en iyi alışveriş, en iyi gıdaları bulabilirsin..Mideme düşkün biriyim bu yüzden yemek yemeyi seviyorum ve orada hava her zaman şaşırtıcı. F kulübü Manchester United için çalıştım çünkü Manchester'da okudum.Maçlar sırasında yemek organizasyonlarında çalışanlardan biriydim.

Benim en büyük zevkim elektronik. . Sadece onları seviyorum.Televizyon seyretmek, iPad üzerinden müzik dinlemeyi seviyorum

Telefonumu sürekli değiştiririm..Bu gerçekten teknik kısmıyla ilgili değil ama evde yeni bir teknolojik cihazın verdiği hissi seviyorum.

İlk film maaşımla kendime güzel bir Apple laptop aldım.

Gerçekten gerçekten yılandan korkuyorum.Yüksek sesle söylediğim zaman kötü hissediyorum

Her zaman çantamda iki ürün taşırım. Bir NIVEA Yüz Temizleme jeli. Ne olursa olsun yüzünüzde makyaj varsa onu düzgünce çıkarabilirsiniz Yoksa sadece yüzünüzü ve cildinizi yenilemek için kullanabilirsiniz. İkincisi ise dudak balsamı.(REKLAMLAR^^)

Şarkı söylemek benim gizli sırrımdır. Aslında eğitimli klasik şarkıcıyım ve ben bazen gelecekte bunu yapmak istiyorum.(İshaqzaade/Pareeshan Şarkısını kendisi seslendirmiştir.)





İLETİŞİM BİLGİLERİ
FACEBOOK: https://www.facebook.com/ParineetiChopraOfficial
TWİTTER: https://twitter.com/ParineetiChopra
İNSTAGRAM: https://instagram.com/parineetichopra



HABER: #tugba
DÜZENLEME: AYS*


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top