25 Ağustos 2015 Salı

Sooraj Pancholi : '' Her Şeyi Salman Khan'a Borçluyum''

9xe.com'a konuşan yeni yıldız Sooraj Pancholi oyunculuğa geçiş yolculuğunu anlattı.

-İlk olarak hangi filmi izlediğinde oyuncu olmaya karar verdin?
Sooraj Pancholi : Rambo ve Rocky'i izledikten sonra karar verdim ama bunu kendime bile itiraf etmem çok uzun zamanımı aldı. Ben aktör olmak istiyorum düşüncesini kendime söylerken bile utanıyordum. Ama tam anlamı ile aktör olamaya Sanjay Leela Bhansali'nin Guzaarish filminde asistanlığını yaparken karar verdim.Ama sadece aklımda kararlaştırdım kimseye söylemedim. Salman efendim sayesinde Ek Tha Tiger filminin çekimlerinde Kabir Khan'ın asistanlığını yapma şansı elde ettim.Salman Khan bir şekilde benim aktör olmak istediğimi biliyordu ve beni Kabir Khan'ın yanına verdi.

-Hero nasıl oldu ?
Sooraj Pancholi : Ek Tha Tiger'ın çekimleri için Türkiye'deydik. İstanbul ve Mardin'de son çekimler yapılıyordu. O sabah da benim doğum günümdü ve sabahın 5'in de birden oteldeki odamın kapısı çalındı. Ben de beni sabah çekimleri için çağırmaya geldiler sandım.Kapıyı açtım ve Salman Khan kapımda duruyordu.Beni odasına sürükledi ve dedi ki : '' Doğum günün kutlu olsun Sooraj ve kutlarım ilk filmini yapıyorsun'' dedi. Ben de : Hangi film efendim?'' bana '' Salman Khan Films'in bir filmi'' dedi.Çok heyecanlandım ve çok şanslıydım.Ama o zamanlar Hero yoktu.(duraklıyor)

-Devam et.
Sooraj Pancholi : Salman Bey'e çekimlere ne zaman başlayacağız diye sordum.O bana sadece filmi teklifi verdim ve kendini eğitmeye başlamalısın dedi.Hindistan'a döndükten sonra bir, bir buçuk yıl gibi bir süre Salman Khan'dan hiç haber almadım.Ve beni bir gün aniden arayıp '' Sooraj Jackie Shroff ve Subhash Ghai'nin ''Hero'' filmini yapıyoruz'' dedi.

-Orjinalini izlemiş miydin ? Orjinali daha sen doğmadan yayınlandı.
Sooraj Pancholi : Televizyonda birazını izledim ve izlerken hiç aktör gözüyle bakmadım filme.DVD'sini aldım ve filmin tamamını izledim.Bence bu film piyasaya adım atmak için mükemmel. Çok iyi aksiyon,romantizm ve müzikler var filmde.

-Orjinali ile karşılaştırmalar kaçınılmaz olacak...
Sooraj Pancholi : Baskı hissetmiyorum.İlk film ikon olmuş bir filmdi.Uyarlamanın aynı şekilde yeniden canlandırılması imkansız.Jackie efendimin yapabildiğini yapamam.Ben filmi kendi tarzımla yaptım.Ben Athiya Shetty'nin karakteri Radha'ya aşık Sooraj Kaushik'i oynuyorum.

-Jackie Shroff'un versiyonu ile yeni versiyonu arasında ne gibi farklar var ?
Sooraj Pancholi : Filmi görmeden bunu anlamak imkansız.Tek söyleyebileceğim yapabildiğimin en iyisini yapmaya çalıştım.Bekleyip neler olacağını göreceğiz.

-Salman sete hiç geldi mi ?
Sooraj Pancholi : Hayır hiç gelmedi. Ama bana basitçe şunu söyledi '' Rol yapmaya çalışma sadece kendin ol '' dedi.

-Salman Khan film ile ilgili ne düşünüyor ?
Sooraj Pancholi : Pek bir şey söylemedi.Zaten pek konuşmaz. Ama memnun olduğunu duydum.

-Yönetmen Nikhil Advani ile ilgili ne düşünüyorsun ?
Sooraj Pancholi : O biraz hiperaktif son zamanlarda ama çalışması kolay biri.O benim için en iyi öğretmen oldu.

-Hazırlık aşaman nasıldı?
Sooraj Pancholi : Nikhil benim sert ve yırtıcı görünmemi istedi.Benim vücudumu daha daha önce hiç kimsenin görmediği bir şekilde sergilememi istedi.Ahmed Khan'da bana dans etmeyi öğretti.

-Farklı tür rolleri denemek ister misin ?
Sooraj Pancholi : Yakın bir zamanda değil.Şimdilik sadece romantik ve aksiyon filmlerine konsantre olmak isterim.

-Athiya Shetty'i çekici buluyor musun ?
Sooraj Pancholi : Her oyuncunun rol arkadaşı ile bir ilişki yaşaması zorunlu mu ? Athiya ve ben birbirimizden etkilenmiyoruz.Biz çok uzun zamandır arkadaşız hatta çocukluk arkadaşıyız bile diyebilirim o kadar uzun zamandır arkadaşız.Hayatımın sonuna kadar Athiya'nın arkadaşım olmasını istiyorum.

-Çıkış filminin hayatının karanlık zamanlarını aydınlatacağını düşünüyor musun ? (Jiah Khan'ın intiharından bahsediliyor.Jiah'ın annesi Sooraj'ı suçlamıştı kızının intiharından. Haziran 2013 )
Sooraj Pancholi : Halen insanların beni hemen kabul edip etmeyeceklerini düşünüyorum.Medyanın benim üzerimde çizdikleri bir imaj var.Ama eminim ki işlerim benim adıma konuşacak ve insanlar zaman geçtikçe beni daha iyi tanıyıp kabul edeceklerdir.

-Salman o zamanlar yanında mıydı ?
Sooraj Pancholi : O zamanlar onunla hiç karşılaşmadım.Ama o zamanlar filme imzayı atmıştım.Onun yerinde başka bir yapımcı olsa geri çekilir ve anlaşmayı bozardı.Her şeyi Salman Khan'a borçluyum.Onun sayesinde buradayım.

-Jiah'ın ilk filmini görmesini ister miydin ?
Sooraj Pancholi : Hero'yu herkesin görmesini istiyorum. Ve evet kesinlikle Jiah'ın görmesinide çok isterdim.


Ayşe Akbalık

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top