24 Ağustos 2015 Pazartesi

Varun Dhawan : ''İnsanlara Hit Filmler Verdiğiniz Sürece Kişisel Hayatınızı Umursamıyorlar''

ABCD 2 yıldızı Bollywood'da nasıl ayakta kaldığını anlattı.

O rüya gibi dans ediyor ve bu özelliği onu ABCD 2 için mükemmel bir seçim yaptı. 9xe.com genç aktörü yakaladı filmleri ve Bollywood'da nasıl ayakta kaldığı gibi konuları konuştu.

- ABCD2'yi bir kenara bırakalım. Filmi imzalamadan önce ilk film ABCD'yi izledin mi ?
Varun Dhawan : ABCD'nin çok büyük hayranıydım.Sinemada 3D olarak izlediğimi hatırlıyorum.Filmdeki dans hareketlerinden darmadağın olmuştum ve keşke bende bu filmin bir parçası olsam demiştim. Dileklerim gerçek oldu ve şimdi oldum (gülümsüyor)

-İlk filmde hiç yıldız yoktu...
Varun Dhawan : Umuyorum ki Shraddha ve ben ortaya güzel bir şeyler koyduk.Ama şunu halen söyleyebilirim ki eğer bir dans filmi yapıyorsanız Prabhu Deva'dan iyisi yoktur.Herkes dans edebilir ama bunun için tutkunuz olması lazım.Remo filme o tutkuyu getirdi. Bir gün çekimler için stüdyoda prova yapıyorduk ve Remo bana '' Öncelikle dansa saygı duymalı ve anlamalısın'' dedi.

-Stüdyodaki çalışmaların öncesini anlat neler yaptın?
-Varun Dhawan : 6 ay eğitim aldım ve bol bol pratik yaptım.Hip-hop ile ilgili temek şeyleri öğrendim,kolların ritimle hareket etmesi, göğsün çıkarılması ritme göre oynaması kolları dalgalandırmak gibi şeyleri öğrendim.Herkes bunun kolay olduğunu sanıyor ama değil. Benim sadece o hareketleri öğrenmem tam olarak öğrenmem tam iki ayımı aldı.

-Dans açısından bir idolün var mı ?
-Varun Dhawan : Prabhu Deva.Benim dansım geçmiş aktörlerin dansını hatırlatabilir. Ama kimse Prabhu Deva gibi dans edemez.Fiziksel olarak onun gibi dans etmek, ritmi yakalamak imkansız.Onunla arkada çok dans ettim.

Shraddha'yı çocukluğundan beri tanıyorsun. Onunla çalışmak nasıldı ?
Varun Dhawan : O her zaman doğru yapmak istiyor.Hep en iyisini yapmak istiyor.Bu film onun kariyerinde belirleyici olacak.O ülkemizdeki en iyi bayan dansçılardan biri.İnsanlar onun kırılgan yanını biliyor. Ama ben vahşi ve çılgın Shraddha'yı çocukluğumdan beri tanıyorum.İşte insanlar bu filmde benim bildiğim vahşi ve çılgın Shraddha'yı tanıdılar.Shraddha ABCD2'de Haider ve Aaishique 2'de ki rollerinden daha çarpıcı bir karaktere sahip.Shraddha'nın daha genç ve seksi tarafını gördü insanlar.

-Badlapur ile oyunculuğunu kanıtladın ve Bollywood'un sağlam yıldızlarından biri oldun.Bu sorumluluk seni korkutuyor mu ?
-Varun Dhawan : Dürüst olmak gerekirse her gün çalışıyorum. Açıkçası bunu düşünüyorum.Bir film ailesinden geliyorum ve bu bizim evde her zaman tartışılan bir konu.Ama ben sadece nasıl daha iyi olabilirim diye düşünüyorum.Her şey benim elimde.Ben seyircinin başına bela olmak ya da onların beni yönlendirmesine izin vermemeye çalışıyorum. Bana doğru gelen şeyi yapıyorum.

-Film dünyasına girdiğinden beri hayatın nasıl değişti ?
-Varun Dhawan : Halen tam olarak bilmiyorum.Halen aptalca konuşuyorum.Ne değişti ? Artık pek bir özelim yok.Röportajlar, kamera sayısı ve hayran sayısı her şey arttı.İnsanlar telefonları ile resmimi çekiyor.Bazen soğukkanlılığımı kaybediyorum. Ama günün sonunda kutsanmış olduğumu biliyorum.

-Hakkında çıkan yalan haberlere karşı nasıl tepki veriyorsun ?
-Varun Dhawan : Sosyal medya ve akıllı telefonlar sayesinde artık herkes medyanın bir parçası.Bazen kendimi bir resimde bir çok kızla beraber görüyorum ve çoğunlukla o kızlar yanımdan geçip giden insanlar ve çoğunu tanımıyorum. O fotoğraflar üstünden herhangibir haber uydurulup yazı yazılabilir.Tek iyi şey her zaman sosyal medyadan hayranlarına neyin doğru neyin yanlış olduğunu açıklayabiliyorsun.Ve sonunda en önemlisi filmlerin. Kötü bir film yaparsan işte bak flop oldu, kötü film yaptı, battı kariyeri bitti diyorlar.Eğer iyi bir film yaparsan hit oldu,tekrar ayağa kalktı, başarılarına devam ediyor diyorlar.İnsanlar hit film yaptığınız sürece kişisel hayatınızı umursamıyorlar.











Ayşe Akbalık

1 yorum:

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top