6 Eylül 2015 Pazar

John Abraham Röportajı




John Abraham 13 yıl önce Jism filmiyle piyasaya girdi. Modellikten oyunculuğa geçen aktörlerin en başarılılarından. Aynı zamanda bir yapımcı. 

Gamzeli gülüşüne hayran olan ve onu ekranlarda görmek isteyen birçok hayranı var. Son olarak 2013 yılında Madras Cafe'de izledik. Yeni filmi Welcome Back Cuma günü vizyona girdi. Önümüzdeki projeleri ise Rocky Handsome, Dishoom, Hera Pheri 3 ve Force 2.

Şimdi yakışıklı oyuncunun röportajından bir bölüm paylaşacağız sizinle.




*Iki Yil Aradan Sonra Ekranlarda Olmak Nasıl Bir Duygu?

Aslında Welcome Back geçen yıl vizyona girecekti. O zaman bu arayı konuşmak zorunda kalmayacaktık. O zaman zarfında Rocky Handsome'in çekimlerini bitirip, Dishoom'u yarıladık. Yakında da Force 2'ye başlayacağız. Çalışmadığım süre zarfında kendimi geliştirdim, dinlendim. Diğerleri yorulurken ben dinlendim.



* Film seçerken nelere dikkat edersin?

Sevdiğim filmleri yapmaya çalışıyorum. Welcome'ın büyük bir hayranıydım. Senaryoyu da sevdim. Yönetmen de çok iyi. Senaryoyu ilk okuduğumda gülmekten yerlere yattım. Senaryoyu seversem filmi de kabul ederim.



* Welcome filminin başarısının baskısını hissettiniz mi?

Böyle bir filmin devamında oynamak gurur verici. Nana Patekar, Anil Kapoor, Naseeruddin Shah ve Paresh Rawal gibi oyuncularla oynadığım için çok şanslıyım.




* Naseeruddin Shah ile oynamak nasıldı?

Ne kadar hoş bir adam! Zavallı adam 45 derecede peruk ve iki siyah trench kotla gezmek zorunda kaldığı halde hala gülümsüyordu. Çok seçkin bir adam. Onunla çalıştığım için mutluyum.




* Hera Pheri 3'te de rol alacağın söyleniyor. Welcome Back ve Hera Pheri'de Akshay Kumar oynamıştı ve sen onun yerini almış oldun...

 Benim oynamam senaryonun ihtiyaç duymasından. Filmleri izlediğinizde neden böyle bir değişiklik olduğunu rahatlıkla anlayacaksınız.




* Birçok eleştiriden sonra başarıyı yakaladınız.

Mankenlikten oyunculuğa geçen aktörlerin içinde en başarılı olanim sanırım. Madras Cafe'den sonra insanlar John Abraham'ın sadece vücuttan ibaret olmadığını gördüler. Senaryo ve yönetmene güvendiğim zaman başarı da benimle geliyor.





* Seni mütevazi yapan nedir?

Yine belki mütevazilik olduğunu düşüneceksiniz aka bana göre büyük bir aktör değilim. Böyle düşünmek beni rahatlatıyor. Hayatımı da bu şekilde yaşıyorum. Sıradan insanlarla iletişim kurmayı ve onlarla sohbet etmeyi seviyorum.





* Bu şekilde davranmak bilinçli olarak yaptığın bir şey mi?

Ben küçük bir yerde büyüdüm. O hayatın içinde yaşayıp da ne kadar değişebilirsin ki. Bu yüzden Akshay Kumar, Jackie Shroff ve Anil Kapoor gibi oyuncular hep sevilecek.




* Sadece başarılı bir aktör değilsin aynı zamanda  JA Clothes, JA Entertainment, futbol takımı, JA Fitness 'a sahip başarılı bir iş adamısın.

Bunu egitimime bağlıyorum. Bu yüzden aileme ve öğretmenlerime de teşekkür ediyorum beni doğru yone yönelttikleri için. Bunu okuyan gençlere de "okuyun,okuyun,okuyun" diyorum. Çünkü okumak size sadece diploma vermiyor aynı zamanda insanların önüne çıkabilmek için güç de veriyor. Futbolu seviyorum. 




* Bekar hayatını özlüyor musun?

Hiç ozlemiyorum. Priya en büyük destekçim. O Los Angeles'te doğdu ve ilginç bir eğitim hayatı var. Ona çok saygı duyuyorum. Benim hayatıma ayrı bir değer kattı.


HABER: Nil'a

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top