21 Ocak 2016 Perşembe

Ranveer Singh Kimdir - Kisisel Yasami Hakkında Her Sey




O Bollywood'un çılgın çocuğu, romantik kahramanı, çikolata erkeği... 2015 yılında Bajirao Mastani filmindeki performansı ile herkesi büyüleyen Ranveer Singh hakkında her şey 'Bça Gündem' farkı ile sizlerle. 


GENEL BİLGİLER


Gerçek Adı: Ranveer Singh  Bhavnani
Adının Anlamı : Ranveer - Bir yiğit, cesur savaşçı, savaş kahramanı (Sanskritçe)
Doğum Tarihi: 6 Temmuz 1985
Doğum Yeri: Mumbai, Maharashtra
Dini: Sih
Mesleği: Aktör
Burcu : Yengeç
Boyu: 1.78 m
Medeni Hali: Bekar
Babası: Jagjit Singh Bhavnani
Annesi: Anju Bhavnani
Kardeşi: Ritika Bhavnani
Kuzenleri: Sonam Kapoor-uzaktan- (aktris), Rhea Kapoor (yapımcı)
Annesinin Kökeni: Punjabi
Bildiği Diller: Hintce,Punjabi, İngilizce
Kız Arkadaşı: Deepika Padukone
Geçmiş İlişkileri : Anushka Sharma
Film Endüstrisinden Arkadaşları: Anushka Sharma, Priyanka Chopra, Arjun Kapoor, Parineeti Chopra, Ali Abbas Zafar...
Eğitimi: Indiana Universitesi Sanat bölümü mezunu  (Amerika)
Aktiviteleri: Futbol oynamak, video oyunları, TV seyretmek, müzik(şarkı) koleksiyonunu genişletmek.
Hobileri: Fötr şapka koleksiyonu yapmak
Saplantısı: Spor ayakkabı ve şapkalar
Beğendikleri: Shahrukh Khan ve Salman Khan
Güçlü Tarafı: Ailesi
Zaafı(zayıf tarafı): Çikolatalar
Belirgin Özellikleri: Kaslı vücudu, gülüşü
Sevdikleri: Yaratıcı yazılar , futbol oynamak ve tiyatro
Hoşlanmadıkları: Hastaneler ve iğne olmak
Kötü alışkanlığı: Çok fazla çikolata yemesi
Su zamana kadar ki En iyi Tavlama Sözü: "Arka cebindeki bir telefon mu, popon beni çağırıyor (çağrı atıyor) da.
Ranveer'in Kadınlarla Flört İpuçları: "Kesinlikle onları güldürün, güzel kokun ve asla ağzı sıkı olmayın."
Fobisi: İğneler (iğne olmak)
En Büyük Korkusu: Ailesini kaybetmek
Moda Korkusu: Beyaz spor ayakkabıları üzerinde leke görmek
İlk Aşkı: İlk sınıf(okul) öğretmenim. o çok  kısa, açık bir Hristiyan  öğretmendi.
Daha Sonra Hayranlığı: Scarlett Johansson, Beyonce ve Megan Fox
Bir Kadında Onu Çeken Nitelikler: Dahilik(zeka) ve içtenlik (samimiyet) nazik, şefkatli,
hassas ve herkese karşı kibar olması
Kadınların Kalbine Giden Yol:  (kızın)Espri anlayışı
Gardırobundaki Pahalı En Ufak Şey: Hristiyan motifli Yüzük , bu Nitasha'nın ona Mount Mary Crunch'dan aldığı bir yüzük
Gardrobundaki En Pahalı Kıyafet: Takım elbiseleri veya  ayakkabıları veya saat.
En Değer Verdiği Hediye: "Kız kardeşimin bana hediye ettiği, ilk filminin gösterimi günü giydiğim tişört .  H&M'den bir tişörttü. Düz beyaz üstünde koyu kırmızı baskı ile ‘Ünlü olmak için doğmuş' yazıyordu."
Ona Göre Bollywood'un Kraliçesi: Deepika Padukone
Şimdiye Kadar ki Aldığı En Güzel Hediye:  Amitabh Bachchan'dan Ram-Leela'daki performansı için aldığı övgü dolu not.
Karşı Koyamadığı Yiyecek Maddesi: Çikolatalar
İlk Filmi: Band Baaja Baaraat 2010
İlk Ödülü: Filmfare, En iyi çıkış Yapan Oyuncu - 'Band Baaja Baaraat' (2010)
Kariyerindeki En iyi Filmler(şu ana kadar): Band Baaja Baaraat, Lootera, Gunday,
Goliyon Ki Rasleela Ram-Leela, Bajirao Mastani
Oyuncu Olmasaydı Ne Olurdu: Reklam yazarı ya da DJ; yaratıcı bir yazar



Minik Ranveer & Ranveer, Annesi, Kız Kardeşi




FAVORİLERİ

Favori Dersi(okulda iken) : İngilizce
Favori Yemeği: Çin yemekleriyle hint tadkası, Bhel puri
Favori İçeceği: Kahve
Favori tatlısı:  Çikolatalı pasta ile vanilyali dondurna
Favori Tatil Mekanı: Goa
Favori Alışveriş Yeri: Online alışveriş
Favori Aktörü: Johnny Depp
Favori Aktrisi: Kareena Kapoor
Favori Filmleri: City of God, Godfather, Andaz Apna Apna, Kill Bill, The Prestige, Raja Babu, 3 Idiots,
Sholay, Rang De Basanti, Lagaan, Hum Dil De Chuke Sanam, Devdas, Taxi Driver, Life is Beautiful, DDLJ
Favori TV Şovu: Friends
Favori Aşk Şarkısı: DDLJ filminden Tujhe Dekha Toh Yeh Jaana Sanam ve Dil Se filminden Aye Ajnabi Favori Bollywood Çifti(Gerçek Hayatta): Saif Ali Khan ve Kareena Kapoor Khan
Favori Şarkıcısı: Michael Jackson, Nusrat Fateh Ali Khan
Favori Çizgi Film Karakteri: Family Guy'daki Peter ve Stewie Griffin , Tom ve Jerry, Johnny Bravo,
Simpsonlar
Favori Rengi: Kırmızı ve  kırmızının kombinasyonları ve beyaz
Favori Arabası: Pagani Zonda, Bugatti Veyron, Lamborghini murceilago
Favori Kıyafeti: Spor ayakkabılar, eşofman ve tişörtler
Favori Parti imajı: "Çıplak! Havuz partilerini seviyorum. Mayo ve güneş gözlükleri. Çıplak partiler en iyisi."
Favori Aksesuarları: Şapkalar; fötr şapkalar
Favori Markaları: Rohit & Rahul, Adidas, Diesel ve Gas
Favori Spor Markası: Puma
Favori Kıyafetleri: Retro
Favori Kırmızı Halı İmajı: Uç Parça takım elbise
Favori Film Partneri(Erkek): Arjun Kapoor
Favori Sporu: Futbol ve Kriket
Favori Hızlı Kriketcisi: Allan Donald
Favori Futbol Takımı: Arsenal
Esinlendiği/İlham Aldığı : Shah Rukh Khan
Moda İkonu: Amitabh Bachchan



Ranveer Singh'in marka elçisi olduğu sosyal projenin afişleri




İLGİNÇ GERÇEKLER

-2015 yılında marka elçisi olduğu bir sosyal proje kapsamında  "10.000" çocuğun 1 yıl boyunca öğle yemeği masrafını üstlenmiştir.( Üstte, Fotoğrafta)

- Ranveer genç kızların ondan hoşlanmasını seviyor. O kesinlikle romantik bir kalp ve aşık olunacak klasik sevgili kategorisinde. Onunla birlikte iken diğer insanlara kendini özel hissettiriyor.

-Tipik bir Panjabi, öyle ki insanlara sarılmaya, sevgisini göstermeye bayılıyor. Panjab insanının sıcaklığını tamamen almış.

- Bir ortama girer girmez herkes ile sıcaklık kurabiliyor. Herkese karşı içten ve samimi.(hayranları dahil)

-Ona gelen sosyal medya mesajlarını düzenli olarak bizzat takip eder, o hayranları ile iletişim halinde olmayı seven ünlülerden.

- Ranveer Indiana Universitesinde sanat eğitimine devam etmek için Amerikaya taşınmıştı.

- Her zaman bir aktör olmak istemiştir, ve okulu bitirdikten sonra okulun oyun ve müzakerekerinde yer almaya  başladı.

- Çocukken katıldığı bir doğum günü partisinde, büyük annesi ona dans edip edemeyeceğini sordu ve o da büyük annesine yeteneklerini sergiledi; Hemen çimenlerin üzerine atladığını ve "Chumma Chumma" şarkısında dans etmeye başladığını hatırlıyor (Amitabh Bachchan'ın ikonik film şarkısı) bu dansın onun en heyecanlı performansı olduğunu ve o anda dansa ve oyunculuğa ilgisi olduğunu anladığını söylüyor.

-Eğitimini bitirdikten sonra 2007'de Mumbai'ye döndü, Singh bir kaç yıl bir kaç reklam şirketinde çalıştı.

-Band Bajaa Baaraat, *Ranveer Bittoo Sharma rolüne ilham alsın/ hazirlansin diye Delhi Üniversitesi ne gönderildi.

-Okulun kafa çocuğu idi.

- Ranveer dans stili ile diğer aktörler tarafından çok takdir ediliyor.

- O her zaman dans pistinde önde gelen kişidir.

- Ranveer bir espri yaptığında fıkra anlattığında, bu sadece bir espri olmaz, o her zaman şakalarını oyunculuk ile(yaşatarak) anlatır.

- O sürekli aynanın önündedir, diyaloglarını tekrar eder,ezber yapar , şarkı söyler, dans eder, aynanın karşısına geçip sadece kendini seyretmekten zevk alır.

- Büyük bir Hip-hop müzik fanı, rap söylemeye bayılır.

- Ranveer'in babası ilk filminin gösterim gününden önce ona sürpriz yaparak bir araba hediye etmiştir.

- Ranveer bir sağlık(sağlıklı vücut) delisi.

- Her gün egzersizden önce 1000 kere atlama yapar.

- Ranveer'in fotoğrafçısı onun en iyi arkadaşı.

- Kıyafet, ayakkabı ve  şapka koleksiyonu düşkünü

- 200'den fazla ayakkabı ve 100'den fazla şapkası var

-İnternet üzerinden tişörtler satın almayı seviyor.

- Ranveer siyah ya da beyaz takım elbiselerden hoşlanmaz. Renkleri birlikte kombinlemekten hoşlanır.

-Ona göre bir erkeğin Gardırobunda sahip olması gereken 5 şey vardır: Düz beyaz spor ayakkabılar, siyah deri ceket, renkli kotlar, canlı beyaz tişörtler ve beyaz.

- Neon renkleri seviyor. Neon şapkaları, ceketleri ve ayakkabıları var.

- Bir kot satın almadan önce, Ranveer en az 100 farklı çeşit dener. Onda aynı kottan iki tane bulamazsınız,  bir giydigini asla iki gün üst üste giymez.

- Düz beyaz spor ayakkabılarını giydiğinde üzerinde asla bir lekeye bile tahammül edemez. Eğer bir leke görürse, kenara çekilir, temizler ve geri döner.

-Ayakkabılarını kendi temizler.

- Ranveer su an Deepika Padukone ile birlikte.

-Ranveer 'Dil Dhadakne Do' filminin çekimleri için ekiple birlikte 2014 Temmuz ayında Türkiye'ye gelmiştir. Ekip İstanbul, Kapadokya ve Antalya'da çekim yaptılar.

- Bajirao Mastani Jaipur'da yapılan çekimlerinin son gününde Ranveer at üzerinde yaptığı tehlikeli bir sahnede attan düştü. Aktörün  sağ omzundaki bağlar koptu. Hastaneye kaldırıldı ve sakatlanmasınin ciddi olması sebebi ile Nisan 2015 de ameliyat olmuş, iki ay setlerden uzaklaşmak zorunda kalmıştır.

-Bajirao Mastanideki 'Peshwa Bajirao' rolü için *Çok sevdiği saçları ve sakallarından vazgeçmek zorunda kalmıştır.

*Film için Marathi lehçesi öğrenmiş, filmde dili muazzam bir şekilde konuşması nedeniyle büyük övgü almıştır.

*Bajirao Mastani için fiziksel ve ruhsal olarak çok zor bir çalışma süreci geçirmiş, hatta sevgilisi Deepika Padukone bu durum için 'Ranveer'in filmdeki hazırlanma surecinin hayli ağır olduğunu, saçlarını kazıması yanı sıra bir süre Hindistan'ın tabiri caiz ise 'belalı bölgelerinde' yaşayarak rolüne hatırlanacağını, bu sebeple onun icin endişelendiğini, aktörün psikolojik olarak yıpranacağından korktuğunu' söylemiştir.

* Film için 200 günü aşkın çekim yapmıştır. (7 aydan fazla her gün)






TÜRKİYE ve TÜRK HAYRANLARI HAKKINDA DÜŞÜNCELERİ (Kaynak Hürriyet gazetesi)



İstanbul'da Hayranları ile Çekildiği Bazı Fotoğrafları


İstanbul’a ilk gelişiniz. Nasıl buldunuz?
- Çok güzel bir şehir. Çekimler için önce Ankara’ya gittim, ardından Antalya ve şimdi de İstanbul. Türk yapımcımız “Herkes Ankara’ya geri gelmek ister” demişti, gerçekten de öyle... İstanbul’u gördüğümde ise aklım başımdan gitti. Kulüpler, barlar, restoranlar, görülecek çokça yer ve güzel insanlar... 360, Reina, Sortie gibi lüks yerlere de gittim, Türkçe müzik çalan küçük barlara da. Pera Palas ve çevresi bayağı güzel mesela.

Sizi en çok ne şaşırttı?
- Ortak dilimiz. Özellikle Türkçe bana Latince, İngilizce, Urdu hatta Hintçe gibi geldi bazen. Hesap, kitap, dünya, dikkat gibi kelimeler bizim dilimizde de var. Hintçe ve Türkçe arasındaki bu benzerlik çok ilginç. Kültür de beni heyecanlandırdı.

Setten arta kalan zamanlarda İstiklal Caddesi’nde geziyormuşsunuz. Hayranlarınız önünüzü kesti mi?
- Tabii. Pek çok kişiyle fotoğraf çektirdik. Hatta burada bir hayran kulübüm varmış, önümüzdeki günlerde onlarla da buluşmak isterim. Özellikle Ayasofya’da çekim yaparken düzinelerce insan yanımıza gelmeye çalıştı. Onlarla yüz yüze tanışmak ve iletişime geçmek çok güzeldi. Hint filmlerinin ne kadar uzak noktalara ulaşabildiğini görmek de açıkçası beni şaşırttı. 2013 Kasım ayında vizyona giren filmimde(Ramleela) bir şarkım vardı, insanlar bana İstanbul’da o o şarkıyla “Tattad Tattad” diyerek seslenince çok mutlu oldum.



KİŞİSEL GORUSLER

"Bir çocuğu doyurmaktan,  çocuk yetiştirmekten daha iyi iyi değildir. Çocukları seviyorum. Özellikle zor durumda kalmış fakir çocuklar için çok üzülüyorum. " (Ranveer'in marka elçisi olduğu Çocuklar  için öğle yemeği kampanyası için konuşuyor )

"Kazandığı paralarla daha çok hayır işi yapabilirim
"Genellikle eğlenmeyi seven bir insanım ve en iyi şeyin şakalar(espriler) olduğunu söylüyorum. Bazen başım belaya giriyor, ama sadece bir süreliğine, insanların artık şaka yaptığımı anladığını düşünüyorum, onlar buna alıştılar."

" Babam ile ilişkim farklı aşamalardan geçiyor fakat annem ile bağımız daima sabit kaldı. Ben annemin oğluyum (anneme düşkünüm anlamında) Çocukluğumda babam işleri ile meşguldü. Arti, ergenlik yıllarımda full eğlence idi. Her türlü muzurlugun içinde idim. Şaşırtıcı bir şekilde işim babamla beni daha da yakınlaştırdı.Şimdi, birçok konuda ondan tavsiyeler alıyorum. Olgunlaştım. İşim çok emek isteyen bir iş fakat ailemle kaliteli bazı zamanlar yaratıyorum. Ailemle çok yakınım, onlar benim nerede olduğumu bilirler.(nerede olduğumu ona söylerim. ). Onlarla konuşurken aramızda bir sınır olmaz (ebeveyn sınırı) , onlardan gizli hiçbir şey yapmam."

"Doktorlar bana " humma"(hastası) olduğumu ilk söylediklerinlerinde: 'Lanet olsun, neden ben?'dedim. Hastanelerden ve iğnelerden hoşlanmam, onlar tedavi sürecinin en sevmediğim parçasıdır."

"Ben inanılmaz bir erkek arkadaşım…gelmiş geçmiş en iyi Erkek arkadaş. Harika bir erkek arkadaşım. Ama Her zaman harika bir erkek arkadaş olamadım. Aptal olduğum zamanlar da oldu fakat ben öğrendim, olgunlaştım, gelişim ve çok çok iyi oldum."

"Sevmeyi seviyorum. O dünyanın en güzel hissi. Daha önce hiç böyle hissetmemistim. Bunun aşk olduğunu hissediyorum."

"Eski sevgililerimin hepsi bana özel bir tişört hediye etti.. Ayrıldıktan sonra bazılarını geri verdim, bazılarını vermedim. Sonra  en özel tişörtum -açık mavi Mario tişörtüm- oldu, onu çok özel kız arkadaşım hediye etti."

"Geçmişte de böyle hissettiğim oldu, fakat bu sefer ki çok güçlü bir his. Öncekinden daha güçlü bir his olduğunu soyluyorsam, bence aşığım. Ask(sevgi) nedir bilmiyorum fakat böyle güçlü hissetmeye neden olan şey ne aciklayamiyorum.

"Evlenmeyi istiyorum, fakat buna hazır değilim.. Aile kurmaya odaklanmadan önce; maddi durumunu sabitlemeye , kariyerini oturtmaya ve bir kaç blockbuster filme ihtiyacım var."(2013'deki bir röportajından)

"Fazlasıyla sahiplenici ve kiskancim , fakat kıskançlığımı kontrol etmeyi öğreniyorum."

"Duygularımı saklayamam ve bazı şeyleri saklı tutmak için fazlaca çaba sarfettiğimi hissediyorum"

"Bu çerçevede(Ramleela) dikkat etmek icin, tişörtümü çıkarmak, tüm enerjimi ortaya koymak, goruntumu değiştirmek zorunda kaldım, fakat sahneleri izlediğimizde onun(Deepika) hayret verici  güzelliğine bakmaktan kendimi izleyemiyorum, ondan gözlerimi ayiramiyorum. Ne yaparsam yapayim sadece ona bakıyorum."

"Hayatımda hiç bir çekincem yok, bir insan olarak veya  bir sanatçı olarak, bu benim lehime çalışıyor.Tutkulu bir aşk hikâyesi yapıyorsnız, iki başrol arasında süren bir kimya olmalı. Bunun olması için kendini ayarlayamazsın ... O vardır ya da yoktur."

"Izleyeci tepkileri hakkında çok gergin ve kaygılıyım fakat spor yaparak , ya da video oyunları ile dikkatimi başka yone çekiyorum, bir de bir sürü güzel mesaj gelmeye başladı bunlar beni meşgul ediyor. Aslında, stresten uzak durmam gerektiğini görüyorüm."

"Karşı cins hakkında her şeyi biliyorum. Kadınlar doğanın en güzel eseri. Bugünlerde kadınlardan fazlasıyla ilgi görüyorum. Kadınların bana ilgi gösterme yollarında belirgin bir fark var . Çoğu kadın senin çekici olduğunu düşünüyorsa, neden daha fazlasına ihtiyacın olsun ki?"

"Tamamen romantiğim. Doğal olarak bu şekilde bağlandım kaldım. Ben aşk için doğmuşum. Eğer aşıksam, bu
aar ya paar(şimdi yada asla). O kişi için her şeyi yaparım. Mesajlarla duygularımı paylaşmak olsun ya da fiziksel olarak sevgimi göstermek olsun. Çok duyarlıyım. Süper bir erkek arkadaşım. Kendime A ++ ve altın yıldız veriyorum." (göz kırpıyor)

"Medyaya aşık olduğumu açıkladığım zaman, humma hastalığı için tedavi görüyordum ve tamamen ilaçların etkisinden çıkamamıştım. Gerçekten tuhaf hissediyordum. ( Kendimi )ifşa etmek istemedim ama hiç pişman  değilim. En azından gerçekleri konuştum, hiçbir şey sahte değildi. Bunun biraz benim sorumsuzluğum olduğunu düşünüyorum.  O durumda röportaj vermemeliydim. Zayıf bir anımda yakalandm sanırım."

"Bir ilişkiden çok şey beklemiyorum. İhtiyaçlarım çok basit. Sadece tatlı dil ve çokça sıcaklık  ve sevgi istiyorum. Güven , destek gibi şeylerin eşlik ettiği ilişkiler  sağlıklı ve harika olur."

"Eğlence sever terimi ben iyi açıklayan terimdir. Her zaman mizah ve havada eğlence olmalı."

"Kendimi ve hayatı ciddiye almıyorum. Aslında ben bunun insanlar arasında büyük bir alay konusu olduğunu hissediyorum. Gerçek su ki; çok hassas biriyim ve en küçük şeylerden bile duygusallaşabilirim.  Duygusal ataklarda kendime aşırı yüklendiğim  günden beri , kendimi ciddi şeylerden uzak tutuyorum. Bu benim için bir savunma mekanizması. Sevincimi rahatlıkla dışa vurabilirim fakat üzüntümü vuramam. Hep kendime saklarım."

"Tiki imajından hoşlanmıyorum. Tiki değilim(tiki gibi giyinmem). Amerikan çay partilerinin elbiselerini sevmem. Amerika'da her 10 insandan sekizinin goruntusu aynıdır. Herkes aynı kotları , aynı markaları  ve aynı ayakkabıları giyiyor. Kızlar aynı tozlukları takıp, aynı at kuyruğunu yapıyor, aynı çapraz omuzlu tişörtleri giyiyorlar.. Ayrıca dar pantolonlardan nefret ederim."

"Ailenin sana olan sevgisinden daha güven veren bir şey yoktur. "

"Yoğun bir programın olsa bile, (ailenin ile) geçirmek için bir vaktiniz olmalı."

"Guzel giyinmeyi severim. Benim için bir şeyin trend olup olmaması önemli değil. Aslında, retro kıyafetlerinin büyük bir parçası. Fakat moda magazinleri seyredip ve , ‘Vaav nasıl görünüyor ama!’. 'Elbisesine bayıldım." demeyi seviyorum."

"Eşimi(partnerim) dünyanın kraliçesi gibi hissettirim çünkü kadınlar gerçekten bu dünyada meydana gelmiş en iyi şey.."

"Herkes ile düş kırıklarınızı tartışmayın. Onlardan öğrenin. Hareket için casarete sahipsin."

"Bajirao'yu oynarken(Bajirao Mastani filmindeki karakteri) duygusal bir karmaşa yaşıyorum. Sette kafamın patlayacak gibi hissettiğim zamanlar olduğunu hatırlıyorum. Bu çok şiddetli idi. Hipnotize olmak gibi bir şey. Gün bittikten sonra ne yapacağımı bilmiyorum." ( Film çekimler sırasında yapılan bir röportajdan)


- Prezervatif Reklamında Oynamayı Kendim istedim: Aslında bu benim fikrimdi. 15-16 billboard gördüm arka arkaya; bazısı bisiklet, bazısı alkol reklamı. Bunda yanlış bir şey yok ama kimse neden prezervatif reklamı vermiyor diye düşünmeye başladım. Çünkü ülkemizde bir sürü sorun var biliyorsunuz. HIV, nüfus yoğunluğu, istenmeyen hamilelikler... Prezervatif aslında insan hayatına pozitif etki eden birkaç üründen biri... İnsanlar bunun farkına varmalı. Seks konuşulmaktan kaçınılan, tabu gibi bir konu. Kimse rahatça konuşamıyor ve bu yüzden o konuda eğitim alamıyor. Ben de uluslararası bir markaya haber gönderdim. “Ranveer sizinle işbirliği yapmak istiyor, siz ne dersiniz?” denilince marka da hemen fikrin üstüne atladı. Ben ve en yakın arkadaşım bir reklam çektik. İkimizin de ilk reklam filmimizdi. Ne yaptığımızı bile bilmiyorduk çekerken ama insanlar sevdi ve satışlar da arttı.

"Priyanka Chopra bana kendimi sarışın gibi hissettiyor."




Resmi İletişim Adresleri
Twitter: https://twitter.com/RanveerOfficial
Facebook: https://www.facebook.com/RanveerSinghOfficial
Instagram: http://instagram.com/ranveersingh_

Not: Sayfamızdaki paylaşımlar ekibimize aittir. İzinsiz kullanmayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top