2 Mayıs 2016 Pazartesi

Akshay Kumar : ''Yılda 3-4 Film Yapmak Uzay Bilimi Değil''

Akranları yılda bir film yapmayı tercih ederken, Akshay Kumar yılda 3-4 film yapan tek süperstar. Akshay'a yılda 3-4 filmin parçası olmayı nasıl başardığını sorduğumuzda bunun bir uzay bilimi olmadığını sanıldığı kadar zor olmadığını söylüyor.

Akshay Kumar : '' Bu uzay bilimi değil,oldukça kolay bir şey,sadece çalışmaya devam etmek gerekiyor.Bir film 60 günden fazla süreceğini düşünmüyorum.Ben Housefull 3'ün çekimlerini 38 günde bitirdim'' diyor ve ekliyor.

Akshay Kumar : '' Herkes sete zamanında geliyor ve çok sıkı çalışıyoruz. Sekiz saat çalışıyorum ve bu oldukça hızlı oluyor.'Mission Impossible' filminin 52 günde tamamlandığını okumuştum. 300-400 günden nasıl bahsederiz bilmiyorum.Filmler 30-60 günde tamamlanır, maksimum 70 günü alır. Ne kadar daha çekim yaparsın ki ? '' dedi.



'Ayşe 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top