2 Mayıs 2016 Pazartesi

Katrina Kaif Cannes 2016'ya Katılamaması İle İlgili Konuştu !

Bollywood yıldızı Katrina Kaif ilk kez geçen sene L'Oréal Paris Hindistan Marka Elçisi olarak Cannes Film Festivalinde kırmızı halıda yürümüştü ancak Katrina Kaif bu sene festivale katılamayacak. Katrina Kaif bu konu ile ilgili şöyle konuştu.

Katrina Kaif : '' Cannes herhangi bir sanatçının katılacağı şahane bir platform ve geçen seneki tecrübemden gerçekten çok keyif aldım. Marka bu yıl Cannes'a tekrar katılmam için beni davet etti ancak ben üzülerek önceki anlaşmalarım yüzünden bu fırsatı geri çevirmek zorunda kaldım'' dedi

Katrina Kaif şu an Jagga Jasoos çekimleri ile meşgul.

Katrina Kaif : '' Şu ana kadar benim için son derece meşgul bir yıl oldu ve ben bazı inanılmaz projeler üzerinde çalışıyorum ki bu meşguliyet beni ayakta tutuyor. Bu yıl Cannes'ı kaçıracağım ancak ben güzel L'Oréal Paris elçilerinin gururla Hindistan'ı en iyi şekilde temsil edeceklerini ve gelecek yıl onlara katılmayı diliyorum'' dedi.

L'Oréal Paris Hindistan Genel Müdürü Raagjeet Garg ise Katrina'nın katılmaması ile ilgili şöyle konuştu.

L'Oréal Paris Hindistan Genel Müdürü Raagjeet Garg : '' Katrina geçen sene ilk kez katıldığı Cannes Film Festivaline muhteşem bir giriş yapmıştı ve o platformda en çok konuşulan L'Oréal Paris temsilcilerinden biri olmuştu. Maalesef ki o daha önceki bazı sözleşmelerinden dolayı bu yıl etkinliğe katılamayacak.Biz kesinlikle onun işine bağlılığına ve kendini adamasına saygı duyuyoruz ve bu sene Cannes 2016'da Katrina'nın büyüsünü kaçıracağız '' dedi.


'Ayşe

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top