2 Mayıs 2016 Pazartesi

Priyanka Chopra : '' Hint Filmleri Benim Kanımda ve Ruhumda Var ''

Hollywood'da dizisi ile çok ses getiren ve son olarak Hollywood sinemasına da filmin kötü karakteri olarak Baywatch ile giriş yapacak olan Priyanka Chopra başka dizi yapmayacağı, Bollywood ve Hollywood filmi ile ilgili şöyle konuştu.

Priyanka Chopra : '' İnsanlar benim ilk Hollywood filmimde nayan başrol,kahraman olmamı bekliyordu ama ben alışılmış,basmakalıp olmaktan hoşlanmıyorum.Bu altı cankurtaranın üzerinden eğlenceli oluyor, bütün Baywatch ekibiyle öyle oluyor '' dedi.

Baywatch kırmızı mayolu cankurtaranlarla ünlüdür ama malesef Priyanka'yı o ünlü kıyafetlerle göremeyeceğiz. Priyanka bu konu ile ilgili şöyle konuştu.

Priyanka Chopra : '' Cankurtaranlardan biri olmadığımdan dolayı kırmızı mayo giymeyeceğim.Ama başka bir mayo giyecek miyim giymeyecek miyim görmek için bekleyip izlemeniz gerekiyor'' dedi.

Priyanka'yı en son Bollywood'da Jai Gangaajal'da cesur bir polis rolünde izledik. Priyanka şu aralar Hollywood ile dolu olduğu için Bollywood'dan uzaklaştığı iddialarına ise şöyle cevap verdi.

Priyanka Chopra : '' Hint filmleri benim kanımda ve ruhumda var,onlardan asla uzaklaşamam'' dedi.

Gelen son haberlere göre Piggy Sanjay Leela Bhansali'nin yapımcılığını ve yönetmenliğini yapacağı Sahir biyografik filminde Amrita Pritam karakteri için teklif almış. Piggy bu konu ile ilgili de şöyle konuştu.

Priyanka Chopra : '' O bana birşeylerle gelirse hayır demek için bir neden yok.Geçtiğimiz bir yılda Quantico ile birlikte Bajirao Mastani,Jai Gangaajal'ı çektim ve şimdi de Baywatch'ın çekimlerindeyim. Bu çok zor oldu. Bir günlüğüne Hindistan'a gittim ve geri döndüm.O kadar sıkı çalışma ve uzun saatlerden sonra bir aile tatiline ihtiyacım var. Önümüzdeki ay Hindistan'a uçacağım ve Temmuzda Quantico'nun ikinci sezon çekimlerine başlamadan önce bir, bir buçuk ay gibi bir süre evde olacağım. İşte o zaman hangi filmi yapacağıma karar vereceğim. Tek bir şey var, ne olursa olsun , bu çok net, Quantico'dan sonra başka bir dizi yapmayacağım'' dedi.



'Ayşe 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top