2 Mayıs 2016 Pazartesi

Shahid Kapoor : '' Tommy Singh Oynadığım En Korkunç Karakter ''

Shahid Kapoor Udta Punjab filminde canlandırdığı rock yıldızı Tommy Singh'in oynadığı en korkunç karakter olduğunu söyledi.
Shahid Kapoor : '' Tommy Singh oynadığım en korkunç karakter çünkü ben alkol bile kullanmıyorum, yani uçmak ne demek,nasıl bir şey onu bile bilmiyorum. Yani böyle birinin neleri atlattığını,nelerle mücadele ettiğini, ne yaşadığı ile ilgili hiç bir fikrim yok.Bunu nasıl yapacağım ile ilgili de hiç bir fikrim yoktu.Ama bu film kabul etmem gereken bir meydan okumaymış gibi hissettim ve kabul ettim.Bu filmi yaparak bu riski almalıydım ve aldım.
Not : Belki bilmeyenler olabilir diye açıklayayım Shahid Kapoor'un bahsettiği ''uçmak'' burada kabaca içki ya da uyuşturucu ile kendini kaybeden,hareketleri dengesizleşen,konuşma ve düşünme yetisine hakim olamayan,oto kontrolünü kaybeden,sınırı aşıp sarhoş olan, kafası iyi olmak anlamında kullanılmış.


'Ayşe 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top