21 Ekim 2019 Pazartesi

Kızının Intiharından Onu Sorumlu Tutan Anneye Dava Actı







Herkesin Ghajini filmiyle tanıdığı Jiah Khan, 2013 yılında intihar ederek hayata veda etmişti. O dönemler oyuncu ile birlikte olan Sooraj Pancholi'de intihara teşebbüs şüphesiyle yargılanmış, hatta bir süre hapis cezası bile almıştı.

Ayrıca ölen Jiah Khan'ın annesi Pancholi'ye birden fazla iddia ile dava açmıştı. Bir süre önce suçsuz olduğu anlaşılan Sooraj, bu karardan sonra davacı tarafa (Jiah'ın ailesi) 'karşı dava' açtı. 8 yıl suçsuzluğunun kanıtlanmasını bekleyen Sooraj, bu davanın sonuçlanması için 14-20 bekleyecek sabrı olmadığını söyledi:

''Sekiz yıldır hayatın içinde mücadele ediyorum. Yapmadığım bir şey için 21 yaşındayken parmaklıkların ardına kondum. Bunun için bir kızgınlığım yok lakin, şunu söylemek istiyorum ki hukuk sistemimize inandığım için bunca yıl suskundum. Yargının prosedürlerine inanıyorum lakin, karar vermesi için bir 14-20 yıl kadar daha bekleyecek sabrım da yok. ''


''Eğer şikayetçiysen, mahkemeye gitme zorunluluğun yoktur. Ama ben sanık olarak her davaya gitmek zorundaydım. 21 yaşından beri suçlamalarla karşı karşıyayım. Bir ay sonra 29 yaşına gireceğim. Ve Hindistan tarihinde sanığın mahkemede yargılanmaya devam etmesi istenilen tek dava benimki.''




''Jiah'ın annesi adalet istiyorsa mahkemeye gelmeli. Fakat ben her dava açtığımda Londra'ya uçuyor. Çünkü İngiliz pasaportuna sahip ve oradaki yetkililer hiçbir şey yapamıyor, otoriteler bunun hakkında hiçbir şey söylemiyorlar. Bu adil değil. Bu davanın başlamasını istiyorum çünkü onlara suçlu olup olmadığımı sormak istiyorum.''

''Polis iki kez soruşturma yaptı. 22 yaşında CBI soruşturmasından geçtim. Günler, geceler boyu onlarla oturdum, konuştum. Onlar bu davada hiçbir şey olmadığını söylemişlerse eğer neden mahkeme benim duruşmamı başlatmıyor? Ve neden şikayetçi olan taraf ortada yok? Benim suçlu olduğumu iddia eden o ve şimdi de gelip bunu kanıtlaması gerek.''


ÇEVİRİ FACEBOOK BÇA GÜNDEM SAYFASINA AİTTİR. KAYNAK GÖSTERMEDEN PAYLAŞMAYINIZ.


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top