30 Haziran 2015 Salı

İngiliz Komedyen Ünlü Hint oyuncusu ile evlenmek istiyor!





Geçtiğimiz hafta Hindistan'da ilk defa gösteri yapan İngiliz Komedyen Russell Brand gösterisine kısa bir evlilik sureci yaşadığı (14 ay) unlu sanatçı Katy Perry'den bahsederek başladı. Unlu komedyen Kendisine yöneltilen sorular karşında " Hindistan'i, Hint filmlerini ve Khan ailesini yakından takip ediyorum. Hindistan'in potansiyel aşığıyım. Burada birisi ile ask yaşayıp, evlenebilirim. Bu kisi Deepika Padukone olabilir. Çünkü o çok güzel ve unlu bir yıldız. Kendisini çok beğeniyorum' dedi.

Geçtiğimiz günlerde Bengaluru'da gösteri yapan ünlü komedyen sahnede Deepika'ya olan hayranlığını şu sözlerle dile getirdi : ''Eğer alkol istediğimi söyleseydim Vijay Mallya'ya giderdim ve eğer bir gelin isteseydim Deepika Padukone'yi bulurdum.'' dedi.
Editör : ZB

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top