30 Haziran 2015 Salı

Khan'ların Gişe Başarısı

Bollywood'un en büyük iki yıldız Shahrukh Khan ve Salman Khan arasında ki tüm buzlar eridi fakat gelecek bayramda vizyona girmesi planlanan filmler arasında ikilinin de filmleri çarpışacak. Bunun üzerine yorum yapan Shahrukh Khan "Salman ile iyi arkadaşız, bu yüzden her şeyi birlikte yapacağız. Bu hepiniz için bir çatışma olabilir, fakat bizim için değildir. İkimiz de kendimiz için iyi olanı yapmaya çalışıyoruz bu yüzden yaşadığımız bir is çatışması ve bu bizim arkadaşlığımızı etkilemez. Çünkü bizim için eşit kar orada olacak" dedi" 
Bildiğimiz gibi bu gişe savaşı Khanlar arasında yasanan bir ilk değildir. 2006 yılında Don ve Jaan E Mann filmleri ayni anda vizyona giren ikiliden Shahrukh Khan'ın Don filmi buyuk bir hit olurken Salman Khan gişede hayal kırıklığı yaşamıştı.. Eskiye gore islerine daha fazla profesyonel yaklaşan Khanlar gişe rekabeti oluşturmak yerine, bir birlerini internet sayfaları üzerinden destekleyerek kisisel taktirleri toplamaya devam etmektedirler. Daha önce ki tanıtım lansmanında Shahrukh Khan ve Aamir Khan'a teşekkür eden Salman Khan ' Onların benim için yaptığı her şeyi seviyorum, çok fazla sevgi ve saygı duyuyorum. Çünkü filmime (Bajrangi Bhaijaan) Aamir ve Shahrukh göz bebekleri gibi bakıp ekstra ilgi gösterdiler. Onlar benim dostum, biz kardeşiz' demişti.
Editör: ZB

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top