13 Temmuz 2015 Pazartesi

Alia Bhatt Shaandaar Filmi İçin Bikini Mi Giyecek ?

Alia Bhatt DNA ile yaptığı söyleşide yeni filmi Shaandaar,hayalindeki rol gibi konular hakkında bilgiler verdi.

-DNA : İlk kez çıkış filmin Student Of The Year filminde seni bikini ile görmüştük.Sıradaki filminde de bikini giyecek misin ?
-Alia Bhatt : Shaandaar. Göreceğiz. Fragmanda göreceksiniz.

-DNA: Hiç bir dans filmi yapacağını düşündün mü ? 
Alia Bhatt : Dans işimin bir parçası yani evet. Shahid ve ben filmde çok fazla dans ettik.Yani daha yapacağımız danslarda var. Ve tanıtımlara başladığımızda, daha fazla dans olacak.

-DNA : Rol arkadaşlarından hangisiyle daha iyi bir çift oluşturduğunu düşünüyorsun ? 
Alia Bhatt : Bunu izleyicilerin kararına bıraktım.Ben bütün rol arkadaşlarımla çalışırken çok iyi zaman geçirdim.

DNA : Bebo ile bir bağ kurmuşsunuz. Duyduğumuza göre sana sette dondurma almış.
Alia Bhatt : Komikti, biz kanal için çekim yapıyorduk ve o bizim sete geldi. Bebo yakınlarda bir marka için çekim yapıyormuş ve evet bize dondurma aldı.O gerçekten çok tatlıydı. Beraber harika zaman geçirdik.

-DNA : Bizce daha fazla var...
-Alia Bhatt : Bebo'yu gerçekten çok seviyorum.Birlikte takılmayı seviyoruz.Onunla bir kaç kez takıldım ve çok eğlendim. O harika.

-DNA : Hayalindeki rolü bize söyler misin ? 
-Alia Bhatt : Bir gün aksiyon-gerilim filmi yapmak isterim. Ama hemen değil. Belki biraz daha büyüdüğümde.

-DNA : Annen Soni Razdan'ın yöneteceği film hakkında ne söyleyebilirsin ? 
-Alia Bhatt : Ben o filmde yokum. O annemin filmi.

-DNA : Bir daha şarkı söylediğiniz ne zaman duyabileceğiz ? 
-Alia Bhatt : (Gülüyor) Şarkı söylemeliymişim gibi hissediyorum ama iyi bir şarkı olmalı.Bana göre bu benim yaptığım bir filmin parçası olmalı yoksa şarkı söylemem.

Rapid Fire
-DNA : Evden çıkmadan önce yanına alacağın 5 şey ?
-Alia Bhatt : Telefonum,parfüm, kajal (maskara, sürme),dudak balmım ve sakız.

-DNA : Müzik listendeki 3 şarkı ?
Alia Bhatt : Lean On (Major Lazer), La Di Da (French Affair), Sun Saathiya (ABCD2)

-DNA : Hayalindeki rol arkadaşın ? 
-Alia Bhatt : Amitabh Bachchan

DNA : Yapımcı olmaya niyetin var mı ?
-Alia Bhatt : Pek değil. Hayır.

-DNA : Son olarak senin kıyafetlerini ne tanımlar ?
-Alia Bhatt : Rahatlık derecesi ve trend olması.



Ayşe Akbalık



0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top