15 Temmuz 2015 Çarşamba

Ajay Devgan : ''Shahrukh ve Ben Çok İyi Arkadaş Değiliz ''


Ajay Devgan The Indian Express'e verdiği röportajda Shahrukh Khan ile ilgili konuştu.
Ajay Devgan : Bizim aramızdaki şey ani bir sinirdi. Bizim aramızda bir problem yok sadece medya bunun üzerine yazdı durdu.Çok sık görüşemediğimizden dolayı ben ve Shahrukh iyi arkadaş değiliz.Biz çok rahatız. Ne zaman birbirimizi görsek iki normal insan ve meslektaş gibi konuşuyoruz..Aramızdaki her şey normal.

Jab Tak Hai Jaan ve Son of Sardaar 2012'de beraber vizyona girdi. Savaş baltaları gömüldü mü yani ?
Ajay Devgan : Bunun ile ilgili konuşmadık. Benimle Shahruk'un ya da Aditya Chopra arasında bir sorun yok.Bu ADF (Ajay Devgan Films) ve YRF (Yash Raj Films) arasında bir sorundu. İkimizde sadece kendi filmlerimizi korumaya çalıştık. İki film içinde çok fazla para harcandı ve sadece kendi yapımlarımızı savunduk.Ben daha sonra Aditya Chopra'ya mesaj attım ve sana karşı bir şeyim yok ve vicdanım rahat dedim yani herşey yolunda.

Ayşe Akbalık

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top