16 Temmuz 2015 Perşembe

Randeep Hooda - Filmfare Röportajı - 15 Temmuz 2015




+Hiç senden genç bir kıza aşık oldun mu?
-Hayır, genç kızlardan hoşlanmıyorum. Ben onları rahatsız edici buluyorum. Çok konuşuyorlar size ''bro'' diye sesleniyorlar. Cinsellik hakkında hiç bir fikre sahip değiller. Bütün erkeklere bakıyorlar. Onlar açıkca şirin ve gereksiz yere duyarsızlar.

+Olgun kadınlar hakkında ne düşünüyorsun?
-Ahh!! İşte şimdi konuşuyoruz . Olgun kadın deyince benden daha yaşlı olmaları şart değil. Bu gün genç kızlarla birlikteyken bir şeylerin doğru olmadığını hissediyorum.Hatta genç erkeklerle de tanıştım, onların sığ olduklarını düşünüyorum. Bu jenerasyon ile ilgili bir şey değil. Ben henüz 38 im. Ama küçük bir kasabadan olmanın kendine göre avantajları vardı, sanırım.

+Son başarılarınıza rağmen neden kendi reklamınızı yapmıyorsunuz.
- Ben Kick te veya Highway de kendi reklamıma yapmaya gitmedim. Yaptım mı? Buna ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum. Ben her zaman bir üst seviyeye çıkmak isterim. Benim işim dışarıda herkesin seyretmesi için. Benim hayır dediğim ve sonra da hiç yapılmayan senaryolar olmuştur.Belli bir rol için sadece beni isteyen yönetmenler var. Ben tek seçenek değilim.
Kick'te Sajid abi(Nadiadwala) kimseyi istemiyordu fakat beni istedi, İmtiaz(Ali) kimseyi istemedi beni istedi.  Deepa Mehra büyük isimleri avlıyor fakat benim işimi gördü ve kararı; sadece beni istedi. Yalnız benimle çalışmak isteyen yönetmenler varsa o zaman kendi reklamımı yapmak için bana ne gerek var? Sadece başka biriyle rekabet ettiğim zaman bunu yapmam gerekecek.

+Deepa Mehta gibi bir yönetmenle boy ölçüşmek sizin için ne anlama geliyor?
-Bir sürü anlama geliyor. O sanatında dürüst, oscar adayı bir yönetmen. O işlerinde çok namuslu. O ''Midnight's Children'' (Gece yarısı çocukları) gibi zor filmlere teşebbüs ediyor. O daha da yükseği hedef alan biri. Bu büyük kalite. Ki o şeyi ben sık sık yaparım. Ben onu çok seviyorum. Çok cesur, henüz çok  alçak gönüllü fakat herkes onun taşlaşmış olduğunu söylüyor. Biz çeşitli konularda onunla beraberiz. Onunla tekrar ve tekrar çalışmak istiyorum. Onun gibi insanları bulmak çok zor.

+ Kötü rollerin ustası oldun. Highway, Kick, Charles Sobhraj... Senin gerçek hayatınla rollerin ne kadar ilgisi var?
-Ben bütünüyle kötüyü oynamadım. Onlar kötü adam değiller. Onlar kahraman karşıtı değiller. Bir fark var. Gerçek hayatta biraz böyle değilim. Çok fazla boyun eğmem ve insanlara pislik yapmam. Ve söylüyorum bu benim yolum. Bu senin tipik Juhu Bandra(Bollywood zengini) kahramanın değilim, ki ben buyum. Manipülatif ya da diplomatik değilim. İnsanlarla tanışmak için işimi kaynak olarak kullanmam. Tek seçenek işinde iyi olmak ve kendi olmak.

+ Senin en karanlık zamanın nedir?
 - Muhtemelen. En verimli olan.Her şey iyi gidiyor ve iyi zamanlar size daha fazlasını asla öğretmeyecek. Çalışmadığında bu karanlık dönemlere girdi diyebilirsiniz. Ben baştan başa cesur olmayı bu dönemde öğrendim,bunu bir düşün ben iyi dönemlerimi de aynı şekilde yaşadım.

+ Başarı sizi hiç değiştirmedi mi?
-Hayır çünkü ben çukurun en altındaki karanlık günleri de gördüm. Bu döngüsel bir şey(tekrar yaşayabilirim.)

+ Hiç senden çıkar sağlamak isteyen birileri oldu mu? Oyunculardan mesela
-Tam olarak değil. İnsanlar bana karşı oldukça dikkatli(tedbirli) Benim telefonlarıma dönmeyen insanlar olmuştur fakat onları bunun için onlara karşı bi tavrım yok çünkü onlar kendi ‘’Leprikon’’ larını yakalamakla meşguller.(Leprikon: İrlanda mitolojisinde bir cin. Yakalayabilirseniz dilekleriniz geçekleşir, zengin olursunuz) ve ben de kendiminkini. Tavrım olmamasının sebebi aslında ben unutkan bir insanım(gülüyor) Bu iyi bir şey.

+Yani bu insanlar artık aramalarına dönmüyorlar?
-Bazıları.. Ben çok naziğim, aynı muameleyi insanlara yapmama konusunda çok dikkatliyim. Kendine bu kadar değer vermenin manası ne? Yarın ölebilirsin Neden sızlanıyorsun?

+Kariyerinizin bu noktasında bir ilişkiye ne dersiniz?
- Bu kariyerime odaklanmama mani olurdu. Buna vaktim yok. Evli aktörlerin bununla nasıl başa çıktıklarını merak ediyorum. Ama bu heyecanlı.(Gülüyor) Bu kişi sizin ekibinizin bir parçası değilse tabii. Bunun dışında bi ilişki yürütmek zor.

+Yani şu an bekarsın
-Benim ilişki durumum uzun süredir karışıklık içinde. Ben bu şanssız insanlardan biri değilim.

+Ama .. Bu sizin seçiminiz
- Doğru.. Bu benim seçimim fakat ben seçim yapamam(gülüyor) Bu zor çünkü ben ünlüyüm. Bazı insanlar beni bir aktör olarak düşünebilir bazıları ise  süvari ama bana olan bu ilgi fani, geçici.

+Ve bu ilgi sizi nereye götürdü?
- Bir çok yere, oralara gitmemeliydim.

+Yani sizi bu yerlere sürüklediler?
-Eğer dikkat ederseniz benim hakkımda bir çok şey duyarsınız. Ben o kişi değilim. Etrafta herkes hakkında bir sürü söylenti dönüyor . Evet ben harcamalarda aşırı müsamahakarım ama bunu sizin için yapmadım. Ben kadınlarla eğlenmiyorum. Erkeklerle birlikteyken kaba, unutkan ve komik olabilirim ama bir kadınla asla. Bu benim doğamda yok.

+ Bu süreçte kadınların size karşı tutumu nasıl değişti?
-Nazik bir şekilde kendilerini benim üzerime atan çok kadına rastladım. İnsanların  bana karşı tutumunun nasıl olduğu fark etmez. Benim onlara karşı oldukça sabittir. Yani beni etkilemez. Kendim olmakta iyiyim.

+Ne tür kadınlar sizi cezbeder?
-Seksi biri. Fakat bütün kadınlar seksi. Bütün kadınla benim için çekici. Geniş bir zevke sahibim ve kadınların güzelliklerini bir çok açıdan görme yeteneğine. Onları seviyorum.

+Hangi kadınların size yolu kapalı?
- Sarhoş kadınların. Ve onları seksi bulmuyorum.
+Evlilik üzerine düşünceleriniz neler?
-Herkesin ki kendine. Ben daha  büyük bir açıklama yapamam çünkü hiçbir zaman evlenmedim.

+Evliliği bir zorunluluk olarak mı görüyorsunuz?
-Oh.. Evet. Yaşlılarla ve çocuklarla aram çok iyi. Sadece bana izin vermelisiniz, geri geleceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top