29 Temmuz 2015 Çarşamba

Parineeti Chopra ile Güzelligi Kariyeri ve Olmazsa Olmazları Hakkında Bi Röportaj




Çok güzel bir cildin var.Bunun sırrı nedir?
***Aslında bir sır yok. Bir sey yapmıyorum. Hatta bir güzellik rejimi de yok ama ben özel bir yerden geliyorsam(set,davet vs.) eve gelmeden makyajımı temizlerim.Hepsi bu.

Size göre yazın güzellik şartları nelerdir?
Deodorant, deodorant, deodorant, deodorant ve deodorant(gülüyor)
*** Her zaman saçlarınızı kıvırcık ve asi bırakabilirsiniz ama yaz geldiğinde her zaman yanınızda lastik bir toka taşıyın ki terlediğinizde dağınık olan saçlarınızı toplayabilesiniz. Dudak kremi ve nemlendiriciler de önemlidir.

Genellikle insanlar sadece kışın bunları kullanır.
***Ama onlar da yaz aylarında da çok önemlidir!


Senin olmazsa olmaz dediğin güzellik ürünlerin nelerdir?
***Gerçekten etkili olduğunu düşündüğüm Nivea Yüz Temizleyicisini kullanırım.Ben bir dudak kremi, nemlendirici ve parfüm olmadan yapamam.. Ben parfüm seviyorum!

Favori parfümün ne?
***Buna karar vermek biraz zor. Bu yüzden birden fazla favori parfümüm var. Benim favorilerimden bazıları Narciso Rodriguez, 212 VIP ve Acqua Di Giò by Armani.

Favori co-starın kim?
***AMAN TANRIM! Benim Ranveer Singh, Arjun Kapoor ve Siddharth Malhotra arasında seçim yapmamı mı istiyorsun? Birini seçemiyorum. Onlar beni öldürecek. Ben hepsini eşit seviyorum.
Peki keşke ben oynasaydım dediğin bir film var mı?
***Ummm, keşke ben olsaydım dediğim bir film yok.Ben hangi karakter olursa olsun onu canlandıran oyuncunun o role yakıştığını düşünüyorum ama bir şansım olsaydı sevgili ablam Priyanka'nın Barfi'deki rolünü yapmak isterdim.Ben o tarz rollerde oynamak istiyorum.
‪#‎tuğba‬

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top