18 Temmuz 2015 Cumartesi

Shraddha Kapoor : ''Salman Khan , Aamir Khan, ShahRukh Khan, Hrtihik Roshan ve Ranbir Kapoor İle Çalışmak İstiyorum''

Shraddha Kapoor şu günlerde kariyerininde yükselmekte olan bir yıldız.Box officede 4 filmiyle  (Aashiqui 2, Ek Villain , Haider ve en son ABCD 2 ) fırtınalar estirdi. Son günlerde Baaghi'nin çekimleriyle meşgul.
Güzel aktris Rajkumar Hirani, Karan Johar, Aditya Chopra ve Sanjay Leela Bhansali gibi film yapımcıları ile çalışmak istediğini söyledi.

Shraddha Kapoor : Ben  Rajkumar Hirani, Karan Johar, Aditya Chopra ve Sanjay Leela Bhansali gibi film yapımcıları ile film yapma şansına erişmeyi çok istiyorum.Aynı zamanda en çok çalışmayı istediğim kişiler Salman Khan , Aamir Khan, ShahRukh Khan, Hrtihik Roshan ve Ranbir Kapoor. Bu isimlerle çalışmayı gerçekten çok istiyorum hepsi birbirinden başarılı ve inanılmaz yetenekli insanlar. Umarım bir gün onlarla çalışabilirim.

Shraddha Kapoor rol arkadaşları ile halen görüştüğünü de şu sözleriyle belirtti :

''Ben gerçek bir takım oyuncusuyum.Hemen hemen herkesle görüşüyorum. Her zaman yüzyüze olamasa da birbirimizle mesajlaşıyoruz ya da arıyoruz ve bu iletişimin bu bağların kopacağını sanmıyorum.Biz bu arkadaşlık ilişkilerini uzun süredir devam ettiriyoruz.''

Ayşe Akbalık

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top