18 Temmuz 2015 Cumartesi

Deepika Padukone : ''Bazıları Priyanka'nın Dans Stilini Benimkine Tercih Edecek, Bazıları Benim Dans Stilimi Priyanka'nınkine Tercih Edecek''

Deepika Padukone DNA'e Bajiro Mastani ile ilgili konuştu

-DNA : Rol arkadaşının kim olduğunu bilmek senin için öenmli mi ?
Deepika Padukone : Gerçekten önemsiz.Film yayınlandığında herkes bunu görecek.Öncelik filmde olmalı.Rol arkadaşının kim olmasında değil.Ben hiç bir zaman rol arkadaşımın kim olacağına takılıp kalmadım.

DNA : Ama kimin ne rolü oynayacağını açıkça bilmek daha iyi değil mi ?
Deepika Padukone : Ben hiç ortak senaryo okumaya katılmadım.Sanjay Leela Bhansali ile son konuşmamda ben Mastani için imza atarken bana ''Priyanka Kashi'yi oynayacak'' dedi ve bende tamam dedim.

DNA : Diğer roller sana teklif edilseydi oynar mıydın ?
Deepika Padukone : Değişir.Bilmiyorum çünkü bir sürü faktör var senin bir filmi yapabilmen için. ''Daha önce nasıl filmler yaptın ? Kafanda bu noktada nasıl soru işaretleri var ? Ne tür filmler yapmak seni heyecanlandırır ? '' Evet desem yanlış olur. Benim için bu soruda doğru bir evet ve hayır yok.

DNA : Hadi seninle Priyanka Chopra arasında geçen danstan söz edelim.Aklının bir köşesinde bir rekabet var mı ?
Deepika Padukone : En azından benim düşüncemde ben çok iyi bir dansçı olarak görünmüyorum.Dans sahnesinde de karakterlerimizi oynuyoruz.Benim karakterimin başına bir çok şey gelecek ben şarkıya girene kadar.Yani o şarkı bir açıdan terapi olacak, Hatta bundan fazlası olmalı.Tamam hadi oturup iki heroinenin dansı izleyelim.Ve tabi ki herkesin farklı bir dans etme tarzı var.Bazıları Priyanka'nın dans stilini benimkine tercih edecek.Bazıları benim dansımı Priyanka'nın dans stiline tercih edecek.Yeterince adil.Hiçbir noktada herhangi bir birbirimizi gölgede bırakmaya çalışmak ya da üste çıkmak gibi bir şey yapacağımızı sanmıyorum.

DNA : Yani şarkı çekilmeye başlandığında her şey arkadaşça mıydı ?
Deepika Padukone : Sanajy ikimizi gör ardı edemiyor.Hatırlıyorum da çekimler devam ederken ve çok büyük bir set kuruldu. Uzun bir çekim olacaktı. PC ve ben oturmuş sohbet edip gülüşüyorduk. Sanjay yanımıza geldi ve ''Ben de ikinizin nerede olduğunu merak ediyordum.Bir anda monitörüme dönüp baktım ve ikinizi birbirinizin elini tutmuş gülerken gördüm.Neden phugdi’zi yapmıyorsunuz? ''(Hindu dininde festivallerde yapılan dini bir dans).Filmde ben Bajiro'nun sevgilisini ve Priyanka da karısını oynuyor.Yani biraz gelirim olmalı.Sanjay şikayet etmeye başladı ''Siz ikiniz , ikinizden biri sete geçin ve phugdi'yi yapmaya başlayın'' dedi ve o an gerçekten tam anlamıyla komikti. Yani evet her şey arkadaşçaydı.


Ayşe Akbalık

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top