18 Temmuz 2015 Cumartesi

Bajirao Mastani'de Eglenceli anlar: Deepika ve Priyanka'nın Domatesle İmtihanı


Deepika Padukone DNA'ye verdiği bir röpotajda Bajirao Mastani çekimlerinde Priyanka ile yaşadığı eğlenceli bir anısını anlattı.

Padukone: ''Ben Priyanka yı çiğ domates yemeye başlattım. Kaccha Salatasını seviyorum özellikle ateşte pişirilmiş salatalık, etc(bunu bulamadım) ile. Bu yüzden benim asistanım tuz ve biber tozlu kıyılmış taze domatesi getirmeyi adet edinmiştir. Bir gün bunları yerken Priyanka yanıma geldi, tabağıma baktı ''iğrenç!'' dedi ve yürüyüp gitti. Tamam dedim o Kaccha tamatar(Kaccha Domates) sevmeyenlerden biri. Sonraki gün o sete geldi ve bana ''Bebeğim ben iğrenç dememeliydim, neden böyle bir tepki gösterdim bilmiyorum. Ben de domates(tamatar) severdim ve uzun zamandır onu yemedim.''

Deepika şunları ekledi :''Bir kaç gün sonra çekimlerimiz vardı, asistanına iki kase domates getirtti ve yedik. Bazı ilginç ayrıntılar var. Biliyosunuz ki domatesi kestiğinizde suyu dışarı akar, yedikten sonra bir tek suyu kalmıştı birbirimize baktık ve bundan memnun olmamıştık. Sonra tekrar almak için asistanımı çağırdım ve iki kase daha getirdi.''

''Bir keresinde de biz ilk kasedekileri yerken Ranveer de oradaydı -tekli bir çekimdi ve bize ihtiyaç yoktu- çekim için gitti ve bir saat sonra geri geldi ellerimizde ikinci kase vardı (maşallah nasıl bir kase ise artık ) ve Ranveer şöyle dedi '' İkiniz gittiğimde yiyordunuz şimdi geri geldim ve ikiniz de hala domates yiyorsunuz . Neyiniz var sizin!! Ben de üçüncü ya da dördüncü kasemiz olduğunu söyledim. '' 

KAYNAK: Pinkvilla

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top