13 Ağustos 2015 Perşembe

Arjun Kapoor : ''Annemin Ölümü Her Gün Baş Etmem Gereken Bir Olay''

DNA : Son günlerde ne yapıyorsun ?
Arjun Kapoor :  Aksiyon filmi yaptım. Hayatımda ilk kez kız arkadaş sorunları yaşadım.Yeni bir araba aldım.Artık sadece Ishaqzaade filmi ile anılmıyorum.Bir şeylerle meşgul olmayı seviyorum.İnsanlar yorulduklarında sadece gidip kendimi yatağa atmak istiyorum diyorlardı ve ben artık bunun ne demek olduğunu anladım. Artık bende sık sık öyle hissediyorum.Bazı günler sadece uyumak istiyorum.Tatil günlerini beklemekten gerçekten mutlu oluyorum.

DNA : Nasıl o kadar kilolu bir halden şimdi ki fit haline döndün ?
Salman Abi şimdi ki halimin sorumlusudur.Ben kilolu olmaktan mutluydum,çünkü yönetmen olmak istiyordum.Kimsenin görüntümle ilgilenmesi gibi bir durum olmazdı yönetmen olsaydım.'Kal Ho Naa Ho'  ve 'Salaam-e Ishq' filmlerinde Nikhil Advani'nin yönetmen asistanlığını yaptım ve bundan hoşlandım.O zaman Salman Abi ile tanıştım.Beni bir gün bir köşeye çekti ve '' Bence sen aktör olmalısın.Eğer olmazsan bütün hayatın boyunca bunun pişmanlığını yaşarsın.Baban seçimin ne olursa olsun seni destekleyecek. Ben sana yardım ederim,spora gel'' dedi.Salman Khan size senin akıl hocan olacağım dediğinde başka ne isteyebilirsin ki ? Kilo vermek üç yıllık bir süreç oldu.Sabahın yedisinde evine gidiyordum ve gece yarısına kadar onunla olup çalışmak istiyordum.

DNA : Salman Khan'ın sana kızgın olduğunu duyduk.
Arjun Kapoor : Salman Abi bana kızgın değil. Öyle bir şey yok. O her zaman bana karşı çok destekleyici oldu.Annemin ölmeden önce konuştuğu son kişi Salman Khan idi. Annem vefat ettiğinde Salman Khan ve ekibi Dabangg 2'yi çekiyorlardı ve annemin ölüm haberini alır almaz çekimleri durdurdular ve evime geldiler. İkimizde aynı şirkette çalışıyoruz ve Arjun Kapoor Salman Khan ile aynı seviyede olduğunu düşünüyor. Ben böyle bir şeyi ne zaman söyledim ? Salman Abi benim için bir baba gibidir ve bana her konuda ilham verir.

DNA : Annen filmin yayınlanmadan önce vefat etti. Bununla nasıl başa çıktın ?
Arjun Kapoor : Bununla her gün baş etmeye çalışıyorum.Annemin ölümü her gün baş etmem gereken bir olay. Zor günler geçirdim ama çekimlerimi yaptım ama annem bunu asla zorlaştırmadı. Ben çekimdeyken o evde yalnızdı. Kemoterapiye gitti ,iyileşti ve Lucknow'a gelip çekimleri izleyebildi.20 Şubatta tekrar hastalandı.Doktor bana annemin çok fazla zamanı kalmadığını söyledi.Karaciğerindeki kanserli hücrelerini yok etmeye çalıştılar.Ama kanserli hücreler omuriliğine ve beynine sıçradı.Ve beyin kanserinin bir tedavisi yok.48 yaşında vefat etti.Çok fazla fedakarlık yapan annem maalesef ki hayatımın en iyi zamanlarını göremedi.Onu özlüyorum ama biliyorum ki şu an çok daha iyi bir yerde ve acı çekmiyor.Umarım ki hiç kimse genç yaşta anne ya da babasının ölümüne tanık olmaz.Annemin odası benim odamın yanındaydı. Oradan geçerken içeriyi boş görüyorum. Hayat bu işte.

DNA : Babanın ikinci eşi Sridevi ile aran nasıl?
Arjun Kapoor : Geliştiriyoruz diyebilir miyim bilmiyorum çünkü her gün yeni bir deneyim demek.Onun babamla yaşadığı gerçeğini kabullendim.Sridevi ile aram samimi gibi.Hayatımda zor zamanlar atlattım son zamanlarda. Benim için biraz zor olsa da babamın eşine gerekli saygıyı göstermeye çalışıyorum.Hiç bir aile mükemmel değildir.Annem asla bizim aklımızı zehirlemedi.Aslında bizim samimi olmamız annemin başarısıdır.

DNA : Onların kızları Jhanvi ve Khushi ile görüşüyor musun ?
Arjun Kapoor : Ayda bir belki.Babamı görmeye gittiğimde eğer onlar da oradaysa onları da görüyorum.Bir noktadan sonra sahte olamıyorsun.Onlara en iyisini ve mutluluklar diliyorum.Babama kendini bizi mutlu bir aile haline getirmek için sıkıntıya sokma çünkü hepimiz olduğumuz yerde mutluyuz dedim.Onlara karşı her zaman kibar ve iyi oldum.Onlar sadece masum çocuklar ve çok sevimliler.Onlarla bir bağ kuramadım çünkü onlarla bağ kurabilecek yaşta değilim.

DNA : Ailenin boşandığı zamanı hatırlıyor musun ?
Arjun Kapoor : Bütün gazetelerde bu haber vardı.Ayrılıkları bizim için zordu çünkü daha çocuktuk.Ben 10 yaşımdaydım. Bunu kötü algılamadım. Eğer başka türlü algılasaydım babamdan nefret ederdim.Şu an nefret yok.Sadece saf bir sevgi var.Kız kardeşim Anshula sarsıldı ve acı çekti çünkü o daha küçüktü.Ama şimdi iyiyiz.

DNA :Derler ki erkek çocuklar ailelerinden birini kaybedince büyürler.Sen kendinde ne gibi değişiklikler gördün.
Arjun Kapoor : Bence kız kardeşim benden daha çok büyüdü.O benim önemsemem gerekenleri benden çok daha iyi bir şekilde önemsiyor ve her şeyi harfi harfine yerine getiriyor.Ben onun parasal anlamda bakıyorum, ihtiyacı olan her şeye sahip olduğundan emin olmaya çalışıyorum.Ama duygusal olarak o benden daha fazla büyüdü.Bu tartışmasız her zaman yaşacağımız bir süreç. Büyümüş hissediyorsun ve sonra bir şey oluyor geri dönüyorsun ve aynen şöyle oluyorsun,'' keşke annem burada olsa,ona istediğim her şeyi sorabilsem,keşke bana rehberlik etse diyorsunuz'' bu baş edilmesi gereken bir olay.Ama yaşamaya devam ediyorum ve büyüyorum.Hayatım boyunca en çok değer verdiğim kişiyi kaybettim. Onu gururlandırmak için çok çalıştım ve annem filmimi göremedi bile.Kız kardeşim ile birbirimize sahip çıkıp ilgileniyoruz.

DNA : Annenin vefatından sonra babanla daha da yakınlaştığın söylendi. Doğru mu ?
Arjun Kapoor : Ben babamla her zaman yakınım.Kimse bilmiyor çünkü daha önce kimse beni tanımıyordu.Onunla tatile gittim, davetlere katıldım, ödül törenlerine gittim ve onunla dünyayı gezdim.Onunla yeterince zaman geçirdim.

DNA : Annene mi babana mı benziyorsun ?
Arjun Kapoor : Yemek, yatacak yer gibi konularda babam gibi titizim.Ama duygusal açıdan annem gibiyim.Anlayışlılığım, olaylarla başa çıkış şeklim annem gibi.Çoğunlukla annem gibiyim sanırım.

DNA : Daha çocukken ailenin ayrılması daha zor olmuştur.
Arjun Kapoor : Annem bu olayı bizim için kolaylaştırdı.O sorunların yolumuza çıkmasına izin vermedi.Biz bir süre büyükannemlerde kaldık ve babam orada yoktu ve bizim bir aile dengesi kurmamız gerekiyordu.Orada 10 yıl yaşadıktan sonra orada yaşamak zor geldi.Annem sonunda bağımsız olmak istedi ve oradan taşındık.Taşındıktan sonra biraz mutluluk yaşadık.Benim ailemle ilişkim çok güçlüdür. Anneme neyin zor neyin kolay geldiğini hiç bir zaman bilmedim çünkü bize asla belli etmedi.Babamla hatırladığım tek bir anım var beni kucağına almıştı ve yanağımı ısırıp öpmüştü.Eve geç gelir ve erken çıkardı. Evde olduğunda ise sadece uyurdu.

DNA : Biraz da filmlerden konuşalım. Ranveer Sing ile Gunday'ı yaptın.Siz yeni Imran ve Ranbir misiniz ?
-Arjun Kapoor : İkimizde ilk filmimizi YRF ile yaptık.İkimizde fazla rahat yaramaz çocuk rolleri oynadık.Biz tebeşir ve peynir gibiyiz.Ben rahatım, o hiperaktif.Onun dans edişini gördüm ve onun enerjisine yetişmeye çalıştım ama yetişemedim tabi ki.Bu yüzden Gunday'ı yaptık kardeş gibi olduğumuz ve beraber daha çok zaman geçirmek için. O benim kardeşim gibi.

DNA : Dergiler ve gazeteler iyi geçinemediğinizi yazdı.
-Arjun Kapoor : Film yayınlandığından Anushka Sharma ve Ranveer Singh partime geldiler.Eğer geçinemiyorsak neden partime geldiler ki ? Beraber dans ettik, eğlendik ve çok eğlenceli bir gece oldu.Yazılanlar saçma şeylerdi.Sadece spekülasyon yaratmaya çalışıldı.

DNA : Şu günlerde yalnız mısın ?
Arjun Kapoor : Yalnızım ve ilişkilere açığım.

DNA : Ne tarz kızlardan hoşlanırsın ?
Arjun Kapoor : Bir tipim yok. Sadece nazik bir kız olsun.Ve yanında heyecanlanabileyim.

DNA : Daha öncede bu soruyu sordum ve geçiştirdin yine soruyorum ne tarz bir kız sana uyar ?
Arjun Kapoor : Beni olduğum gibi sevmeli ve merhaba -selam bu iki kelime dışında konuşabileceğimiz bir şeylerimiz olmalı.Ben yaramaz bir çocuğum ve eğlenmeyi seviyorum. Benim mesleğimi anlamalı.Bizim işimiz sabah dokuz akşam beş işi değil bazen zamanımı ayarlayamıyorum.Belki de sabaha kadar çalışmam gerekecek ve planlar değişmek zorunda kalacak.O gün çekimim yokken bile yönetmen arayıp çekime çağırabilir. Eminim kız arkadaşım olacak kişi bundan mutsuz olacak. Bunları kaldırabilen biri olmalı.

DNA : Görünüşe göre birine kızgınsın ?
Arjun Kapoor : Hayır değilim ama inanıyorum ki bir gün doğru kişiyi bulacağım.

DNA : Aşk ve seks ?
Arjun Kapoor : Ben her zaman anlamsız derecede çok seks yapmakla suçlandım.Ama ben sadece 3 yıl önce bir kızın dikkatini çekmeyi başardım.Yani 18-19 yaşlarımda hiç tecrübem olmadı.İnsanların daha genç yaşta başladıkları flört etmek,takılmak gibi sağlıklı şeyleri ben şu anda yapıyorum.Yani insanların sandığı gibi aşırı seks düşkünü biri değilim.

DNA : Kariyer önce mi gelir ?
Arjun Kapoor : Bunu kendim için yapıyorum,bir ezik olmadığımı kanıtlamak için.Sonsuza kadar işsiz kalmayacağım, babamın adı altında annemin parasıyla yaşamayacağımı söyledim hep kendime.Akrabaya ayrıcalık sadece sana ilk şansı verir, insanların seni sevmesini sağlamaz.Bir Kapoor, Khan ya da Khanna olmak başarıyı garantilemez.Halen başarı sırasında değilim. Bunun farkındayım.Bu meslek çok farklı ve bazen tuhaf. Bu yıl muazzam bir şöhret ve aşırı bir övgü görürsünüz bir sonraki yıl bir bakmışsınız kariyeriniz bitmiş.

DNA : Yemek ve arkadaşlarının yemek yeme alışkanlığı konusunda ne diyorsun ?
Arjun Kapoor : Şişman bir çocuk,her zaman şişman bir çocuktur.Bugün çekimde bana bir kıyfet verdiklerinde denerken hep dua ederim 'lütfen kıyafet bana olsun,lütfen sığabileyim' diye.Bu baskı ve korku  halen aklımın bir köşesinde. Umarım iyi görünüyorumdur ve umarım kilo almamışımdır diyorum kendime.Yani , biliyorsun Priyanka ve Anushka hepsi yemek yiyorlar yaar.Priyanka çok iştahlı bir insan ama çok sıkı spor yapıyor .Anushka gerçekten çok güzel bir kadın ama her zaman onun yedikleri nereye gidiyor diye merak ediyorum.Anushka saat başı acıkan birine göre olağanüsü güzel bir vücuda sahip. Ranbir Kapoor o her zaman acıkıyor ve yiyor ama halen zayıf.Eğer ki ben iki kilo bile alsam hemen belli oluyor.Yemek yemek için sabırsızlanmadığım bir hayat beni gerçekten mutlu ederdi.

DNA : Okulda Sonam Kapoor'u korumak için kavga etmişsin doğru mu ?
Arjun Kapoor : Aynı okula gidiyorduk ve ona karışanlara yada laf atanlarla çok tartıştım ama hiç çok aşırı bir kavgaya girmedim.

DNA : Başka oyuncuların filmlerini izliyor musun ?
Arjun Kapoor : İzliyorum.Ben herkesin filmlerini izlerim.Bunu onların filmlerinin nasıl olduğunu bilmeye gerek duyduğum için değil,o filmleri sevdiğim için izlerim.Birbirimizden farklı olduğumuzu ve kendi yolumuzu bulmaya çalıştığımızı görmek beni heyecanlandırıyor.

DNA: Kendini bu camiada nerede görüyorsun ?
Arjun Kapoor : Bunun cevabını benim seyircimden almalısın.Ben kendimi bunun dışına koyuyorum.Belki bir yıl sonra bir kaç film daha yayınladıktan sonra bu camiada nerede olduğumun cevabını verebilirim.Ama çıkış filmimi yaptığım günden şimdiye kadar ki süre benim için kendini bulmaya çalışma süreci.Hayranlarımın beni nerede görmek istediklerini bilmek isterim. Bu iş riskli bir iş, eğer cesur değilsen ve risk almıyorsan bu işi yapamazsın.Ben Gunday'ı yaparken risk aldım çünkü iki erkek başrolünün olduğu bir filmdi.

DNA: Risk almadan önce birileriyle konuştun mu hiç ?
Arjun Kapoor : Annem artık yok eğer yaşıyor olsaydı konuşacağım ilk kişi o olurdu.Çünkü annem bir seyirci gözü ile yorum yapardı. Artık kız kardeşim annemin yerini dolduruyor.Onunla konuşuyorum.Senaryoyu ilk önce ona okuturum.Bazen kafamda bu filmi yapsam mı yapmasam mı diye düşünürüm ama her zaman onun görüşünü de almak isterim.Ama eğer gerçekçi seviyede bir yorum almak istersem babama ve Aditya Chopra'ya sorarım.Onlar düşüncesine önem verdiğim insanlar. Aditya Chopra seyircinin ne istediğini çok iyi biliyor çünkü o bir film yapımcısı, yönetmen.Herkesin çalışmak istediği biri.O bir filmi nasıl satacağını iyi biliyor ve bana neyin uyup neyin uymayacağı konusunda rehberlik ediyor.

DNA : Kamera önünde çok dalgın görünüyorsun.Kamera arkası Arjun'dan bahset bize.
Arjun Kapoor : Kamera arkasında dalgın ve ya düşünceli değilim.Aslında ben çok utangacım.Ben anlamsız bir ruh halinde olup saçmalamaktansa sessiz kalıp insanları çok konuşup rahatsız etmemenin daha iyi olduğunu düşünüyorum.Ben herşeyimi içimde tutuyorum duygularımı kendime saklamaya çalışıyorum ve bu insanlara bu çocuk dünyanın yükünü omzunda taşıyor düşüncesini oluşturuyor.Bu imajı sadece onlarla tanıştığımda yıkabiliyorum.Her neyse, duygusuz bir yüzüm,halsiz baygın bakan gözlerim var ve bu bana bıktım bu hayattan ve sürekli yorgun gibi duran bir ruh haline sahip gibi görünüyorum.Bundan rahatsız olmuyorum bu benim işte.

DNA : Evet aynen öyle ve sen hiç gülümsemiyorsun.
Arjun Kapoor : Gülümsüyorum. Eğer iyi bir topluluktaysam, rahatsam gülümserim ama ben pek kalabalık insanı değilim. İnsanlarla kolay iletişim kuramam.Bir yere giriyorsam orayı patlatan insanları coşturan kişi olmaktan parti yapımcısı  olmaktan hoşlanmıyorum.Ben Ranveer'in tam tersiyim. Bir partide herkesin odağı olmaktan hoşlanmıyorum. Ben sadece gözlem yapıp düşüncelerimi kendime saklarım. Ben sosyal biriyim ama herkesin en iyi arkadaşı da olmak istemiyorum.

DNA : Alia Bhatt ile hakkında çok dedikodu çıktı. Alia ile birlikte misin ?
Arjun Kapoor : Hayır değilim. Alia sadece arkadaşım.

DNA : Alia ile görüşüyor musun peki.
Arjun Kapoor : Evet çünkü arkadaşım.Özellikle buluşmuyoruz ama partilerde ödül törenlerinde bir birimizi görüyoruz.



Ayşe Akbalık

2 yorum:

  1. Arjun Kapor yakisikli adammış bu arada Anushka Sharmayla yakişiyorlar
    En sevdiyim Bollywood oyunculardan biri
    1.ŞRK HRITRIK ROSHAN ARJUN KAPOR
    ZAIN İMAM
    Bayan Bollywood oyuncularindan KAJOL TİNA DUTTA SREJITA DE

    YanıtlaSil
  2. Arjun Kaporu seviyorum ilk izlediyim filmi Karena Kaporla oynadiği Ki ve Ka filmi bu filmi hiç ama hic sevmedim Arjuna böyle bir film yakisdiramadım karena kaporu ise hic sevmem
    Ama çok yakisikli ve başarili oyuncu basarilar dilerim Arjun

    YanıtlaSil

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top