7 Ağustos 2015 Cuma

Priyanka Chopra - Filmfare Röportajı



Annesi Hakkında:
Annem beni hiçbir zaman zorlamadı. O tipik 'kahraman anne' türlerinden biri değil. O eğitimli biri.O bana ne yapacağımı söyleyen biri değil.Biz yetişkinler gibi tartışırız.Ailem her zaman bana seçenekler sundu bana asla bir şeyler empoze etmedi . Beni yapmak istediğim eylerde özgür bırakmak gibi’.Bir şeyler ters giderse ne olacağın benim görmem için..Biz her zaman harika bir ortak olduk.Muhtemelen ben bu yüzden deli değilim.

DDD DEKİ KARAKTERİNDE GERÇEKTEKİ ÇOK FARKLI? 

(GÜLÜYOR) HER OYUNCU KARAKTERİYLE ÖRTÜŞMEK ZORUNDA Ayesha ile paylaştığı birçok özellik olduğunu söylüyor. Oda benim gibi giyiniyor Onun kişiliği benimki gibi. Benim gibi açık sözlü..Bu zamana kadar hep kadınsı roller oynadım ama aslında kadınsı değilim. Savaşçı Mary Kom karşısında, Ayesha tamamen kadınsı nazik ve yumuşak bu yüzden hemen role evet dedim.

Ben bir su bebeğim. Ben bir yüzme havuzunda yaşayabilirim: Ben filmde sahillerine tatile çıkıyorum. Yani Dil Dhadakne Do benim rüya filmim oldu Sadece üç yıl önce, benim doğum günüm için, ben özel bir yat kiraladım ve 10 gün boyunca Akdeniz çevresinde gittim.Hava mükemmel, şehirler güzel, gemi şaşırtıcı derece büyük,su serindi., DDD filmi Hakkında:
Ama film sadece zengin insanların eğlencesi hakkında değil Biz aktörler yönetmenin sözcüleriyizdir ve Zoya bu filmde önemli bir konuyu ele almıştır Benim en iyi arkadaşlarım hep kız olmuştur. Hiçbir zaman iyi bir arkadaşım bir erkek olmadı ve ben bu yüzden çok arkadaşımın gitmesine izin vermek zorunda kaldım çünkü onlar bana aşık oldular. Sen karşılığını veremiyorsun ve arkadaşlığının bitmesini de istemiyorsun.

Farhan Hakkında düşünceleri:
O bir yönetmen olarak bir otorite figürü İki filmde beni yönetti(don).hatırlıyorum bir sahne çekerken onun ruh halini hissetmeye çalışıyordum. Zoya’ya onunla nasıl hareket edebilirim bilmiyorum dedim ve o gülmeye başladı. Farhanı çağırdı ve biz onun evinde toplandık yemek yedik güldük ve aramızdaki buzları kırdık.
filmde düet yaptık ama bu hazırlıksız olan bir şeydi.Farhan ve benim sadece dondurma yediğimiz bir gündü ve birisi bize bir şarkı söylememizi önerdi. 

Bazıları bana bir aktrist için playback yapacak mısın diye soruyor:
Anushka ilk tercihim olacak.

Sektördeki aktrisler birbirleri ile anlaşamadıkları konusuna ne diyorsun:
Medya bizim hakkımızda yazıyor.Herkes sette bizi görmeye mi geldi.neden kadınlar hep kedi kavgası ediyor gibi gösterilir.neden iki erkek birlikte film çekiyorsa buna Bromance( iki erkeğin aşk bağı olmadan yakın iki arkadaş olma durumu) denir Neden kızlar 'womance' olamaz? Evet hepimiz son derece rekabetçiyiz ama herhangi bir aktrist ya da aktörle bir problemim olmadı.

#tuğba

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top