27 Eylül 2015 Pazar

Aditya Roy Kapur Röportajı

DAAWAT-E-ISHQ ÇEKİMLERİ ZORDU


                          

Daawat-e-Ishq’te ilginç bir karakterin var …

Evet. Var. Lucknow’da kebapçı çalıştıran bir şefi oynadım. Karakterim gösterişli ve olduğundan büyük. Onun (karakteri Tariq Haider) duyguları ve hisleri ortada(Açık). Karakterimin tavır ve konuşma şekli  oynadığım diğer karakterlerden farklı. Karakterim benim kendi kişiliğimden de farklı. Bu filmi kabul edip yapma nedenlerimden biri de buydu. Başından beri Habib Faisal’ın hayranıyımdır. Film çok daha özel çünkü Yash Raj yapımı.


Daha önce orada Lucknow’daki çekime rağmen yemeklerin tadını çıkaramadığınızı söylemiştiniz. Neden ?

Evet. Çünkü sonraki filmim Fitoor için kilo vermek zorundaydım. Filmin kendisi Lucknow un meşhur yemeklerine dayalı olduğundan Daawat-e-Ishq çekimi bana çok zor geldi. Ve sette her gün diğer lezzetli yemekler kebap, biryani ve phirni gibi yemekler kullanıldı. Ama ben onları yiyemedim. Sadece diğerlerini izleyebildim. Son derece yemeğe düşkünüm bu yüzden benim için  karşı koymak  zordu.


En sevdiğin yemek hangisiydi?

Film Lucknow ve Hyderaba’ta çekildi. Bu yüzden Lucknow’daki Tunday ke Kebabı ve Hyderabad’daki Hyderabad biryansini yemeyi sevdim.


Filmlerin hakkında titiz misin ?

(Ben) çok titizimdir. Filmler, teklif edildiğinde kaliteyi kalitesizliğe tercih ederim. Bu sektörde kalmak için ticari başarı çok önemlidir. Sonuç olarak bu bir iş.

Gelecekte yapmak istediğin film türü ne ?

Bir fikrim yok. Henüz  bir çok türde film yapmadım. Komediye bayılırım, bence  bunda (komedide) iyiyim. Aksiyon filmlerine de bayılırım. Terminator 2 benim her zaman favorim.


Çeviri: Angel of Dharmesh

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top