24 Ekim 2015 Cumartesi

Rene Lazar Röportajı


Shah Rukh'un filmlerine çektiği profesyonel videolarla ünlenen,Almanya'da yaşayan sempatiklik abidesi Rene ile sizin için küçük bir röportaj yaptık!


Biraz kendinden bahseder misin?

-Deneyeyim. 19 yaşındayım. Almanya Stuttgart'da yaşıyorum. Annem Hırvat babam Slovak. Ben 12 yaşındayken annem vefat etti. Bu da benim Bollywood'la olan bağımı kuvvetlendirdi. Babam Branko, yönetmen ve kameramandır. O olmasaydı klipleri oluşturamazdık. Teşekkürler baba, seni seviyorum!



Bollywood'la nasıl tanıştın?
- 8-9 yaşındayken, ailem ilk Bollywood filmimizi aldı. İlk film Kuch Kuch Hota Hai filmiydi. Renkler, müzik ve harika aktörler beni küçük bir çocukken etkilemeye başladı, SRK dışında tabii ki.

Elbette, peki favori aktör/aktristlerin kimler?
- Aslında Aamir Khan'dan Abhishek Bachchan'a, Saif Ali Khan, Deepika Padukone, Priyanka Chopra, Amitabh Bachchan, Rani Mukherji ve birçoğunu da izliyoruz.

ShahRukh Khan ile görüşebildin mi?
- Hayır. Henüz SRK ile tanışmadım. Sanırım bu hayallerin gerçeğe dönüşmesi gibi birşey olurdu. SRK ile görüşmeyi kim istemez ki?

Hayallerin neler? Bu videolarla neler yapmak istiyorsun?
- Hayallerim mi? (gülüyor.) 3 şeyi çok istiyorum. 1. insanları mutlu etmek. 2. çocukluk hayalimi gerçekleştirip aktör olmak. 3. SRK ile tanışmak
Bu videolar SRK, videoyu yapanlar, Bollywood fanları ve benim için. Bir bakıma, ilerde benim için güzel birer anı olmaları için.

Böylesine videolar oluşturmak zor mu? Nasıl bir süreç oluyor?
- Videoyu hazırlarken genelde eğleniyoruz. Ama sonuçta bu bir iş ve ciddi bir şekilde yapılmalı. Videoyu oluşturmak kolay değil çünkü ilk olarak yer belirlemesi yapmak gerekiyor Ama videolarımızı sevgiyle oluşturuyoruz.

Sonraki videoların SRK ile mi ilgili olacak, yoksa başka aktörlerden de sahneler görebilecek miyiz?
- Henüz birşey planlamadık. Ama bilemeyiz tabiki. (gülüyor.)

Bollywood'a gitmek gibi bir düşüncen var mı?
-Beni orada isterlerse, harika olur benim için.


Rene'nin videolarını paylaştığı facebook sayfası :https://www.facebook.com/Rene-Lazar-346637848858676/
Sayfasına girip destek olmayı unutmayın.

Admin Notu : Bu çocuk alır yürür!

Videolar için :



Kal Ho Naa Ho filminden aynı isimli şarkısına hazırladıkları :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top