19 Ocak 2016 Salı

Nawazuddin Siddiqui Kadına Siddet Davası , Aktör İfade icin Karakola Geldi İste yeni gelismeler


Yaşadığı çevrede(sitede) park sorunu yüzünden bir kadına şiddet uyguladığı iddia edilen Nawazuddin Siddiqui Pazartesi günü ifade için karakola geldi.(fotoğrafta) Çıkışta basına açıklama yapan aktör "Sorumlu bir vatandaş olarak ifademi verdim, yaşadığım çevredeki insanlar benimle(yanımda) ve hakkımdaki iddialar yanlış. Ben yanlış bir şey yapmadım." dedi.

Aktörün avukatı ise bu dava tamamlandıktan sonra karşı tarafa 'karalama' yaptıkları gerekçesi ile dava alacaklarını söyledi.

Öte yandan şiddete maruz kaldığını iddia eden kızın annesi aktörün yaşadıkları çevrede bir yıl önce de çevre sakinleri park yeri sebebi ile bir anlaşmazlık yaşadığını, aktörün bir binanın park yerini tamamen işgal ettiğini söyledi. Yaşanan olayı ise şöyle anlattı "Kızım bu gün yine yaşadığı yerin park yerini işgal eden aktörün fotoğraflarını çekmeye başladı ve aktör, kardeşi ve korumaları kızımı iterek  onu tartaklamaya başladı." 

Aktör bu iddialar hakkında ise " O kız tamamen bir yabancı. Benim yaşadığım çevreden değil (yaşamıyor). Ben kimseyi itmedim ve iddiaları duyunca şok oldum."

Ve ekledi "Aslında benim eşimi ittiler. Kimse beni karakola çağırmadı. İfade vermek için karakola da kendim geldim. Bundan sonrasını olması gerektiği gibi  avukatım halledecek. Ben hukukun ve ülkemizin adaletine inanıyorum." dedi.

Raporlara(Nawaz ve avukatının) göre , aktör pazar sabahı kahvaltısını yaparken, oturduğu sitedeki ofisine zorla içeri girmek isteyen çevre sakinlerinden (5 kişi) bir tanesini karısını iterek ofise içine geçmeye  çalıştı. Nawaz o sırada tuvalette idi. Geri döndüğünde küçük bir kaos yaşandı ve içlerinden bir tanesi olayı videoya almaya başladı ve bir kaç fotoğraf çekti. Aktör kibarca kızdan çektiklerini istedi, ona vurmadı.

Yeni gelişmeler için takipte kalın.

AYS*

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top