2 Mayıs 2016 Pazartesi

Adhyayan Suman : ''Aditya Pancholi Beni Kangana'nın Psikolojisi Hakkında Uyarmıştı ''

Gün geçmiyor ki Kangana Ranaut'un eski ilişkileri ile ilgili bir bomba patlamasın. Kangana Ranut'un eski sevgilisi Adhyayan Suman'ın yaptığı açıklamalar gündeme bomba gibi düştü işte o açıklamalar.
Adhyayan Suman : '' "Haal-E-Dil yayınlanmıştı ve Kangana galaya gelmişti. Hatırlıyorum da Aditya Pancholi çıkışta duruyordu ve Kangana çıkmak üzereydi.Aditya beni durdurdu,gözlerimin içine baktı ve ''Sirke hoşgeldin arkadaşım,sana iyi şanslar'' dedi.O zamanlar ne demek istediğini anlamamıştım. Kangana bana Aditya'nın bunu insanların gözünü korkutmak için yaptığını söyledi ve bende hiç korkmadığımı, yanlış bir şey yapmadığımızı söyledim.O zamanlar birbirimizi tanıma aşamasındaydık, ama kamuoyuna duyurmadık'' dedi ve sözlerine şm-öyle devam etti.
Adhyayan Suman : '' Evet. 13 Ocak 2009'da evimdeki doğum günümde, misafirlerin çoğu gittikten sonra Mohit, Kangana, Kunal Deshmukh,ailem,babam ve bir kaç yakın arkadaşım oyuncuların bazen filmlerimizin reklamı için ruhlarımızı nasıl sattığımızdan bahsediyorduk. Kangana alınmaya başladı ve '' biz ruhlarımızı satmıyoruz'' dedi. Babam genel bir örnek verdiğini söyledi ama Kangana bunu kişisel algıladı ve herkesin ortasında babama 'b**tan boş konuşma' dedi.O gece Kangana'nın evine gittim,babamın davranışları için ondan özür diledim ve geceyi onun evinde geçirdim. Daha sonra babama film sektöründen tanıdığı Aditya Pancholi'den arama geldi ve babama '' Shekharji nasıl gidiyor ? O deli, psikopat,psikolojisi hiç iyi değil ve bu davranışlar onun her zamanki davranış biçimi ''dedi. Aditya Pancholi onun davranış biçimi hakkında söylediklerinde çok haklıydı.Benimle de aynı şekilde davranışlar sergiliyordu. Aditya babama eğer ki isterse benimle konuşabileceğini ki benim Kangana'nın pençelerinden benim kurtarılmam gerektiğini aksi halde Kangana'nın beni mahvedeceğini söyledi ama benim bu gerçekleri anlamam için artık çok geçti olan olmuştu'' dedi.
Not : '' Hrithik Roshan'dan önce Kangana Ranut'un ilişki yaşadığı bir diğer evli adam ise iki çocuk babası Aditya Pancholi'dir.''


'Ayşe 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top