2 Mayıs 2016 Pazartesi

Shah Rukh Khan : '' Alia İle Olan Film Tipik Erkek ve Kadın Kahramanlı Bir Film Değil ''

Shah Rukh Khan ve Alia Bhatt Gauri Shinde'nin yeni filminde birlikte rol alıyorlar. Shah Rukh Khan film ile ilgili şunları söyledi.

Shah Rukh Khan : '' Filmde aşk gurusunu canlandırmıyorum. Bu hayatın bir parçasının anlatıldığı bir film. Yani tipik erkek ve kadın kahramanlar bu filmde olmayacak. Bu çok ilginç ve farklı bir film. Ben daha hiç hayattan bir parçanın sunulduğu bir film yapmamıştım. 42-43 günlük bir film ve ben bu film için çok çalıştım. Ben hikayenin baş kahramanlarından biriyim. Ama diğer kız ve erkeklerin önemini de ellerinden alamam.Her karakter filmde önemli konumda'' dedi.


'Ayşe 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top