10 Temmuz 2016 Pazar

Shah Rukh Khan "Hoşgörüsüzlük üzerine goruslerim bir sorun haline geldi. Bana Bangladeş terör saldırılarını sormayın. "



Bayram günü Bangladeş de gerçekleşen ve iki polis, bir de Hindu kadın da dahil toplam 4 kişinin öldüğü terör saldırısı Srk'ye soruldu. Geçtiğimiz yıl yaptığı hoşgörüsüzlük açıklaması yüzünden bir çok sorun ile karşılaşan Shah soruları yanıtlamak istemediğini söyledi;

"Geçen yıl doğum günümde medya basit bir şey sordu ve bu bir sorun haline geldi. Doğum günümden zevk alamadım ve hiç kimseye karşı bir tavır almamistim. "

"Aslında iyi bir şey söyledim,(söylediklerimde) yanlış bir şey yoktu. Gençlere durumu anlatıyordum."
"Bana hiçbir şey sormayın, ileride sorun olacak bir şey ile bayramimi berbat etmek istemiyorum."

Ayrıca aktor kapasitesinin bir aktor olmaya yettiğini ve bu yüzden iyi işler yaparak ülkesini gururlandirmaya gayret ettiğini ve diğer insanlarin da bunu yapması gerektiğini söyledi;

"Umuyorum ki ülkem barışçıl, eğitimli, mutlu ve sağlıklı olur. Herkes yaptığı işler ile ülkesini gururlandırmalı. Bir aktor olarak iyi işler yaparak ulkemi gururlandirmaya çalışıyorum. Aynı şekilde bir bürokrat,bir astronot, bir iş adamı vs.. bizden biri bunun için çalışmalı. Benim dileğim bu." 

ÇEVİRİ ve DERLEME BCA GÜNDEM FACEBOOK SAYFASINA AİTTİR. İZİNSİZ KULLANMAYIN.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top