24 Haziran 2016 Cuma

Shah Rukh Khan ''Annem Beni Dizi Seçmelerine Gönderdi fakat Yaptıgım İsleri Gorecek Kadar Uzun Yasayamadı.''


Bu sektörde bir hiçlikten gelip daha sonrasında zirveye tırmanan nadir insanlardan biridir Shah Rukh Khan. Annesini ve babasını kgenç yaşta kaybedip hayat ile büyük mücadelelr vermiştir. Yaşadıklarını ufak da olsa anlattığı bir röportajdan gözlerinizi yaşla dolduracak bir kesit sizlerle....


"Tesadüf(kaza) ki bu gün karşınızda kazara(tesadüfen) aktör olmuş biri olarak oturuyorum.
Ben sporcu olmak istiyordum. Hindistan'ın adını dünyaya duyuracak bir hokey veya kriket oyuncusu olmayı umut ediyordum. Fakat aniden belimi incittim. Gerekli tedaviyi yaptıracak paramız yoktu. Yıkılan hayallerimi ve kötü hissettiren şeyleri unutturması için bir şeyle uğraşmam gerekiyordu ben de bir tiyatro grubuna yazıldım. Babam ölmüştü ve kirada oturduğumuz evden atıldık. Annem daha küçük bir ev aramaya başladı.
Bize yardımcı olan emlakçının babası bir TV dizisi çekiyordu. Annem beni seçmelere gönderdi. Ve sonunda Fauji'deki rolümü aldım. Sonrası benim için bir kurşun hızında gelişti. Ard arda film teklifleri alıyordum ve bugün ki film starı oldum.
Mr.Dhawan'dan (emlakçı) aslında bir ev aldığımızı sanıyorduk fakat çok daha fazlasını , benim bu günkü kariyerimi satın almıştık. Ve annem benim işlerimi(başarılarımı) görecek kadar uzun yaşayamadı.

Eğer o büyük 'kaza'yı gecirmeseydim bu gün karşınızda 'kaza'ra oturan bir yıldız olamazdım.
Yani kader sizin için bir oyun yazar ve oynar ve siz ona bir şeyler öğretemez ya da bulduramazsiniz. Sadece felaket gibi, sizin yoluna gelecek fakat dalgaya karşı koyacak cesaretiniz yoksa kıyıya vurduğunuzda,gün batımında gördüğünüz yorgun ve bitkin hayatınız olacak(üstelik canınız yanmış olacak) Yani hayatın büyüsüne karşı gözlerinizi açık tutun ve iyi nedenleriniz olsa dahi ondan asla vazgeçmeyin.''

ÇEVİRİ BÇA/GÜNDEM EKİBİNE AİTTİR. İZİNSİZ KULLANMAYINIZ.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top