17 Ekim 2016 Pazartesi

Barun Sobti Röportajı




IPKKND'den sonra birçok insanın gönlünde taht kuran yakışıklı. İlk çıkış filmi Main Aur Mr Right vizyona girmeye hazır. Bu röportajında da güçlü ve zayıf yanlarını anlatıyor. Herkese iyi okumalar (:

**İlk çıkış filmini çekerken hangi zorluklarla karşılaştın?

Tek zorluğu film çekerken sürekli tetikte olman gerektiği. Diziyi eş zamanlı çekiyorsun, zamanın belli. Aslında TV'den sinemaya geçmek çok da zor değil çünkü bizim mesleğimiz oyunculuk. Filmde Salman Khan'a özenen bir mankeni canlandırıyorum. Komik çünkü Salman'a özeniyorum ama ona hiç benzemiyorum.

**Bir oyuncu olmanın ilk şartları yakışıklı olması, iyi oyuncu olması ve dans etmesi. Fakat kendin kötü bir dansçı olduğunu söylüyorsun..

Evet iyi dansçı olmak 90larda bir kriterdi. Şimdi iyi dans etmek Hindistan'da film sektöründe bir etken değil ya da benim çalışmak istediklerim için geçerli değil. Ben şahsi olarak iyi bir dansçı değilim. Beni dans etmeye mecbur bırakan filmleri yapmak istemiyorum. Şu an bana 100 crluk filmlerin ya da 500 kişilik dans ekibi ile film teklifleri gelmez. İnsanlar sana şimdiye kadar yaptığın çalışmalara bakarak ulaşır. İnsanlar beni etrafta dans eden bir aşık olarak görmeyi düşünmez. Ben bu filmleri tercih etmiyorum.

**Gelecekte yine kendini TV dizisi çekerken görüyor musun?

Belki. Ben IPKKND'yi günlük çekiyordum. Bana ulaşan yapımcılar haftalık çekimler için ulaşıyorlar. Görelim neler olacak.

**MAMR aslında gösterime hazır. Bu bekleyiş sinir bozucu olsa gerek?

Film yapımı uzun bir süreç. Biz filmin bu yılın başlarında vizyona gireceği konusunda çok istekliydik, şimdi hala bekliyoruz. Yapım ve diğer aşamalar zaman alıyor. Bunlar kontrol altında olan şeyler.

**Çıkış filminizin vizyona girmesini beklerken iki film daha çektiniz. TV'den uzak durmanız insanların sizi unutmasına sebep olacak diye düşünüyor musunuz?

Ben demiyorum ki ben en iyi oyuncuyum fakat kendi oyunculuk yeteneklerime güveniyorum, bu yüzden yapımcılar benimle çalışıyor. Benim işim konuşulmalı, üçüncü sayfada haber olmamalı. Tvden uzak durdum çünkü senden çok çalışmanı talep ediyorlar.

**TVden ayrılma sebebiniz bu mu?

TVden filmler için ayrılmadım. Sağlık sorunlarımdan dolayı bıraktım. Kendimi iyi hissetmiyordum ve kilo kaybetmeye başladım bu yoğun çalışma temposundan. Bu tvde çalışmaya karşı olduğum anlamına gelmesin.

**Tvden film sektörüne geçmeye çalışan birçok oyuncu var. Bu akım hakkında ne düşünüyorsun?

Bu herkes için iyi bir zamanlama, kendi adıma da mutluyum. Önceden, iyi bağlantılarınız yoksa ve yıldız çocuğu değilsen oyuncu olman zordu. Günümüzde ise yapımcılar tv oyuncularına şans veriyor.

BLOGUMUZDAKİ HABERLER FACEBOOK/BCAGUNDEM SAYFASİNA AİTTİR. İZİNSİZ KULLANILMASI YASAKTIR. LUTFEN PAYLAŞ BUTONUNU KULLANALİM.

Nil'a

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top