29 Kasım 2016 Salı

"Bollywood Aktörleri Süpermen,Ben ise Klark Kent'im." - Fawad Khan Röportajı Bölüm 1



Son zamanlarda Pakistan-Hindistan arasında yaşanan gerginlik en çok da başarılı Pakistanlı oyuncuları etkiledi. Başarılı projelere imza atan Fawad Khan, Hintli izleyici tarafından da oldukça seviliyor.

Kendisinin Eylül ayında verdiği röportajdan bir bölüm okuyacaksınız. Olaylar henüz yaşanmamıştı. Bakalım mütevazı oyuncu Fawad neler anlatmış?

Mail kutuna bakarsak bayan hayranlarından sana yapmak istedikleri ile ilgili fazla detaylı mailler olmadığını mı söylüyorsun?

Hayır! Onlar çok saygılı ve tatlılar. Onlar mesela Shahrukh Khan'ın hayranları gibi çılgın değiller bana. 

Hadi ama. İstediğiniz kadar oynayın, film piyasası dış görünüş konusunda takıntılı. Bu görüntünüz büyük bir avantaj, değil mi?

(Gülüyor) Hayır, öyle olduğunu düşünmüyorum. Ben bunu isterdim. Siz çocuklar bana şişirilmiş bir ego veriyorsunuz. Eğer birisi gelip bana çirkin derse, suçu size atacağım. Başka bir deyişle bunun bir oyuncu için avantaj olduğunu düşünmüyorum. Tabi sizin böyle düşünmeniz güzel, ancak sıklıkla bir iltifat alacak olursam 'ne kadar iyi bir kötü adam rolü yapan oyuncu' densin isterdim. Biliyorum her hayranımın benimle tanışma imkanı yok, beni filmlerimden tanımalarını isterim. Aktörler için belli bir karakter oynadıklarını söylemek yanlış. Oyuncular, oynamakta oldukları herhangi bir karaktere her zaman bir şeyler bırakıyorlar ve bu izleyicinin bulması gereken bir Paskalya yumurtası. 

Şimdi ne tür karakterler canlandırmak istiyorsunuz? Kapoor & Sons ve Ae Dil hai Mushkil'de rol aldınız bir de dominant kadın rolün hakim olduğu Khoobsurat'ta.

Bu fark yapar mı? Projelerimi seçerken kadın rol arkadaşlarıma güvenirim. Müzikle yüzleşen başka insanlar da var (gülüyor). Senaryo seçimine kesinlikle inanıyorum. Şimdiye kadar böyle filmler denk geldi, evet tek başıma bir film yapmam gerek. O yükü omuzlamam için ilginç bir hikaye olmalı. Benim kalibre ve popülerliğimdeki bir oyuncu için bu iyi düşünülmesi gereken bir risk.

Gelecek filmim de Karan Johar ile, Kasım'da çekimlerine başlayacağız. Dürüst olmak gerekirse işimi oldukça kolay alıyorum ve 35 yıllık hayatımın en yoğun dönemi. 



Zindagi Gulzar Hai'ye bir şöhret borçlusun. TV'nin filmlerdeki kariyer için harika bir başlangıç ​​olduğunu söyleyen pek çok Hintli aktörle aynı şeyi mi düşünüyorsunuz?

Bollywood ya da değil gerçek şu, kariyerimde çok erken fark ettim ki sanatım zayıftı. Kendi işimi izlediğim ve işverenlerin değerlendirmesinden biliyorum bunu. Çok insanın izlemediğini düşündüğüm ve kendimi eğitmek için böylece TV'ye girdim. Resmi çalışmalar yoktu, dizinin bana kattığı şeyler için minnettarım, hala TV dizileri izlerim. Günlük dizi takip etme konusunda tembelim ama kısa dizileri severim.

Oyunculuk ani bir karar mıydı sizin için?

Pek sayılmaz. Bence herhangi bir zamanda, herkes bir aktör olmayı hayal ediyor.

Bu bilinçaltınıza bir şekilde grubunuzla sahneye çıkıp, geniş bir izleyicinin önünde performans sergilemekten dolayı yerleşmiş olabilir mi?

Size ne anlatacağım, kazara şarkıcı oldum , çok istemiş olsam da. Sadece yeterince iyi olduğumu düşünmüyordum. Gitarı bir yılda öğrendim, daha sonra da davullara geçtim. Çabuk kavrıyordum her şeyi. Üniversitede çok motiveydim. Oyunculuk ve müzik sevdiğim şeylerdi.

 Hala müzik için zaman buluyor musunuz?

Zaman bulacağım. Konuştuğumuz gibi yakın bir arkadaşım stüdyo hazırlıyor. Tekrar müzik yapmak istiyorum.

Bir başka yol da kendi filmlerin için şarkı söylemek olabilir, son zamanlarda çok popüler.

Bir film için müzik yapmak kötü değil ama birden fazla şarkı söyleyemeyiz, oyunculuk ve şarkı söyleme bir anda olmaz. Bir projeyi kabul edersem, 'önce bu işi bitirelim ve sonra başka şeyleri düşünelim' diye düşünürüm. Ayrıca, müzikteki zevkimin gerçekten film izleyicisi için olmadığını hissediyorum. Mesela romantik bir filmdeki şarkı için beni değiştirmeleri gerek.

Bir dahaki romantik film ne zaman geliyor? 


Bir tane yapmak ister miyim? Neden olmasın. Bu düşünceyi kullanmaktan nefret ediyorum fakat izleyicilere çok şey kattigimin farkındayım ve en önemlisi kendim de keyif aldım.  Yani biri bunu yapmaya devam etmeli.

Tipik Bollywood aktörleri şarkı söyler,dans eder, bir kaç yumruk çakar - yani her şeyden ibrazına sahipler. Bu senin kaldırabilecegin bir şey mi? 

Bence bu süper! Onlar Süpermen; sadece kendimi Klark Kent gibi görüyorum.

Gerçekten hangi türden filmler yapmayı umuyorsun?

Bu yolda beni heyecanlandıracak şeyler esasında. Ortada, keyif almadigim filmlerin teklif edildiği icin bir boşluk vardı ama şu an şanslıyım onları aldım. Eğilimim anlatacak bir hikayeye sahip olan filmler üzerine. Eğitimim başında ve kariyerim boyunca eğlencenin izleyiciyi eğitmenin en büyük yolu olduğunu düşündüm. Bu yüzden iyi bir rol oynayarak kendimi daha iyi hissedeceğimi düşünüyorum, ve tiyatrodan çıkan biri olduğumun bilincinde oldum, hikayenin ahlakının farkındayım. 

Röportajın Devamı için tıklayın: http://bcagundem.blogspot.com.tr/2016/11/seker-hastas-olmadan-once-spor.html


ÇEVİRİ: NİL'A , AYS 
BÇA GÜNDEM - FACEBOOK 

HABER CEVİRİ VR DÜZENLEMELER EKİBİMİZE AİTTİR. İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top