21 Kasım 2016 Pazartesi

''Salman Kisiliginden Dolayı Biraz Korkutucu'' - Anushka Sharma Roportajı






Son zamanların kesinlikle en başarılı kadın oyuncularından.. Birçok projede iyi oyunculuğu ile adından söz ettiriyor. Güzel soruların sorulduğu keyifli bir röportaj ile baş başa bırakıyorum sizleri (:

Önce PK ardından Sultan. İki bluckbuster arka arkaya. Bu durumda hit filmin formülünü buldunuz.

(Gülüyor) Ah tabi. Buldum. Buna senaryo deniyor. İyi bir içeriği vardır. Şimdiye kadar hiç denenmemişi yapmak oluyor. PK'nin kendisi orijinaldi. Sultan da spor olarak orijinaldi, bir kadın güreş yapıyordu. Farklı bir Salman Khan filmiydi. İçerik sağlamdı ve başka yolu yoktu.

Bir aktristi Salman Khan filminde sağlam bir rolde görmek şaşırtıcıydı.

(Gülüyor) Ne söyleyeyim? Beni başladığım günden beri tanıyorsunuz, başladığımda şu an olduğum yerde değildim. O zaman bile size filme katkıda bulunma ihtiyacı hissettiğimi söylüyordum. Ayrıca film beni oyuncu olarak tatmin etmeli. Bir film için aylarımı harcıyorum, buna değmeli. Aditya Chopra beni film için aradığında senaryoyu okuyup okuyamayacağımı sordum. Senaryoyu okuduğumda çok şaşırdım. İnsanlar Salman Khan'ın filminde bir kızın rolünden bahsettiği için çok memnunum.

Birçok insan filmdeki çocuğu için kariyerinden vazgeçen karekteri gerici olarak yorumladı.

Herkes Sultan ile ilgili düşüncelerini dile getiriyor. Bir oyuncu olarak rolündeki karakterinin üzerinde çok duruyorsun, yönetmenden bile çok. Ben ikna olana kadar tek bir adım bile atmayan oyunculardanım. Bu çalıştığım bazı yönetmenleri çok rahatsız eder çünkü çok soru sorarım. Sultan konusunda tatmin olmalıydım. Bunda cinsiyetçi ya da gerici bir şey olduğunu düşünmüyorum. Çünkü bunda güreşten vazgeçme kararı yoktu.

Siz de anneliği seçmez miydiniz? Ben de öyle yaptım. Bu planlı bir hamilelik değildi. İnsanlar feminist duygulara sahip olduğunu söylüyor, ben de aynısını diyorum. Fakat kariyerini seçmek feministlik, çocuğu seçmek değil diyemezsiniz. Bu yanlış. Seçme hakkı özgürlüktür.



Salman'la iş yapmak kolay mıydı?

Kişiliğinden dolayı biraz göz korkutucu. Salman senin etrafında sahte davranacak karakterde değil. Bazen insanlar sana rahat hissettirir. Salman öyle birisi değil. Herkese karşı neyse o. Bu muhteşem bir şey ama göz korkutucu da olabiliyor. O bir karakter, Salman Khan, adam. Çok konuşmaz. Ben de sohbet etmede kötüyümdür. Bir gün Fawad Khan bana "Bu, bütün gün boyunca kurduğun ilk cümleydi." dedi. Öyleydim çünkü nasıl sohbet edilir bilmiyorum. Anlıyor musunuz?

Evet.

Bu yüzden Salman'a ne söyleyeceğimi bilmiyordum. Bir gün yine her zamanki gibi ne söyleyeceğimi bilmiyorum, bu tanıtımlar sırasındaydı. Bir şey söyleme ihtiyacı hissettim. Ve ona "Saat 9'da toplantı mı var?" diye sordum. "Ha?" der gibiydi ve sorumu yineleme ihtiyacı hissettim. "Benim mi? Ha, bilmiyorum. Belki ailemin vardır." dedi. Hepsi bu. Sadece sordum çünkü Ali ile konuştuğumuzda aklımda kalan tek şey saat 9'da bir toplantı olduğuydu. Sadece söyledim çünkü bir şey düşünmemiştim. Ertesi gün Reshma (Salman'ın menajeri) Ali'yi (Ali Abbas Zafar) arıyor ve diyor ki "Sanırım Anushka toplantıya birilerini davet etmek istiyor, ona söyle lütfen Salman istediği misafirini davet edebileceğini söyledi." Salman birilerini davet etmek için sorduğumu düşünmüş (gülüyor). Aman tanrım! Hayır, Hayır. Bunu için sormadım, dedim. Ona sormaktan rahatsız olduğumu düşünüp, menajeri ile haber yolluyor, bu da onun tatlılığı.

En iyi oyuncularla, en iyi yönetmenlerle çalıştın. Sana neler bıraktı?

Birçok şey. Kariyerime birçok şey eklendi. Şimdi bir yapımcıyım. Hayatımın bu yönde ilerleyeceğini hiç düşünmedim. Başarılarım hakkında düşünebilme yeteneğine de sahip değilim. Minnettarım, insanların kariyerimi nasıl yanlış yönlendirdiğimi söylediği zamanlardan bu zamana geldim. İnsanlar kendimin reklamını yapamadığımı söylüyordu. Bunlar bana doğru gelmiyordu, kendi inanmadığım şeyi de yapamazdım. İlk kez yönetmenlik deneyenlerle de çalıştım, yeni oyuncu olanlarla da. Çok şey kattı bana.

Sosyal medyada seni trolleyenlerle ilgili ne demek istersin? Kendini açıklama ihtiyacı hissediyor musun?

Sosyal medya bu. İnsanlara yanlış olduğunu söylemek ya da onların trollemesi kendilerini güçlü hissetmelerini sağlıyor. Oyuncular bunun farkında olmalı ve ben umursamıyorum. Herhangi birinin başına gelebileceğinden daha çok trollendim. Bunları dikkate almamalıyım ve hayatıma bakmalıyım.

Nasıl bağımsız kalabiliyorsunuz?

Çünkü kalıcı bir şey değil. Sana nasıl böyle kalabildiğimi anlatacağım. Bu piyasaya ilk girdiğimde ilk filmim Rab Ne Bana Di Jodi'ydi, Yash Raj filmi, Aditya Chopra tarafından yönetiliyor ve Shahrukh Khan var. Bu beni bir anda parlatmadı. Parlattı mı? Hayır.

Kendi yolunu kendin çizdin..

Evet! Buranın nasıl bir yer olduğunu biliyorum. Birileri sürekli bir şeyler söyleyecek.

İlk zamanlarda büyük bir yıldız olmadığın için zarara uğradın mı?

YRF ile çalıştığım için bu söz konusu değildi. Badmaash Company ile çalıştım, Patiala House aynı şekilde. RNBDJ için büyük bir lansman bekleniyordu ama olmadı... Band Baaja Baaraat.. Yeni oyuncu, yeni yönetmen.. Bugün Aditya Chopra, benim kılavuzum. O bana senaryoyu verirken "bu kız iyi iş çıkaracak" diye düşünmez ki. Bu onun bana duyduğu saygıdır. Benim ona çok saygı duymam ve onu sevmem bundandır.



3 Khan'dan hangisi ile kendini daha rahat hissediyorsun?

Shahrukh Khan. Çünkü Imtiaz Ali ile yapacağım film, onunla 3. filmimiz olacak. Onu ilk filmimden tanıyorum. O çok konuşur ve sen sadece dinlersin. Bu yönden çok mutluyum. Ben sadece dinlemeyi seviyorum. Bir şey dememe gerek kalmıyor.

Tamasha'ya hayır dedin. Görünüşe göre Imtiaz bu filmde(The Ring) seninle çalışmak istedi.

Buna ihtiyacı yok. Ben her zaman Imtiaz ile çalışmak istedim. Imtiaz Ali ile çalışmasıydım kariyerim yarım kalırdı. Onun aşk hikayeleri çok güzel. Kimse mükemmel değil, hiçbir şey mükemmel değil. Aşk doğru değil. Duygu ve düşüncelerde karışıklık var. Kendinle ve aşkın seni dönüştürdüğü insanla kavga ediyorsun.. Onun büyük bir hayranıyım. Jab We Met onun izlediğim ilk filmiydi. Bu benim de yapmak istediğim bir işti. Kareena bu filmde çok iyiydi. Bana ilham veren bir film. Onunla çalışmak harika.

Ae Dil Hai Mushkil ile ilgili heyecanlanıyor olmalısın..

Çok heyecanlı çünkü Imtiaz Ali gibi Karan var. Kuch Kuch Hota Hai'in diyaloglarını ezberlediğim zamanı hatırlıyorum. Birileri bana 15 yıl önce Karan Johar ile çalışacağımı söyleseydi, delirdin mi sen derdim. Nereden geldiğimi düşünürseniz bunun imkansız olduğunu anlarsınız. Şimdi bugün setteyim ve Karan'a bakıyorum. Şaşırıyorum.

 Oyuncu ve yönetmen olmak zor mu?

Eğer kardeşim olmasaydı benim için imkansız olurdu. Bugün bile o orda ve işleri göğüsleniyor. Büyük bir sorumluluk.

Kariyerinin zirvesinde neden yapımcı olmak istedin?

Anlık bir şeydi. Bununla ilgili hiç düşünmüyordum. Ama ileriki zamanlarda yapımcı olmak istiyordum. NH10 bana geldiğinde iyi bir bütçe ile bu filmin yapılması gerektiğini düşündüm. Böylece başladım.

Diljit Dosanj ile Phillauri'de birlikte çalışacaksınız. Onunla nasıl anlaştınız?

O zaman Udta Punjab henüz vizyona girmemişti. Diljit'i daha önce izlememistik. Uçak yolculuğundaydım ve canım sıkılınca Ipad'imdeki filmlere baktım. Sonra Puncabi filmi olan Jatt and Juliet filmine denk geldim. Filmi izledim ve oyunculuğundan çok etkilendim. Sonra kardeşimle de film için onu düşündük.

(Virat Kohli ile İlişkisi ile ilgili soru sorulur)

Bu konu ile ilgili neden konuşmak istemediğimi size anlatacağım. Ilişkimle ilgili konuşmuştum çünkü insanların bunu olgunlukla karşılayacağını düşünmüştüm. Ama öyle olmadı. Oh! Buluştular!.. Sevgili olan birilerinin buluşması neden haber oluyor ki! Röportajlarda sürekli ilişkim ile konuşmak oyuncu olarak saygınlığımı yok eder. Ben oyunculuğum ile ilgili konuşmak için oradayım ama onlar bana ilkokul çocukları gibi sorular soruyor. Büyüyün artık çocuklar. Batı'da da oyuncular çıkıyor, evleniyor.. Hepsi bu. Ama bizde röportajın büyük bir bölümü ilişkiler. Bu yüzden ben de bu konularla ilgili konuşmak istemiyorum.

Çeviri: Nil'a
Sayfamızdaki haberler Facebook/bcagundem ekibine aittir. İzinsiz kullanımı yasaktır. Paylaş butonunu kullanın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top