13 Kasım 2016 Pazar

"Oyuncu olabileceğimi düşünmüyordum." - Shahid Kapoor







İyi bir oyuncu.. Başarılı projelere imza atan bir aktör.. İyi aktör olmasının yanı sıra başarılı bir dansçı da. Başarılarına bir yenisini daha ekleyerek kendine ait bir marka çıkardı: Skult. Markasının tanıtımından sonra Shahid Kapoor ile yapılan röportaj. İyi okumalar (:

Kıyafetlerin belli bir çizgide ve farklı. Bunun için çok fazla efor sarf ettin,değil mi?

Bu uzun bir yolculuk. Skult bir yıldır gelişen proje. Benim kafamda yıllardır vardı. Gençlik dönemlerimde ne giyeceğimi bilmiyordum, giymek için aldığım şeylerle moda kurbanı olup çıkıyordum. Her zaman cool giyinmek ile cool görünmek konusunda sorun yaşıyordum. İnternet yoktu, instagram yoktu, twitter yoktu. Geçen sene markanın takımı ile bulusunca benim marka yüzü olmamı istediler. Ben de onlara marka yüzü olmaktan ziyade dizayn yapmak ya da daha çok düşüncelerimle bu projede yer almak istediğimi belirttim. Ben günümüz çocuklarının rahatça her yerde kullanabilecekleri rahat kıyafetler istiyorum. Böylece ortaya Skult çıktı.

Markanı hayranlarının para yetirebileceği şekilde oluşturdun. Bunu bilerek mi yaptın?

Bunu 18 yaşındaki halim için yaptım. O zamanlar ne kadar para harcaması gerektiğini hesaplayan orta halli bir çocuktum. Motorsikletime yakıt doldurtup
 Shiamak Davar'a dansa gider sonra da üniversiteye geçerdim. Shiamak'ın sınıflarına gidip ders verirdim. Paramı dikkatli harcamam gerekti. Bunu o halimdeki gibi çocuklar için yaptım.

 "Skult" adı nasıl ortaya çıktı?

Bir markaya isim bulmak ne kadar zor bir işmiş. Ortaya Skult çıktı, ben SK istemiyordum çünkü içinde adımın geçtiği bir isim istemiyordum. Kıyafetler markanın kahramanı olmalıydı çünkü insanlar kiyafetler için alışveriş yapacak. Skult'un anlamını modern sözlükten araştırdık ve çok hoşumuza gitti. Skult, sıradan bir şeylerin dışında şeyler yapmaya hazır insanların kültü anlamına geliyordu. Sonra hissettik ki bizim markanın enerjisi buydu.

En büyük moda hastalığın olduğu zamanlar nelerdi?

(Gülerek) Benim uzun yıllardır moda hastalığım var. Kariyerimin ilk 7-8 yılı sarılar, parlak kırmızılar, botlar, dar kotlar, deri ceketler vardı. Çocuk gibi görünüyorken adam gibi görünmeyi istiyordum. Şu an olduğum halimle çok daha rahatım.

Bize biraz Rangoon'dan bahseder misin? 

 Rangoon 24 Şubat'ta vizyona giriyor. Benim Vishal Bhardwaj ile üçüncü filmim ve çok heyecanlıyım. İnanılmaz oyuncular var, Kangana ve Saif. Olağanüstü yerlerde çekim yaptık. Vishal'in şimdiye kadarki en iddialı filmi. Savaşın ardında bir aşk hikayesi, gerçekten heyecan verici.

Başta "Ben bunu yapamam." dediğin ama sonra yaptığın bir şey var mı?

Oyuncu olabileceğimi düşünmüyordum. Ben başladığımda işler kolay değildi. Fark edilebilmek bile zordu. Ailemin oyuncu olmasına rağmen tanıdığım yönetmenler yoktu. Ama ben her zaman oyuncu olmayı hayal ettim. Şu an olduğum yeri asla hayal edemezdim.

Asla takip etmeyeceğin bir moda akımı ve nedeni?

İçinde rahat edemeyeceğim herhangi bir şey. Bana moda olduğu için çok kıyafet giydirildi ama içinde kendimi hiç rahat hissetmiyordum. Beni yansıtan, rahat şeyler giymeli.

Tebrikler! Baba olmak hayatını değiştirmiş olmalı.

Çalışıyor gibi hissetmiyorum. Evde oturuyor ve Misha'ya bakıyor gibi hissediyorum. Hayatım bu yönde değişti.

 Hiç nasıl bir baba olacağını düşünmüş müydün?

(Gülüyor) Bence kız çocuğu sahibi olan baba farkında ki kızlarımız bizi parmağında oynatacak.

Çeviri: Nil'a 
Duzenleme: AYS* 

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top