26 Şubat 2017 Pazar

''Sultan ve Ae Dil Hai Mushkil'i Begendim''



Çok yeni olmasa da Aamir Khan'ın son zamanlarda verdiği röportajdan bir bölümü elimden geldiğince çevirmeye çalıştım sizler
için. İyi okumalar



Size Bay Mükemmeliyetçisi denmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben mükkemmeliyetçi değilim. Gerçek hayatta mükemmellik yoktur. Bu benim için yanlış bir lakap. Bir sahneyi çekerken, anın
kalbini bulmaya çalışıyorum. Bir sahnenin sihri olmalı. Bu sihri yakalarsam, çekim benim için tamamlanmış olur. Teknik
ayrıntılara girmeyeceğim. Oyunculuk konusunda çok tutkuluyum. Bu yüzden, Bay Mükemmeliyetçiden ziyade, Bay Tutkulu olarak
anılmalıyım.



Aralık ayı Aamir Khan'ın şanslı ayı mıdır?
Bundan önceki filmlerimin şans eseri iyi iş çıkardığını düşünmüyorum. İnsanlar sevdiği için iyi iş yaptılar. Benim
filmlerim yıl sonuna hazır oluyor. Tatil açısından Diwali ve Noel önemli tarihler. Filmlerimin Noel'de gösterilmesi tesadüf.
ama güzel bir tesadüf. Noel'i seviyorum.



Nitesh Tiwari'nin Dangal'daki yaratıcılığı konusunda ne dersiniz?
Aslında bir filmin yaratıcı kafası yönetmendir. Tüm kararları nihayetinde yönetmen verir. Olması gerektiği gibi. Daha sonra
diğerleri yaratıcılıklarını koyarlar. Dangal'da Niteshle anlaşamadığım ya da kurallara aykırı davrandığım tek bir an olmadı.
Nitesh ve benim hassasiyetlerim benziyor.



Dangal'ın tanıtımlarının benzersiz bir şekilde yapılması peki?
Filmlerimin tanıtımını benzersiz bir şekilde yaptığım söylentidir. Pazarlama da filmin çok önemli bir parçası. Amacım daima
insanlara mesaj vermektir, bu yüzden bir film yaptık. Bu filmin şartlarına uygun şeyler yapıyorum. Mesala 3 Idiots zamanında
kılık değiştirerek ükenin her yerini geziyordum. Bu konsept filmin hikayesinden geliyordu. Arkadaşlarını arayan 3 arkadaşla
ilgiliydi. Bu yüzden insanlar bunun yenilikçi bir fikir olduğunu düşünebilir ama değil.



Aamir Khan, Dangal'ın vizyona girmesinden önce gergin mi?
Ben her zaman gerginim. 4-5 gündür uyuyamıyorum. Sabahın 4'ünde yatmaya gidiyorum ve işe gitmeden önce bir buçuk saat
uyuyorum. Delhi'ye büyük umutlarla geldim. Bugün iyi bir gece uykusu çekeceğimi umuyorum.



Twitterda az aktif olması ile ilgili şunları şöyledi
Twitter, izleyicinizle etkileşime geçebileceğiniz bir platformdur. Oyuncuların Twitter aracılığı ile izleyicisiyle iletişim
kurması kişiliklerinin bir parçası. Dolayısıyla daha az etkileşimde bulunuyorsam, bu benim kişiliğimin bir parçasıdır.
Etrafımda neler olduğunun farkında değilim. Günlerdir gazete okumuyorum. Kiran'ın beni hayata döndürmesi için çaba gerekiyor.
Bu benim Twitter ya da Facebook a önem vermediğimden değil. Ben az konuşurum. Bu benim.



Fatima Sana Shaikh ve Sanya Malhotra ile çalışma konusunda söyledikleri şunlar oldu
Dangal çok zorlu bir film. Zorlu olabilir, bu sizin ilk filminiz. Film sektörüne girdiğimde sahip olduğum tutkuyu dört kızda
da görmek mutluluk vericiydi. Bu kızlar şehirde büyüdüler. Sanya Delhi'den, Fatima ise Mumbai'de büyüdü. Balali köyündeki
kızlara dönüşmek zorunda kaldılar. Kendilerini farklı bir dünyaya taşımak zorundaydılar. Romantik komedi yapmıyorlar. Kendinizi
rahat hissettiğiniz filmi yapmak kolay. Ben Qyamat Se Qyamat Tak yaparken çok rahattım. Güreş yapmak zorundalar. Kendilerini
baskı altında hissedecekler diye korktum. Tutku ile çalıştılar. Filmi izlediğinizde, benden 10 adım ileride
olduklarını göreceksiniz.



Nasıl Film Seçiyor
Büyük bir filmden sonra küçük bir film yapmak rahat ettiriyor. Rakamlarla alakam yok. İçgüdüsel olarak tercih yaparım.


Dil Chahta Hai kadın versiyonu çekilirse hangi bayan oyuncuların oynamasını istersiniz?
Filmde üç kızdan ikisi Fatima ve Sanya olmalı. Her ikisi de parlak oyuncu. Film için 36 yaşında bir adam tercih etmek
hataydı (kendisinden söz ediyor), aynı hatayı tekrarlamamalılar. Farhan, 20li yaşlarda oyuncular seçmeli.



Bu yıl çıkan filmlerden hangilerini sevdiniz?
Sultan ve Ae Dil Hai Mushkil. Ranbir Kapoor ve Anushka Sharma'yı beğendim. Şarkılar güzeldi.



Çeviri:Nil'a

Düzenleme:AYS*

ÇEVİRİ VE DÜZENLEME FACEBOOK BCA GÜNDEM EKİBİNE AİTTİR. PAYLAŞ BUTONUNU KULLANINIZ.


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top