29 Ocak 2017 Pazar

''Shahrukh Khan'a Bir Ogrenci Olarak Mesaj Attım.''



Hrithik Roshan son zamanlarda Kaabil'le adından sıkça söz ettiriyor. Kaabil tanıtımları sırasında verdiği kısa bir röportajı sizler için çevirdik.


Susanna sizi izledi ve göklere çıkardı. Filmi izleyen herkes sizin en iyi performansınız olduğunu söylüyor. Çok rahatladım. Susanne'nin filmi beğenmesine çok memnun oldum. Onun fikri benim için çok önemli. İnsanların Kaabil'in küçük çaplı bir film olmasına rağmen derin bir film olduğunu söylemesi beni çok mutlu ediyor. Doğruyu söylemek gerekirse babamın, benim ve Yami'nin üstünde baskı var.

Kaabil vizyona giriyor. Ne düşünüyorsunuz? Rahatım. Her türlü geri dönüşe açığım.

Raees'le aynı anda vizyona girmesi sizin filminizi nasıl etkileyecek? Hiçbir fikrim yok. Her şey mümkün olabilir. Her iki film için en iyisini diliyorum. Filmler vizyona girmeden önce Shahrukh Khan'a tweet attınız. Öncesinde insanlar aranızı açmaya çalıştılar.. Yaratıcı insanlar işlerine konsantre olmalı, her şey bir fikir. İnsanlar istediklerini söyleme hakkına sahiptir, bunlar beni etkilemez. Arkadaşlığımın yerini, işimin yerini, ailemin yerini, arkadaşlarımın yerini biliyorum. Elbette Shahrukh Khan'a bir öğrenci olarak mesaj attım ve ona umarım filmimle onu gururlandırabileceğimi, akıl hocam olarak bana ilham verdiğini söyledim. Kalbimde ne hissettiysem onu söyledim. 2016 yılı Hint filmleri için iyi bir yıl olmadı, filmlerde nerede yanlış yapıyoruz? Filmleri suçlamamalıyız. Çalışma kültürü ve genel zihinsel yapımızı eleştirmeliyiz. Film yapımcıları sadece idare etmeyi düşünüyor, fazlası için uğraşmıyor. Yani size göre herkes kendi işini iyi yaparsa filmlerimiz gelişecek? Evet, herkes kendi işine konsantre olsun. Diğerlerine de kendilerine kendilerini gösterme fırsatı verilmeli. Her şeyi kontrol etme isteğini durdurun. Kaabil, macera filmi ama aynı zamanda tutkulu bir aşk hikayesi. Evet doğru söyledin. Gerçekten bir aile filmi. Annemin övgüleri benim için çok önemli. Benim yaptığım işi seviyor ve bu filmin herkese hitap ettiğini söylüyor. Kaabil'deki rolünde aşk için her şeyi yapıyorsunuz. Gerçekte de yapar mısınız? Hayatımın sonuna kadar. Ve daha fazlasını. Hayatınızda aşk ve evliliğe bir kez daha izin verir misiniz? Evliliğe hayır. Evlilik bana göre değil, en azından şimdilik gördüğüm kadarıyla öyle. Aşk beni her gün karşılıyor.. Hayatımda her şeye açığım. Kaabil'de gerçekten bir Bachchan kimliğine büründünüz. (filmde sesi ile Amitabh Bachchan'ı taklit ettiği bir sahne mevcut.) Filminizi Amitabh Bey'e izletmeyi düşünüyor musunuz?
Kesinlikle. Koyu bir Amitabh ji hayranıyım. Ona izletmek için sabırsızlanıyorum. Sizi ne zaman yönetmen olarak göreceğiz? Yakın zamanda değil. Çeviri:Nil'a
Facebook Bça Gündem

1 yorum:

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top