26 Ekim 2016 Çarşamba

Shah Rukh Khan Röportajı - Bölüm 2





Rekabetten asla çekinmedin. Sultan'la aynı gün vizyona girmesi beklenen Raees'in tarihini değiştirmeye nasıl karar verdiniz?

YRF'nin başı Aditya Chopra, Salman, ben arkadaşız. Daha yeni YRF ile bir film bitirdik, gidip de bir sinemada başka filmim yayınlansın istemem. Bu bana çok utandırıcı geliyor.

Dilwale, Bajirao Mastani ile aynı gün vizyona girdiği için mi böyle oldu?

O farklı bir durumdu, rakip firmaydı. Onlarla 10 kere konuştum tarihi değiştirmeleri için. Sanjay Leela Bhansali ile defalarca konuştum. Los Angeles'taki Eros ofisine gittim. Ama kararlıydılar. Rohit Shetty'e biz tarihi değiştirelim dedim o da istemedi değiştirmeyi. Biz bu konuda esnektik onlar ise duyuruyu biz önce yaptık dediler. Duyuru yapmak bir şey ifade etmez ki. Ben elimden geleni yaptım. Sonra ilginç bir şey duydum. Onlardan birisi bana "Pandit ji (astrolog) bizim için gün belirledi." dedi. Bir Pandit'i dövme noktasına geldim. Sonuç üzücü. Dilwale'yi kıl payı kurtardık, uluslararası izleyiciye teşekkürler.

Yaşadığın zamanda kendini nasıl görüyorsun?

Oyuncu olduğun için kendini ayrı bir birey olarak göremiyorsun. Zaman sensin, zamanı sen yapıyorsun. "İzleyici kendini geliştirdi, her türlü iş yapabilirsin." diyen oyunculara hayret ediyorum. Ne yani izleyici önceden salak mıydı? İzleyici her zaman her şeyin farkındaydı. Onlar sadece düşündükleri için değil hissettikleri için de biliyor. Ve bence hissetmek düşünmekten milyon kez iyidir.

Fakat yaşadığın süreçten korkmuyor musun? Basın özgürlüğünde kısıtlamalar var. Bir yapımcı olarak sansürler senin filmlerini de etkiliyor. Neden protestoların dışında kalamıyorsun?

Bu konular üzerinde konuşmayı bıraktım. Ve katılıyorum, talihsiz bir durum.

Bunlar sansür kurulunun yaptığı şeyler. Ben bizim etrafımızda dönen olayları konuşmak istiyorum.

Sansür kurulunun uzun süredir sorunları var. Yapımcı olarak ,aileye uygun olmayan nadir filmim olmasına rağmen, benim de filmlerim kurula takıldı. Hükümet ve sansür kurulu işleri.

Bir şeyler yorumlanır bunu anlarım ama yanlış yorumlanırsa o zaman kurallar değiştirilmeli.

Son zamanlarda kızının sahilde bikinili fotoğrafı ile gündeme geldin. Onun kaldırılmasını istedin.

Evet. Bikiniliydi, sahildeydi, küçük kardeşi ile oynuyordu. Siz ne yaptınız? "SRK'nin kızı vücudunu sergiliyor". Bu biraz ucuz değil mi? Ben de kızımın bikinili fotoğrafını yayınlayamazsınız, bunu kaldırır mısınız diye sordum. Benim kızım henüz 16 yaşında, sizin attığını başlıklar. Wow..

Sen bu tür senaryolarda basının sükuneti koruması gerektiğini mi düşünüyorsun?

Kızımın fotoğraflarını görünce ben olayın içine girdim, onu medyadan korumuyordun. Ben yıldız olduğum için kızımın fotoğrafları çekiliyor. Orada herhangi çıplak bir insan olsaydı medya ilgi göstermeyecekti.

2010'da yaptığın bir röportajda "Kendimi yalnız hissettiğim zamanlar oluyor. Bu benim. Korktuğum için ilişkilerin içine giremedim. Kalkanım var. Ailemi kaybettim, ilişkilerimi kaybetmek istemiyorum. Kabul etmek zorundayım ki 44 yaşında sosyal ve duygusal yönden yalnızım" dedin. AbRam'ın bu duygularına bir etkisi oldu mu?

Çocuklar 7 yaşına gelene kadar hayatınızda köklü bir değişim oluyor. Daha sonra büyüyorlar, seni terk ediyorlar, kendi hayatlarına bakıyorlar. Benim yalnızlığıma çözüm olmasına rağmen her 7 yılda bir çocuk sahibi olamam (gülüyor). Ne yaparsa yapsınlar çocukları seviyorum. Onlar için sadece sevgi besliyorsunuz. Çocuklarıma çok zaman ayırıyorum. AbRam ve 3 arkadaşıyla, Aryan ve Suhana'nın arkadaşlarıyla zaman geçiriyorum.

ÇEVİRİ: Nil'a

SAYFAMİZDAKİ HABERLER FACEBOOK/BCAGUNDEM SAYFASİNA AİTTİR. İZİNSİZ KULLANIMİ YASAKTIR.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top