26 Ekim 2016 Çarşamba

Shah Rukh Khan Röportajı - Bölüm 3



Günümüzde bir star ulaşılabilir olmalı. Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat. Sosyal medyada kendini zirvede görüyor musun?


Değilim. Hala birçok şeyi bilmiyorum. Insanlara övgü mesajları yazmayı beceremiyorum. Konuşma becerisi olan birisi olmama rağmen sosyal medyada beceremiyorum. Bazen benden bir şeylerin beklenmediği yerlerde olmak istiyorum. AbRam o yalnızlık duygumu çok iyi doldurdu.

Beklentilerini yaşamaktan korkuyor musun ya da arkanda sevdiğin insanlarla yaşamak istediğin şeyleri bırakmak istemiyor musun?

İlişkiler aşkı öldürür. İlişkilerin kuralları vardır. Ve kurallar yanlış yorumlanır. İlişkinin sınırları ve durumları ve elbette beklentileri var. Diğerlerinin beklentilerine göre yaşayamazsın. Onlar yapabildiği ve zamanları olduğu için senden daha fazla şey yapabilirler. Ama en iyi ilişki şartları olmayan ilişkilerdir. "Haftada bir görüşmeliyiz" diyen biriyle olmaz. Hayır adamım, yapmak zorunda değiliz. Aşkın şartları olmamalı varsa da o aşk değil.

En yakın arkadaşlarımdan birisi Los Angeles'ta yaşıyor ve bazen onunla yıllardır görüşmediğimiz oluyor. Doğumgünü ya da yıldönümü kutlamayı unutuyorum ama biraraya geldiğimizde kaldığımız yerden devam ediyoruz. Zor zamanlarda yanımda olmasa da hala arkadaşım. "Zor zamanlarımda nerelerdeydin?" diyorlar. "Ben de kendi dertlerimle uğraşıyordum." diyorum. "Senin sorunun iş, benim sorunum duygusaldı." "F.ck you."

Dünyadaki film endüstrilerinde kalp kırıklıkları, biten ilişkiler var. Senin evliliğin nasıl ayakta kalabildi?

Size bir şey söyleyeyim mi? Bir film yıldızının eşi olmak çok zor. Hayatımız eşlerimize bağlı değil. Toplum kurallarına göre yaşıyoruz, bize anlatıldığı gibi özel hayatlarımız yok.

Uzun yıllar bir ilişkiyi sürdürmek gerçekten çok zor. Ve Gauri kendine çok güzel bir alan yaptı, Shahrukh Khan'ın eşi olarak anılmıyor. Hiçbir şüpheye yer bırakmadan kendi kimliğini oluşturdu.

Gauri ile ilişkim çocuklarımız büyüdükten sonra daha da güçlendi. 18 yaşında sert çocuğumuz, 16 yaşında narin bir kızımız ve 3 yaşında bir gangsterimiz var.

Suhana'nın oyuncu olmak istediği ile ilgili haberler çıkıyor. Zamanı gelince oyuncu olursa tanıtımını yapacak mısın ?

Ben bencil bir oyuncuyum. Sadece kendi tanıtımımı yaparım (gülüyor). Çocuklarım kendilerini eğittikleri sürece ne istiyorsalar olabilirler. Eğitimin önemine inanırım, ben şu an ne isem %80'i eğitime bağlıdır. Benim çocuklarım çok iyi yetiştirildi. Suhana oyuncu olmak istiyor ve bunu benden öğrenmek istemiyor. Bu inanılmaz bir şey. Benimle aynı şeyi yapmak istiyor fakat kendi bağımsız olarak yapmak istiyor.

Suhana ile ilişkin nasıl?

Onun için bir kitap yazdım. Bu ona ulaşabileceğim tek yol. Ailem bile olsa bu konularda beceriksizim. Bir kızın kendi özel alanı olduğu için asla ona bulaşamam. Kitabımı okudu ve daha fazla yazmamı istedi. Şimdi onun üzerinde çalışıyorum.

Hiç onun oyunculuğunu izledin mi?

Evet. Evet birçok tiyatro oyununu izledim ve gerçekten iyi bir oyuncu. Annen baban oyuncu olduğu için değil gerçekten başka bir şey yapmak istemediğin oyuncu olmalısın.

Dünyanın en iyi aktörlerinden birisi olarak anılıyorsun. Birçok insanın hayalini bile kuramadığın bir hayatın var. Bu bazen depresyona sokmuyor mu seni çünkü almak, yapmak isteyebileceğin bir şey yok.

Farkında olduğum şey şu ki insanların kalbinde yer almaya çalışıyorum ve onların bana verdiği sevgiyi hak etmeye çalışıyorum.

Kariyerimin ilk beş yılında her şeyden bihaberdim. Son beş yıldır ise sevdiğim şeyleri yapmak ve bana dediğiniz şeyleri hak ettiğimi bilmek istiyorum. Beni destekleyenlere oturup onlara benim için özel olduklarını hissettirmek istiyorum. Beni hayatta tutan bu, uyuyup uyanıp sete götüren bu.

Çeviri: Nil'a

SAYFAMİZDAKİ HABERLER FACEBOOK/BCAGUNDEM SAYFASİNA AİTTİR. İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top