29 Ekim 2016 Cumartesi

Sonakshi Sinha Röportajı



Aksiyon sahneleri olan filmler artık sadece erkek oyunculara özgü bir şey değil. Sonakshi Sinha, Akira ile bunu ispatladı. Akira'dan sonra Sonakshi ile röportaj yapmışlar. Bakalım güzel oyuncu neler anlatmış? Hangisi daha zor? Bir adamla romantizm yapmak mı ya da kötü adamlarla dövüşmek mi? (Gülüyor) Bahse girerim romantizm. Bu biraz da rol arkadaşınla eşitliğine bağlı. Mesela, rol arkadaşınla iyi arkadaşsın ve romantizm yapmak zorundasın, bu komik bir durum oluyor. Ne yapacağını bilemiyorsun. Ben bütün rol arkadaşlarımla iyi anlaşırım. Bu yüzden romantizm komik oluyor. Fakat dövüş ve aksiyon eğlenceli.
Peki gerçek hayatta seni kızdıran bir erkeğe vurdun mu hiç? (Gülüyor) Okulda vurmuştum. Fakat beni kızdırdığı için değil bana sorun çıkardığı için. Okulda oldukça ürkektim. Bu yüzden insanlar beni ezmeye çalışıyordu. Fakat asla kendimi ezdirmedim. Birkaç çocuğu dövmeliydim. Dabangg 3'te yer alacak mısın? Yer almayacağın ile ilgili dedikodular çıkıyor. Böyle hikayeleri okumuyorum. Herkes birbiri ile oyun oynuyor. Iddiaya girerim ortada senaryo bile yok. O yüzden bunların hepsi söylenti. Arbaaz Khan bu filmle ilgili doğru bilgiyi size verecek kişi. Şimdi bile ne zaman başlayacaklarını bilmiyorum.
İnsanlar böyle düşünüyor çünkü sen Dolly ki Doli'yi reddettin. Salman Khan da bu duruma üzüldü.. Hayır Hayır. Hiç de öyle değil. İki yıl önce olmuş bir şeyden bahsediyorsunuz. Birden şimdi bu konuyu ortaya atıyorsunuz? O aile ile bağlarım çok güçlü. Hadi böyle konuların içine girmeyelim gerçekten gereksiz. Seni sinirlendiren nedir? Ben rahat bir insanım. Çok zor sinirlenirim. Fakat günümüz dünyasında ve bizim toplumumuzda bazı şeyler oluyor ve bu beni gerçekten kızdırıyor. Mesela pislikten nefret ederim. Yılların durumunu sevmiyorum. Yüksek vergiler ödüyoruz ama çok gelişme göremiyoruz. Bu beni sinirlendiriyor. Eşitsizlik konusu beni derinden yaralıyor. Hayatında aşk ne kadar önemli? Nefes almak gibi önemli. Dünyayı döndüren aşk ama bu peşinden koşabileceğin bir şey değil. Sadece oluverir. Zamanı geldiğinde sana uğrar. Peki sen nefes almadan nasıl yaşıyorsun? Yaşayamazsın. Sadece bir tür aşk var dersen yanılırsın. Ailemi seviyorum. Arkadaşlarımı seviyorum. Evcil hayvanimi seviyorum. İşimi seviyorum. Hepsine yetecek sevgim var. Bunty Sachdeva ile nişanlandığın haberleri çıkıyor? Yorum yok! Parmağımda yüzük görüyor musunuz? Hayır değil mi? O zaman? Sorunun cevabı bu değil mi? Peki nasıl bir erkek seni etkiler? Mizah anlayışı olan, özgür ve kendini geliştirmiş birisi. Benim ihtiyaçlarımı kendi ihtiyaçlarından öne koyan. Beni güldüren birisi. Sen nasıl bir sevgilisin? Şu an iyi bir konumdayım. Ben sadece eğlenmek, dışarı çıkmak ve seyahat etmek istiyorum. Bir kadın oyuncu Khanlar'la çalışmadığı sürece kariyeri tam olarak tamamlanmamıştır. Shahrukh Khan ve Aamir Khan ile çalışman gerekli mi? Onlar harika oyuncular. Eminim herkes onlarla çalışmak ister. Ama bana göre birinin kariyeri kimle çalıştığına bağlı değildir. Birisinin kariyerine belli bir isimle çalışmadı diye karar veremezsiniz. Evet kariyerimde Aamir Khan ve Shahrukh Khan ile çalışmak isterim. Ama bunun kariyerimi belirleyeceğini düşünmüyorum.

Çeviri: Nİl'a


BLOĞUMUZDAKİ HABERLER FACEBOOK/BCAGUNDEM SAYFASINA AİTTİR. İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR. LÜTFEN PAYLAŞ BUTONU İLE ALINIZ.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top