30 Kasım 2016 Çarşamba

''Seker Hastası Olmadan Önce Spor Yapıyordum.'' - Fawad Khan Röportajı Bölüm 2

Yakışıklı oyuncunun Pakistan-Hindistan meselesi olmadan önce verdiği samimi röportajının ikinci bölümü sizlerle..

Röportajın İlk Bölümü için Tıklayın


Bollywood'ta ilk çıkışını Khoobsurat ile yaptın. Bu kadar da önemli bir rol değil miydi?
Bu doğru ama ben öyle düşünmüyorum. Kast yönetmeni benim oyunculuğumu gördü ve Sonamı'ın teyzesi ile arkadaşları 
rol için benim uygun olduğumu düşündü, sonra beni aradılar. Rolün ne olduğunu çok da bilmiyordum ama filmi sevdim. 
Onun için bir ödül almam gerektiğini düşünmedim. Beklentimi yüksek tutmadım. Beni mutlu kılan da buydu, beklentim düşüktü. 
Daha sonra Karan (Johar)la tanıştım, annesi filmimi izlemişti, o da birazını izlemiş. Benim oyunculuk tarzımı 
beğenmesine sevindim. Onunla biraz sohbet ettik ve sonra bana Kapoor and Sons'un senaryosunu sundu. Sanırım benim 
hikayenin tadını çıkarmamdan etkilendi, az tiyatro çok içerik. Bu şekilde olduğu için memnunum.


Aynı zamanda bu cesur bir davranış çünkü birçok yıldız bu rolü geri çevirdi. Çünkü, küstahlığımı bağışlayın, homoseksüellik
konusunda çok da özgür olmayan bir ülkeden geliyorsunuz.
Birçok insan bu rolü geri çevirdiği için şaşkınım. Eve döndüğümde oluşacak algı ile ilgili herhangi bir fikrim yoktu. Ve
geri dönüşler harikaydı. Bunu dile getirdiğiniz için memnun oldum çünkü herhangi bir yanlış anlaşılmayı ortadan kaldırmak
için bana şans veriyorsunuz. İnsanlar filmi ve performansımı sevdi. Bu beni şaşırttı. Bana iltifat olarak cesur diyorsunuz
belki, ancak birisi filmin bu yönünü görmediğinde daha sürpriz oluyor. Bu insanların bu durumu normal karşıladığını 
gösteriyor.

Bu durumda Pakistan'da "yeni dalga" olması heyecan verici. Biliyorsun ki akılcı, özgür insanlar bunun ardında.

Kesinlikle öyle olmasını umuyorum. İçeriğin ilerlemesi zaman alacak. Seyircilerin tabusu yıkılıyor. İnternet nimet 
olduğu gibi lanet bir yanı da var. Nefret hızla yayılıyor. Ama bu nefret söylemleri eskisi gibi değil. Pakistan'da da bir 
şeyler değişiyor. İnsanlar sinemaya gidip film izliyor. Bazı şeylerden gerçekten rahatsız oluyorlar ama aslında bu 
oyuncuların istediği bir reaksiyon.

Şimdi Pakistanlı film yapımcıları ne gibi farklı şeyler yapıyorlar?
Çok ilginç işler yapılıyor. Bence şu anda film yapımcılarının çoğunluğu göze hoş gelen bir şeyler yapmak istiyor. 
Seyircileri mümkün olan en hafif şekilde eğlendirmeye çalışıyorlar. Çok fazla var ama favori yönetmenlerden Shudaib Mansur, 
kendisi ile  Khuda Kay Liye'da çalıştım, var. 'Bol' filmini de o çekti. Şimdi yeni bir film yaptığını duydum. Filmlerinde
sosyal mesaj var. Bu tür içerikli filmler yapılıyor ama şimdi eğlenceli filmler de çekiliyor. Ülkede bir çok şey yaşanıyor,
bu yüzden insanlar bir nefes almak istiyor.


Sen ne tür filmler izlemek istiyorsun?
Bu günlerde komedi izliyorum. Filmden ziyade Tv Showu izlemeyi seviyorum. Favorim Brooklyn Nine-Nine çünkü koyu 
Andy Samberg ve SNL hayranıyım. Ayrıca Full House'un tekrar filmlerini izliyorum. Oğlumla birlikte izliyorum, ona
miras bıraktığımı hissediyorum.



Son zamanlarda ailenle nasıl zaman geçiriyorsun?
Aayan ile balonları doldurup su savaşı yaptık. Boksa ilgisi var, ben de ilgileniyorum. Umarım onunla ilgili ders almama izin verir. Play station da bir parçam. Uncharted serisinin hayranıyım. The Last Of Us, Batman Arkham Knight oynadım...
FIFA sevmiyorum. Sıkıcı buluyorum. 


Spor yapıyor musun?
Diyabet(şeker hastası) olmadan önce spora çok zaman harcıyordum. Okulda kriket oynadım ve futbol takımının kaptanıydım. Hokey ve 
badminton da oynadım. Şimdi fit olmadığım için insanların fotoğrafımı çekmesini istemiyorum. Lahora dönünce jimnastik yapmak
istiyorum. Tenis oynamak da istiyorum, umarım Aayan da ister. Böylece biraz Tvden uzak kalır.

                                                 

Lahora'da hayat nasıl?
Lahora'da ev kuşuyum. Dışarı yemeğe çıktığımızda rahatsız oluyoruz. Bazen köpeği yürüyüşe çıkarıyoruz. Zindagi Gulzar Hai
çekilirken gerçek mekanlardaydık. İnsanlar toplanmaya başladığında kollarımı bağlardım. İlgiden dolayı kendimi 
Michael Jackson gibi hissediyordum, hayranlarını incitmek istemem ama. Şimdi insanların ilgisi değişti.


Diziden böyle bir başarı bekliyor muydunuz?
Sadece o diziyi yaptım, bir beklentim yoktu. Başarısından dolayı Allah'a dua ettim. Bir şeyleri hesap etmezsin, sadece 
olmasını beklersiniz. Bu enerji flop bir aktörün hayatında yıllarca sürebilir. Olan olmuş diyeceksin ve bırakacaksın. 


Dizi çok sevildi. Hindistan'da da iyi başarı elde etti. 
Nasıl bir fenomen! Önceden Hint dizileri vardı, izlerdim. 1001 Arabian Nights'ın yeni yapımını çok severdim. Birileri bana
dizi projesi ile gelecekse bu onlardan birisi. Güzel diziler vardı, Shah Rukh Khan ve Nana Patekar bu dizilerde yer aldı.


Neden yapımcı ya da yönetmen olmuyorsunuz?
Çok isterdim ama az deneyimim var. Bunu söylüylüyorum ama bir gün yapmak isterim. Korkunç bir aktör olduğumu düşünüyorum 
ve belki iyi bir yönetmen olabilirim. Her şeyi görsel olarak hayal ediyorum. Hevesli bir çocuk gibi konuşuyorum ama belki iyi bir iş çıkarırdım.

İşinizle birlikte gelen modayı nasıl tanımlıyorsunuz?
Moda ikonlarının sadece ikon olduğunu düşünüyorum. Onların tutumlarının kendisi moda ifadesi haline gelir. 
Yalnızca aktör olduklarında moda söz konusu olur. Shah Rukh Khan, Dilwale Dulhaniya Le Jayenge'de ikon oldu,kıyafetleri
için değil. O ikon olduğu için kıyafetleri konuşuldu.

Oğlunuz şöhretinizi nasıl algılıyor?
Sanırım hoşuna gidiyor. Aslında oldukça başarılı bir oyuncu. Film izliyor ve TV önünde performans sergiliyor.
Her zaman dans edip şarkı söylüyor. Yakışıklı genç adam. Normal bir çocukluğu var, okulda normal arkadaşları olduğu 
için mutluyum. Çekimlere gelirse, sıkılır. Eşim de filme sıcak bakmaz, benim çekimlerime gelmez. onu senaryoyu 
okuması için zorlarım, ona her konuda güvenirim. Kıyafetlerimi de o seçer. Beni berbat kıyafet içinde görürseniz
bilin ki kendim seçmişimdir.


ÇEVİRİ: NİL'A
BÇA GÜNDEM - FACEBOOK 

BLOGUMUZDAKI HABERLER EKİBİMİZE AİTTİR. İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.



0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top