8 Aralık 2016 Perşembe

''Bollywood'da Sevmedigim Kelime Bollywood.''


Bollywood'un başarılı isimlerinden Ranbir Kapoor. Bollywood'un önemli ailelerinden birisinin bireyi olması dışında oyun- luğu ile adından bahsettiren isim. Son filmi ADHM ile de kendisinden övgü ile söz edilmekte. Ranbir'in güncel bir röpor- tajını çevirdim sizin için. İyi okumal

ar ( :


Ranbir Kapoor'un kız tipi nedir? Wow! Herhangi bir kız tipi. Tahmini bir tip ya da aradığınız bir kalıbın olduğunu düşünmüyorum. Bu iletişim, enerji sadece oluveren bir şeydir. Tesadüfi hislerdir. Bir tipim yok. O zaman kimi seçersin? Yemek yapan bir kızı mı? Rezervasyon yapan kızı mı? Yemek yapanı tabiki. Yirmi yaşlarındaki gençler hep başarılı kadınlarla birlikte olmanızı sanat olarak görüyor. Sanat değil. Dürüstlük bu. İletişim. Belli bir kişi hakkında hissettiğin şey bu, bazen şanslısın, bazen de bilmiyorsun. Kimse ne kadar şanssız olduğumu bilmiyor. Şimdiye kadar duyduğun en kötü baştan çıkarma sözü nedir? Hayır, kimse beni baştan çıkarmaya çalışmıyor. Sanırım insanların baştan çıkarmaya dair düşüncesi var. Malesef kimse beni baştan çıkarmıyor. Evden ayrılırken yanına cüzdan ve telefondan başka ne alırsın? Bir gülümseme ve pozitiflik. Moda etkisi yaratan biri olarak,sizi en çok etkileyen kimdir? Beni en çok etkileyen? Hindistan'da sanırım babam. Bence her oğul babasından etkilenir. Ayrıca bir başkasını söylemek zorunda kalırsam, sanırım Jawaharlal Nehru olurdu. Bence her zaman kusursuz bir şekilde giyinmişti. Sosyal medyada ünlü müsün? En sevdiğiniz platform nedir? En sevdiğiniz uygulamalar nelerdir? Ne Twitter ne de Facebook veya Instagram; ama en sevdiğim uygulama her zaman NDTV uygulaması olur. Bu harika! Ipod'unda neler var? Baar Baar Dekho'yu indirdim. Bence harika müziği var. En sevdiğim müzisyenlerden biri olan Nicolas Jaar'ı ve Coldplay'in yeni albümünü dinliyorum. Ranbir Kapoor'un fitness rejimi nedir? Spor salonuna gitmek zorunda olduğumu biliyorsun, ancak fiziğimin iyi olması gereken bir proje üzerinde çalışıyorum. Şimdi gerçekten sıkı çalışmak zorundayım. Bu yüzden spor salonuna haftada 4 kez gidiyorum. Her pazar günü futbol oynuyorum. İyi uyu, iyi beslen, sağlıklı beslen, doğru beslen ve pozitif ol. Yemek listende en sevdiğin şeyler nelerdir? Her zaman pizza. Ve muhtemelen bhurji ve paratha. Butter chicken, kali daal, genel şeyler.



Nerelerde gezmeyi seversiniz? New York'tan ayrı olarak, bu yıl bilinçli bir şekilde Hindistan'da daha fazla seyahat etmeye çalışıyorum. Hindistan'ın güneyinde görmek isteyeceğim birçok yer var, yani bir sonraki tur listemde. Ranbir Kapoor nerede yatırım yapar?

Yatırım ? Filmlerde. Sanırım bütün enerjilerimin yatırıldığı yer. Filmler ve futbol.
Futbol takımınız nasıl gidiyor?

Eh, önceki iki yıl bizim için o kadar iyi değildi. Fakat şimdi harika bir takım kurduğumuzu umuyoruz.
Zor bir rekabet olacak ancak umarım iyi sonuçlar elde ederiz. Onların için özel planlarınız var mı? Bir sürü plan var, ancak diğer yarışmacıların izleyeceği için şimdi bunları paylaşamam. Ancak birçok planımız var, çünkü bu sezon bazı yeni oyuncular gelecek. Bu sezon için çok heyecanlıyım.

                           Bir tatil evi alacak olsanız nereden alırdınız? Sanırım, New York City. Ve Hindistan'da muhtemelen Delhi olur. Delhi'yi şehir olarak seviyorum. Önceden çekilmiş filmlerden hangisinde oynamak isterdiniz? Ulusal ya da uluslararası? Ah, uluslararası? Animasyon filmlerinin büyük bir hayranıyım, Inside Out, bu yüzden bunu seçtim. Tekrar tekrar izlediğiniz bir film? Herhangi bir yerden? Shree 420 VE Life is beautiful diyebilirim. Bollywood'ta nefret ettiğiniz bir kelime? Bollywood. Ünlü bir aileniz var. Sizi en çok kim etkiledi? Büyükannem ve büyükbabam. Hint sinemasına yaptığı katkısı için dedemi bilirsiniz. Ve büyükannem de bir hanımefendi. O kadar sevgi ve pozitiflik doluydu ki bence bu gerçekten benim üzerimde büyük bir etkiydi. Ailen ve kuzenleriniz ? Babamın sahip olduğu tutkuyu, iş ahlakını, ailesine olan sevgisini ve ahlakını biliyorsunuz. Annemin, bana ve kız kardeşime yaptığı fedakarlıklar; yeğenime ve tüm kuzenlerime kazandırdığı değerler. Bu yüzden bütün ailemin beni etkilediğini söyleyebilirim. (Kareena ve Karishma Kapoor ile Kuzenler) Lütfen kızlara hayalinizdeki kadını anlatınız.
Dediğim gibi hayalimde bir kadın yok; iletişim kurabileceğim, harika bir konuşma yapabilecek biri olabilir,ancak belli bir tipim yok. Benim tipik kadın tipim yok.

Size göre, aşk kalıcı mı yoksa geçici mi? Kalıcı. Sevgi cevaptır. Bunu söylediğimde, bir sürü insan hayatlarında çok sıradan şeyler olduğunu söylüyor. Aşk olağanüstü olmalı, aksi takdirde buna değmez.

1 yorum:

  1. Deepika olaganüstü degil miydi de gittin Katrina'ya. Gerci suan Katrina'yı da terkkettin en nefret ettiğim erkek tipi çapkın erkek.

    YanıtlaSil

Copyright © B.Ç.A Gündem | Bollywood'un Türkiye Adresi | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top